رونمايي محصول جديد لباسشويي پاكشوما
در اين مراسم مطابق با كنفرانسهاي خبري قبلي، گروه صنعتي پاكشوما، مهرداد نيكزاد، مدير ارشد بازاريابي برندهاي اين گروه بزرگ صنعتي، به كنفرانسها و تبليغات رسانهاي قبلي پاكشوما اشاره كرد كه از شعار لياقت شما بيشتر از اينهاست شروع شد. سپس در مرحلهي رمزگشايي، شعار طراحان ما لياقت شما را درك ميكنند و با معرفي اولين ماشين ظرفشويي كاملا ساخت ايران (ژوزفين بهاحترام نام مخترع اين محصول)، با شعار همه ظرف حريف ادامه پيدا كرد. درپايان، نيكزاد جديدترين ماشين لباسشويي خودكار در سري لوكس ميانرده H Series را با شعار حكايت همچنان پاكيست معرفي كرد.
مهرداد نيكزاد عنوان كرد كه گروه پاكشوما (پاكشوما، مايديا، كندي، زيرووات و كرال) بيشترين سهم بازار انواع ماشين لباسشوييهاي خودكار و نيمهخودكار را در ايران دارد (۵۵ درصد سهم بازار) و سالانه درمجموع ۸۰۰،۰۰۰ دستگاه از اين گروه محصول را توليد و عرضه ميكند. افزونبراين، مدير ارشد بازاريابي برندهاي گروه پاكشوما افزود واحد بازاريابي براي اولينبار در ايران شاخص وفاداري و نرخ خالص ترويج كنندگان NPS محصولات اين گروه را با انجام پيمايشهاي كمّي دقيق از پنلهاي مصرفكنندگان در سطح گسترده اندازهگيري كرده است كه از بازهي ۱ تا ۱۰، رقم ۹ محاسبه شده است. شاخص NPS نُه بيانگر قدرت برند و سرمايهي اجتماعي برند پاكشوما است كه برندهاي مطرح دنيا نيز سالانه اين شاخص را بهشكل شفاف اعلام ميكنند. پاكشوما نيز براي اولينبار در ايران رقم اين شاخص را به همگان اعلام ميكند.
سخنران بعدي مهندس كسايي، مدير محصول گروه پاكشوما بود كه سريهاي مختلف ماشين لباسشويي خودكار برند پاكشوما را معرفي كرد. كسايي عنوان كرد پاكشوما در چهار ردهي محصولي U Series ، L Series ،K Series و H Series انواع متنوع و مختلف ماشين لباسشويي خودكار را عرضه ميكند.
- سري U مدرنترين طراحي و پيشرفتهترين قابليتها را دارد و از موتور كم مصرف اينورتر بهره ميگيرد.
- سري L در سه نوع طرح پنل و ۲۱ برنامهي متنوع شستوشو و درِ عريض طراحي كروم استفاده ميكند.
- سري K پرفروشترين سري لباسشوييهاي خودكار بازار ايران است و دو نوع صفحهنمايش لمسي و مكانيكي دارد و در ظرفيتهاي هفت و هشت و نُه كيلوگرمي عرضه ميشود.
- سري H جديدترين سري پاكشوما در ردهي لوكس ميانرده محسوب ميشود كه طراحي اروپايي دارد و از ۲۰ برنامهي شستوشوي مختلف بهرهمند است و در ظرفيتهاي شش و هفت كيلوگرمي و طراحي درِ عريض همراهبا روكش كروم از امروز به بازار عرضه ميشود.
مهرداد نيكزاد پس از مهندس كسايي مجددا سخنانش را ادامه داد و گفت برنامههاي شستوشوي لباسهاي حساس و ابريشمي و لباسهاي كوچك، برنامهي شستوشو در شب، شستوشو با تأخير و ۱۵ دقيقهاي در همهي لباسشوييهاي پاكشوما جزو ويژگيهاي هميشگي است و ديگر مزيتي رقابتي نيست.
همچنين، نيكزاد درادامهي كنفرانس عنوان كرد كه پاكشوما همكاري جديدي، با ديجي كالا، بزرگترين فروشگاه اينترنتي ايران، آغاز كرده و از دو هفتهي ديگر تبليغات مشترك اين دو برند، يعني بزرگترين توليدكنندهي لوازمخانگي و بزرگترين فروشگاه اينترنتي، در سراسر ايران آغاز ميشود. افزونبراين، نيكزاد وعده داد در هفتههاي آتي، يكي از محصولات لوازمخانگي جديدي كه تاكنون برند پاكشوما نداشته است، در كنفرانس خبري ديگري رونمايي ميشود.
يك ايران، يك پاكشوما
هم انديشي ها