فروش سريع و آسان خودرو با همراه مكانيك

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اين روزها كه بازار خودرو نوسان‌هاي بسيار زيادي را به‌دليل ارزش ارز به‌خود ديده، فروش خودرو نيز به يكي از دغدغه‌هاي مصرف‌كنندگان اضافه شده است؛ به‌خصوص اگر فرد پرمشغله‌اي باشيد.
تبليغات

در ابتدا، برخي از روش‌هاي مختلف فروش خودرو را باهم مرور و در انتها، به روشي به‌نام «فروش سفارشي خودرو» اشاره مي‌كنيم كه با استفاده از آن مي‌توانيد خودرو خود را كاملا بدون هزينه و بدون اتلاف وقت و پاسخ‌گويي به حتي يك تلفن و بي‌واسطه بفروشيد. در ادامه نيز، ويدئو فروش VIP سراتو سايپا آقاي يادگاري با همين روش جديد فروش خودرو را مشاهده خواهيد كرد.

نمايشگاه و بنگاه خودرو

مراجعه به نمايشگاه‌ها يكي از روش‌هايي محسوب مي‌شود كه از قديم براي خريد و فروش خودرو مرسوم بوده است. بااين‌حال، امروزه به‌دليل پيشرفت تكنولوژي و وجود راه‌هاي جايگزين بسيار زياد با مزاياي فراوانشان درمقايسه‌با فروش خودرو در نمايشگاه‌ها، مي‌توان اين روش را روشي منسوخ و قديمي دانست.

بازار روز خودرو

بازارهاي حضوري خودرو ديگر روش موجود است كه بسياري از افراد خريد و فروش خودرو خود را در آنجا انجام مي‌دهند. اين بازارهاي روز خودرو نيز به‌دلايل مختلفي، مانند حضور فعال دلالان به‌جاي مصرف‌كنندگان نهايي، ارزش خود را براي خريد و فروش از دست ‌داده است و عملا دردسرهايي براي خريدار و فروشنده ايجاد خواهد كرد. همچنين در نمايشگاه‌هاي روز خودرو، نمي‌توانيد از متخصص كارشناسي تخصصي خودرو و همراهي حقوقي برخوردار شويد؛ بنابراين، به‌احتمال ‌زياد خريد و فروش پرخطري تجربه خواهيد كرد.

آگهي‌هاي اينترنتي خودرو

يكي از راهكارها براي استفاده از روش‌هاي پيشرفته اينترنتي را مي‌توان ايجاد آگهي فروش خودرو در سايت‌هاي مختلف دانست. البته اين روش سه اشكال مهم دارد:

  • راه موثقي براي ارزش‌گذاري خودرو خود نداريد؛ زيرا دو مدل خودرو يكسان باتوجه‌به ميزان كاركرد و قطعات تعويضي و رنگ‌شدگي مي‌توانند ارزش بسيار متفاوتي داشته باشند. براي مثال، يك دستگاه رنو ساندرو مدل ۹۹ خودكار با كاپوت تعويض‌شده با افت ارزشي ۲۵ ميليون توماني مواجه مي‌شود. چگونه مي‌خواهيد اين موضوع را از روي آگهي‌ها تشخيص دهيد؟
  • بايد در تمام طول روز گوش‌به‌زنگ باشيد و به تلفن افراد مختلف پاسخ بدهيد كه گاه حتي خريدار هم نيستند و فقط به‌دنبال پرسيدن ارزش خودرو هستند.
  • از همه مهم‌تر، مجبوريد با تمام خريداران احتمالي براي بازديد حضوري از خودرو قرار بگذاريد. علاوه‌بر صرف وقت فراوان براي هماهنگي اين بازديدها، چنين كاري در دوران فراگيري كرونا اصلا عاقلانه نيست.

شايد تا اينجا براي شما نيز اين سؤال پيش آمده باشد كه پس بهترين روش فروش خودرو در اين روزها براي افراد پرمشغله چيست؟ حال ويدئو زير را ببينيد تا بدانيد آقاي يادگاري چطور خودرو خود را فروخته است.

فروش خودرو سفارشي فقط با يك تماس

اين روش در اكثر كشورهاي خارجي جهان رواج دارد و به‌عنوان روش نوين فروش خودرو شناخته مي‌شود. در ايران، همراه مكانيك با ۱۱۸ هزار و ۱۶۰ مورد تجربه‌ي فروش موفق خودرو در حال اجراي اين روش است.

براي استفاده از طرح فروش سفارشي خودرو مراحل زير را بايد طي كنيد:

  • بعد از آنكه درخواست فروش خود را در لينك https://www.hamrah-mechanic.com/car-sell/ ثبت كنيد، متخصص كارشناسان همراه مكانيك در محل حاضر مي‌شوند و خودرو شما را ازانديشه متخصصين متخصص و بدنه و آپشن كاملا متخصص كارشناسي مي‌كند.
  • سپس يكي از مشاوران اختصاصي براي فروش خودرو به شما معرفي مي‌شود. او خودرو را در تمام كانال‌هاي ممكن آگهي مي‌كند و به تمام تلفن‌هاي خريداران پاسخ مي‌دهد تا بهترين مورد را براي بازديد حضوري از خودرو انتخاب كند.
  • پس از مراجعه‌ي خريدار و درصورت رسيدن به توافق نهايي، خودرو شما بارديگر متخصص كارشناسي مي‌شود تا خيال خريدار از همه بابت راحت شود.
  • سپس، يكي از مشاوران حقوقي از طرف شركت به محل فرستاده مي‌شود تا قرارداد شما را با رعايت تمام مسائل حقوقي بنويسد و ضمانت‌نامه‌ي خريد خودرو و پرداخت خسارت تا هفت روز را به خريدار تقديم كند.

درضمن، شما به‌عنوان فروشنده هزينه‌اي بابت دريافت اين خدمات پرداخت نخواهيد كرد و تمام مراحل رايگان انجام مي‌شوند. كاپيتان‌هاي تيم فروش همراه مكانيك كه در تصوير بالا مي‌بينيد، در خدمت شما هستند تا خودرو شما را در اسرع وقت بفروشند.

«با همراه مكانيك مطمئن بخريد، آسان بفروشيد»

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات