مدياپردازش؛ اسكرين شات بگيريد و كارت هديه ۵۰۰ هزار توماني برنده شويد
مدياپردازش بهعنوان يكي از واردكنندگان برتر موبايل، تبلت، لپتاپ و لوازمجانبي، با ارائهي گارانتي مطمئن توانسته رضايت مشتريان زيادي را جلب كند. اين شركت همواره به حفظ حقوق مصرفكننده تأكيد كرده است و باتوجهبه اهداف و چشماندازش،سعي ميكند خدمات باكيفيتي نيز ارائه دهد.
همانطوركه اشاره شد، شركت مدياپردازش مسابقهي جديدش را آغاز كرده است. قبل از هرچيز بهخاطر داشته باشيد كه سري مسابقههاي جديد مدياپردازش براي تعامل بيشتر با متخصصان عزيز و مشتريان گرامي، هفتگي برگزار خواهد شد.
شرايط شركت در مسابقه جديد مدياپردازش
علاقهمندان براي شركت در مسابقه، ميتوانند بخش هايلايتهاي پيج mediapardazesh@ مراجعه كنند. زمانيكه موبايل متحرك درون كادر قرار ميگيرد، سعي كنيد آن را نگه داريد و سپس، اسكرينشات بگيريد و براي مدياپردازش ارسال كنيد.
جوايز مسابقهي جديد مدياپردازش
در تاريخ پنجشنبه ۱۰ مهر به قيد قرعه به پنج نفر از بندگان خوشاقبال مسابقه پنج كارت هديهي ۵۰۰ هزار توماني اهدا ميشود. ناگفته نماند قرعهكشي مانند مسابقهي قبلي، بهصورت لايو برگزار خواهد شد. درحالحاضر، جوايز معرفيشده موبايل موبايل و كارت هديه است كه در مسابقات هفتگي بعدي، جوايز متنوع ديگري اهدا خواهد شد؛ پس پيشنهاد ميكنيم كه صفحهي مدياپردازش در اينستاگرام را همچنان دنبال كنيد.
گارانتي متعهد
مدياپردازش بهعنوان يكي از ارائهكنندگان برتر خدمات گارانتي در كشور، همواره سعي ميكند بيشترين رضايت مشتريان را جلب كند. همچنين اين شركت با تأكيد بر حقوق مصرفكننده، ميكوشد خدمات باكيفيتي ارائه دهد. همانطوركه ميدانيد، مدياپردازش بهتازگي در جشنوارهي جديدش، دو ماه گارانتي بيشتر به مشتريان خود هديه داده است كه شرايط اين جشنواره را ميتوانيد از لينك زير مشاهده كنيد.
(جشنواره 2+18 مدياپردازش)
شعبههاي گسترده در كشور
يكي ديگر از عوامل مهمي كه باعث شده است شركت مدياپردازش بهعنوان يكي از ارائهدهندگان برتر خدمات گارانتي شناخته شود، شعبههاي گستردهي اين برند در كل كشور است. بنابراين، ديگر نيازي نيست كه متخصصان شهرهاي مختلف براي استفاده از خدمات گارانتي به شهر تهران مراجعه كنند، با وجود اين شعبهها، بيترديد در وقت و هزينهي مشتريان گرامي صرفهجويي خواهد شد. همچنين، مشتريان ميتوانند وضعيت موبايل خود را الكترونيك پيگيري كنند.
واحد پاسخگو و متعهد صداي مشتري
همكاران بخش صداي مشتري در طول روز آماده هستند تا صداي شما را بشنوند و در سريعترين زمان ممكن، راهكارهاي حرفهاي خود را براي حل اشكالات ارائه دهند. اين واحد در ابتداي كار احترام به مشتري را سرلوحهي فعاليتهاي خود قرار داده است و تلاش ميكند با صبر و شكيبايي، توضيحات مشتريان عزيز را گوش كند و در حل اشكالاتشان، اقدامات سريعتري انجام دهد.
«بهلطف اعتماد شما، شماره يك گارانتي شديم.»
هم انديشي ها