موفقيت در آزمون آيلتس را با موسسه تخصصي زبان زنگنه تجربه كنيد

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
قطعا شما هم با اين سؤال مواجه شده‌ايد، كه راه موفقيت در آزمون آيلتس چيست يا براي پيدا كردن بهترين منابع آيلتس يا كلاس خصوصي چه معيارهايي را بايد در انديشه متخصصين گرفت؟
تبليغات

در انبوه تبليغات موسسات مجاز و غيرمجاز يادگيري زبان انگليسي و ترديدهاي موجود، قطعا بايد براي طي كردن دوره‌هاي آمادگي آزمون آيلتس به موسساتي مراجعه كرد كه داراي شرايط ذيل باشند:

  • مجوز رسمي و قانوني در زمينه يادگيري زبان انگليسي از مراجعه ذي صلاح
  • اساتيد باتجربه، متعهد و دلسوز با مدارك مرتبط
  • سيستم يادگيريي منسجم و بروز، مطابق با استاندارهاي بين‌المللي به منظور دستيابي متقاضي آيلتس به نمره مدانديشه متخصصين در كوتاه‌ترين مدت (ESP Oriented Course)
  • امكانات و تجهيزات مناسب جهت برگزاري آزمون ماك آيلتس به منظور ارزيابي صحيح از عملكرد زبان آموز
  • استفاده از منابع معتبر و جديد آيلتس، با سطح‌بندي مشخص جهت يادگيري افراد مبتدي و درعين‌حال داراي سطح متوسط براي رسيدن به نمره 7 آيلتس و بالاتر
  • فضاي يادگيريي مناسب و امكانات به روز مانند لپ‌تاپ، ويدئو پروژكتور، صندلي هاي استاندارد و سيستم‌هاي گرمايشي سرمايشي مطلوب
  • انجام مشاوره و تعيين سطح دقيق و علمي به منظور كشف نقاط قوت و ضعف متقاضي و ارائه نقشه راه علمي براي رسيدن به نمره 7 IELTS
  • دوره‌هاي متنوع و متناسب با نيازهاي متفاوت متقاضيان آيلتس
  • ارائه كارنامه هاي زبان آموزان پيشين جهت تأييد سيستم يادگيريي مؤسسه
  • حضور مدير يادگيري داراي مدرك ارشد يا دكتري يادگيري زبان انگليسي يا DELTA

در همين راستا آشنايي با مؤسسه تخصصي زبان زنگنه خالي از لطف نيست، مؤسسه زنگنه با بيش از ۱۵ سال سابقه فعاليت در زمينه يادگيري زبان انگليسي و با مجوز رسمي از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از بهترين موسسات زبان، جهت آماده‌سازي دوره آيلتس شناخته شده و علت اين محبوبيت از نگاه زبان آموزان را مي‌توان ناشي از دلايل زير قلمداد نمود:

۱. تعيين سطح و نياز سنجي دقيق و علمي از متقاضيان آيلتس و ارائه مشاوره متخصصدي و دلسوزانه به منظور كمتر شدن هزينه هاي اقتصادي و دستيابي سريع‌تر متقاضي به نمره موردانديشه متخصصين.

۲. استفاده از اساتيد مجرب و مسلط به آزمون آيلتس كه داراي مدرك آيلتس هستند.

۳. ارائه دوره‌هاي متفاوت كوتاه مدت و ميان مدت مانند: دوره‌هاي فشرده و فوق فشرده آيلتس، دوره‌هاي تك مهارت ( رايتينگ، اسپيكينگ، ريدينگ و ليسنينگ آيلتس) و وركشاپ هاي كوتاه مدت و متخصصدي

۴. ارائه فلش كارت‌هاي آيلتس، به منظور تسريع در فرايند يادگيري كه با نهايت دقت، تمامي نكات و جزئيات علمي مورد نياز، جهت آزمون آيلتس را در برگرفته است.

۵. پاسخگويي سريع و رسيدگي به اشكالات زبان آموزان در محيطي كاملا صميمي و توام با آرامش، درعين‌حال آكادميك با استفاده از نيروهاي يادگيري ديده.

۶. كلاس هاي مجهز به ديتا پروژكتور، لپ‌تاپ، اسپيكر، صندلي هاي استاندارد.

۷. برگزاري جلسات (Student Performance Analysis) SPA و (Post-Mock Analysis) PMA جهت مطالعه روند پيشرفت تحصيلي و رفع اشكالات زبان آموزان، توسط سوپروايزرهاي دپارتمان آيلتس مؤسسه زنگنه.

۸. برگزاري آزمون‌هاي ماك آيلتس به‌صورت منظم براي آمادگي هرچه بيشتر زبان آموز و آشنايي با امتحان آيلتس، محيط، شرايط برگزاري، نوع سوالات و همچنين ارائه كارنامه تحليلي با استفاده از سامانه هوشمند اعلام نتايج.

۹. خدمات منتورينگ آيلتس مختص زبان آموزاني است كه تكنيك هاي آيلتس را فراگرفته و براي جمع بندي و آمادگي بيشتر براي روز آزمون اصلي، احتياج به همراه آيلتس دارند، تا با رفع اشكال و ارائه راه كارهاي فردي، باتوجه‌به عملكرد متقاضي، بهترين نتيجه حاصل شود

۱۰. حضور دكتر ابوالفضل زنگنه در راس هرم يادگيري مؤسسه به‌عنوان مدرس دوره‌هاي روش تدريس آيلتس.

  تمامي مدرسان اين مجموعه ملزم به گذراندن دوره IELTS Masterclass  قبل از شروع به همكاري با اين مركز هستند.

پيشنهاد مي‌كنيم از مشاوره رايگان ما استفاده كنيد. تلفن تماس: ۰۲۱۴۵۳۲۸

مرجع متخصصين ايران موسسه زيان زنگنه
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات