بازاريابي پيامكي با پنل اس ام اس وب وان

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اگر بازارياب هستيد يا كسب‌و‌كار اختصاصي خود را داريد، بدون شك در مورد مزاياي بازاريابي پيامكي چيزي شنيده‌ايد.
تبليغات

اين استراتژي ارتباطي كه به‌وسيله پنل اس ام اس يا سامانه پيامكي صورت مي‌گيرد، به‌دليل مخاطبان بسيار پذيرا، هزينه بسيار كم و تبليغات پربازده توانسته است توجه بسياري از بازاريابان را به خود جلب كند؛ به‌طوري‌كه توانست محبوبيت بيشتري نسبت به ساير روش‌هاي بازاريابي از جمله رايانامه ماركتينگ بدست آورد. از اين رو رقابت بزرگي ميان شركت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات پيامكي در سراسر دنيا شكل گرفت.

در ايران نيز شركت‌هاي بسياري خدمات سامانه پيامكي را به مشتريان، بازاريابان و صاحبان مشاغل ارائه مي‌دهند. در اين بين، شركت وب وان توانست با ارائه سامانه پيامكي اختصاصي خود جايگاه مناسبي در ميان شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پيامكي پيدا كند.

شركت وب وان، سامانه پيامكي اختصاصي خود را كه نرم‌افزاري تحت وب است و به سرويس‌هاي مخابراتي متصل شده و امكان ارسال و دريافت پيامك ازطريق اينترنت را دارد، به شما ارائه مي‌دهد.

در دنياي امروز كه بسياري از افراد به وسايل ارتباطي بي‌سيم به‌راحتي دسترسي دارند، برخورداري از سامانه‌اي هوشمند كه فرصت تبليغات سريع، هدفمند و ارزان را براي افراد درهر نقطه اي از جهان فراهم آورد، انتخاب هوشمندانه‌اي است؛ چراكه اين سامانه به سخت‌افزار جانبي مانند GSM Modem يا سيم‌كارت نيازي نداشته و شما فقط با اتصال به اينترنت و داشتن نام متخصصي ورمزعبور اختصاصي خودتان، مي‌توانيد ارسال و دريافت‌هاي پيامك‌هاي خود را مديريت كنيد. براي خريد سامانه پيامكي وب وان به لينك زير مراجعه كنيد:

شايد در انديشه متخصصين شما اين‌طور به‌انديشه متخصصين برسد كه تمام شركت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات پنل اس ام اس يك شاخصه مهم دارند و آن هم ارسال پيامك به‌صورت انبوه است. بنابراين خدمات شركت‌هاي ارائه‌دهنده سامانه پيامكي چه تفاوتي مي‌توانند با يكديگر داشته باشند؟ وجه تمايز وب وان با ساير يك شركت ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس چيست؟

دلايل برتري سامانه پيامكي وب وان نسبت به ساير شركت‌ها

قابل استفاده براي هر شركتي با هر زمينه كاري

تمام شركت‌هاي فعال در انواع امور مالي، فروش، خدمات، مراقبت‌هاي بهداشتي و موارد ديگر و همچنين براي ارتباط درون‌سازماني خود مي‌توانند از خدمات سامانه پيامكي وب وان استفاده كنند. حتي مشاغل در سطوح كوچك مانند پيتزا فروشي تا گل‌فروشي‌ها مي‌توانند به‌طور مستقيم به مشتريان خود پيامك ارسال كنند و نرخ هاي ويژه و اخبار خود را به آن‌ها اطلاع‌رساني كنند.

سامانه پيامكي وب وان در ۵ حوزه پنل اس ام اس سازماني، تبليغاتي، تجاري، شگفت‌انگيز و پنل نمايندگي توانسته پاسخگوي تمام نيازهاي افراد و شركت‌ها و سازمان‌ها باشد.

بانك قوي شماره تلفن بر اساس سن، جنس، شغل و محل سكونت

درست است كه ارسال پيامك به مشتريان باسابقه كار چندان سختي نيست، اما قطعا دستيابي به مشتريان جديد و تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان بالفعل، هنر بازارياب شما است و يكي از لازمه‌هاي دستيابي به اين هدف، يك بانك قوي شماره تماس با مشتريان جديد است. اينجا است كه بانك قوي از شماره تلفن به‌كار مي‌آيد. سامانه پيامكي وب وان با برخورداري از حجم انبوهي از شماره تلفن‌هاي مختلف و به‌روز در سطح كشور به شما اين امكان را مي‌دهد كه به دامنه وسيعي از افراد در اصناف، مشاغل و زمينه‌هاي مختلف دسترسي داشته باشيد. قابليت ارسال پيامك هدفمند به افراد بر اساس سن، جنس، شغل و محل زندگي (شهر و كشور) يكي از مهم‌ترين قابليت‌هاي سامانه پيامكي وب وان است.

كمترين هزينه، بالاترين بازدهي

هزينه يكي از فاكتورهاي مهم براي انتخاب استراتژي بازاريابي موفق است. به‌طور قطع صاحبان مشاغل انتظار دارند با كمترين هزينه بتوانند بيشترين بازدهي را كسب كنند و ارسال پيامك انبوه با پنل اس ام اس بهترين كانالي است كه خواسته آن‌ها را مرتفع مي‌سازد. چراكه شما تعداد زيادي از پيامك‌ها را تنها با يك كليك به هزاران مخاطب ارسال مي‌كنيد. از سوي ديگر ۹۰٪ تمام پيام‌هاي ارسالي به مشتريان ظرف مدت ۳ ثانيه پس از ارسال خوانده مي‌شوند. همچنين نرخ پايين ارسال پيامك قابل مقايسه با ساير روش‌هاي بازاريابي نيست.

ارسال پيامك هزينه بسيار كمي دارد اما در اين ميان شركت‌هاي مختلف تعرفه‌هاي متنوعي براي ارسال پيامك انبوه تبليغاتي ارائه مي‌دهند. يكي از مزيت‌هاي برتري سامانه پيامكي وب وان نسبت به ساير سامانه‌هاي پيامكي كم‌ترين تعرفه ارسال پيامك است.

ارسال پيامك به بلك ليست

هنر يك بازارياب حرفه‌اي اين است كه افراد دست‌نيافتني را به مشتري تبديل كند. در رابطه با بازاريابي پيامكي نيز افرادي كه دريافت پيامك تبليغاتي خود را مسدود كرده‌اند، مشتريان دست‌نيافتني هستند. بسيار هستند شركت‌هايي كه ارسال پيامك به بلك ليست را ارائه مي‌دهند؛ اما پنل اس ام اس وب وان همواره در صدر شركت‌هايي است كه در اين زمينه خدمات ارائه داده و ارسال پيامك به شماره‌هاي مسدودي را ممكن مي‌سازد.

تمامي پكيج‌هاي ارائه‌شده توسط سامانه پيامكي وب وان براي ارسال پيامك انبوه تبليغاتي و ... بدون تاريخ انقضاء و با ارسال گزارش تحويل كامل دراختيار خريداران قرار مي‌گيرد. محدوديتي براي استفاده از سامانه با موبايل، تبلت و ساير پلتفرم‌ها وجود نداشته و در نهايت ۷ روز ضمانت بي‌قيد و شرط در خريد پنل اس ام اس وب وان وجود دارد.

مرجع متخصصين ايران وب وان

ارائه نمايندگي پنل اس ام اس

شركت وب وان به‌عنوان يك مجري بي‌واسطه نمايندگي پنل اس ام اس خود را دراختيار خريدار مي گذارد و به اين ترتيب مي‌توان حجم بالايي از پيامك انبوه و تبليغاتي را با نام شركت خريدار ارسال كرد. اين سامانه مطابق با آخرين تكنولوژي روز و استانداردهاي نرم‌افزاري تهيه شده و دراختيار خريداران قرار مي‌گيرد.

فروش نسخه‌ها بدون هيچ محدوديتي صورت مي‌گيرد و  نسخه‌هاي پنل اس ام اس را با نام و تعرفه دلخواه خريدار به فروش مي‌رسد و درآمد حاصل از آن صرفا براي خريدار خواهد بود و هيچ سهمي از اين فروش به وب وان تعلق نمي‌گيرد. به اين ترتيب نسبت به اختلاف تعرفه خريداري شده از وب وان سود حاصل از آن عايد شما مي‌گردد.

اگر قصد فعاليت در زمينه فروش پيامك و همچنين پنل‌هاي اس ام اس داريد يا مي‌خواهيد چنين خدماتي را دركنار ساير خدمات فعلي خود ارائه دهيد، مي‌توانيد با اخذ نمايندگي پنل اس ام اس وب وان در كمتر از ۲۰ دقيقه فعاليت خود را شروع كنيد.

در انتها بايد گفت كارنامه درخشان وب وان و افتخار همكاري طولاني‌مدت با بيشترين برندهاي معروف و نام‌آشنا، خود گواه اين موضوع است كه پنل اس ام اس شركت وب وان اس ام اس توانسته است يك مديريت همه‌جانبه در زمينه مديريت پيامك هاي انبوه تبليغاتي براي شركت‌ها و بازاريابان فراهم كند و  بي‌شك اين موضوع بدون بهره‌مندي از يك تيم قوي نرم‌افزاري و همچنين متخصص كارشناسان متبحر همراه ميسر نمي‌شود. قرارداشتن وب وان اس ام اس در رتبه‌هاي نخست نتايج جستجوي گوگل و همكاري طولاني‌مدت با بيشترين برندهاي نام‌آشنا خود گواه اين موضوع است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات