فروش ويژه سامسونگ كلكسي A11 توسط داريا همراه به‌مناسبت آغاز سال تحصيلي

يك‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
داريا همراه به‌عنوان يكي از واردكنندگان موبايل‌هاي سامسونگ تصميم گرفته تا به‌مناسبت سال تحصيلي جديد و نياز دانش‌آموزان به موبايل، موبايل گلكسي A11 را به‌طور ويژه بفروشد.
تبليغات

با شيوع ويروس كرونا، بسياري از كارهاي روزمره‌ي ما دچار تغيير شد و به‌يك‌باره بسياري از كسب‌وكارها به حالت نيمه تعطيل درآمد و بسياري سعي كردند تا كارها و وظايف روزانه‌ي خود را از منزل و به‌صورت دوركار انجام دهند. دانشگاه‌ها و مدرسه‌ها نيز از اين قاعده مستثني نبودند و پس‌ازآنكه بسياري از مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها به حالت تعطيل درآمدند، استفاده از قابليت فضاي مجازي و برگزاري كلاس‌هاي درس در فضاي الكترونيك به‌عنوان راهكاري براي ادامه‌ي سال تحصيلي مطرح شد.

سال گذشته‌ي تحصيلي با بهره‌گيري از پلتفرم شاد به‌هرترتيب به‌پايان رسيد؛ اما از رخت‌بربستن كرونا خبري نبود؛ ازاين‌رو، برگزاري كلاس‌ها به‌صورت الكترونيك در سال تحصيلي جديد همچنان ادامه دارد كه از حدود ۱۰ روز پيش نيز آغاز شده است. يكي از ملاخبار تخصصيات حضور در كلاس‌هاي الكترونيك، داشتن گجتي ديجيتال نظير پي‌سي، لپ‌تاپ، تبلت يا موبايل‌هوشمند است كه با افزايش اخير ارزش دلار و همچنين كمبود ايجادشده، بسيار گران شده‌اند. همين گران‌شدن باعث شده شماري از خانواده‌ها براي تهيه‌ي چنين گجت‌هايي با اشكال رو‌به‌رو شوند و فرزندانشان نيز از كلاس‌هاي درس محروم بمانند.

به‌همين‌دليل، ما در داريا همراه براي كمك به دانش‌آموزان به‌منظور حضور در كلاس‌هاي درس بر آن شديم تا جشنواره‌ي خريدي براي فروش موبايل هوشمند گلكسي A11 سامسونگ برگزار كنيم. گلكسي A11 را بايد جزو موبايل‌هاي هوشمند پايين‌رده‌ي سامسونگ خواند كه از ارزش مناسب‌تري برخوردار است؛ هرچند به‌واسطه‌ي مشخصات متخصص‌اش، مي‌توان از آن به‌عنوان گجتي مناسب براي حضور در كلاس‌هاي الكترونيك استفاده كرد.

گلكسي A11 از نمايشگري ۶/۴ اينچي بهره مي‌برد؛ ازاين‌رو، گزينه‌اي مناسب براي مشاهده‌ي محتوا، مخصوصا محتواي يادگيريي است. ديگر ويژگي مهم اين موبايل بهره‌مندي از باتري ۴‌هزار ميلي‌آمپرساعتي است كه نگراني متخصصان را از تمام‌شدن زودهنگام باتري كاهش مي‌دهد. دوربين سه‌گانه متشكل از حسگر‌هاي ۱۳ و ۵ و ۲ مگاپيكسلي نيز ديگر ويژگي اين محصول است.

اطلاعات مربوط به جشنواره در اين قسمت قرار خواهد گرفت. شما مي‌توانيد ازطريق وب‌سايت داريا همراه يا پيچ اينستاگرام اين مجموعه محصول مدانديشه متخصصين را سفارش دهيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات