دكتر ساينا همراه هميشگي خانم‌ها براي حفظ سلامتي

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
بسياري از خانم‌ها وقتي به متخصص زنان مراجعه مي‌كنند كه باردار هستند يا با درد و اشكالات جدي مواجه شدند. اين بدترين كاري است كه مي‌تواند سلامت و كيفيت زندگي شما را مختل كند.
تبليغات

هر خانمي از سن بلوغ تا پيري بايد مرتب به پزشك زنان مراجعه كند تا از بروز اشكالات جدي و بيماري‌هاي خطرناك پيشگيري كند. بي‌توجهي به اين كار مي‌تواند عواقب خطرناكي در پي داشته باشد. اگر به سلامت خود اهميت مي‌دهيد و مي‌خواهيد خانواده‌تان در سايه سلامت شما شاد زندگي كنند، بايد به‌صورت دوره‌اي زير انديشه متخصصين پزشك باشيد. همچنين، مي‌توانيد با مشاوره الكترونيك زنان دكتر ساينا از خانه يا محل كار خود با بهترين دكترهاي زنان ارتباط برقرار كنيد.

چرا خانم‌ها از مراجعه به پزشك زنان طفره مي‌روند؟

شرم و خجالت از معاينه و صحبت‌كردن درباره اشكالات دستگاه تناسلي و پاسخ به پرسش‌هاي متخصص زنان ازجمله دلايلي است كه بسياري از خانم‌ها از مراجعه منظم به پزشك زنان طفره مي‌روند. افزون‌براين، بسياري از خانم‌هاي شاغل يا دختران جواني كه مجبور هستند مسئوليت‌هاي زيادي در محيط كار و منزل بپذيرند، عملا فرصت كافي براي مراجعه به پزشك زنان و انجام معاينه‌هاي دوره‌اي ندارند.

بسياري از خانم‌هاي خانه‌دار هم براي مراجعه به مطب پزشك زنان به همراهي همسر خود وابسته هستند يا نگه‌داري از بچه‌ها و انجام كارهاي بي‌شمار روزانه كه برخي تصورش را هم نمي‌كنند چقدر مي‌تواند زياد و متنوع باشد، باعث مي‌شود از خود و سلامت جسمي‌شان غافل شوند.

مرجع متخصصين ايران دكتر ساينا

آيا شما به‌عنوان خانم جوان و باتجربه، عواقب مراجعه‌نكردن مستمر به متخصص زنان را مي‌دانيد؟ خطرهايي كه هرآن ممكن است زندگي شما را تهديد كنند؟ لطفا چند لحظه به آن‌ها فكر كنيد، قطعا راهي براي مراجعه مستمر به متخصص زنان پيدا خواهيد كرد.

دكتر ساينا سامانه مشاوره الكترونيك پزشكي است كه امكان دريافت مشاوره الكترونيك را از متخصص زنان برايتان فراهم آورده كه در زمان و مكان دلخواه، مي‌توانيد از خدمات تخصصي پزشكي استفاده كنيد.

مراجعه‌نكردن مستمر به پزشك زنان چه عواقبي ممكن است داشته باشد؟

بسياري از بيماري‌هاي خطرناك و حاد زنان مثل سرطان سينه و دهانه رحم بسيار خاموش و بدون علامت هستند و تا به مراحل حاد نرسند علائمي از خود بروز نمي‌دهند. اين روزها علم پزشكي بسيار پيشرفت كرده است و شناسايي به‌موقع اين بيماري‌ها مي‌تواند به درمان سريع و پيشگيري از پيشرفت اين بيماري‌ها كمك كند. شناسايي به‌موقع اين بيماري‌ها تنها با معاينه‌ پزشك متخصص و چند آزمايش ساده امكان‌پذير است. بدين‌ترتيب، مراجعه مستمر به متخصص زنان مي‌تواند براي شما بسيار با اهميت باشد.

علاوه‌بر‌اين، عفونت و بسياري از بيماري‌هاي زنان اگر به‌موقع درمان نشوند، مي‌توانند سبب اشكالاتي مثل نازايي و چسبندگي رحم شوند كه درمان آن‌ها مستلزم طي زمان و صرف هزينه بسياري است. درحالي‌كه اگر عفونت در همان ابتداي كار تشخيص داده شود با چند داروي ساده و درمان سرپايي برطرف مي‌شود. دكتر ساينا اين امكان را براي شما فراهم آورده كه در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و حتي روزهاي تعطيل بتوانيد با پزشك متخصص زنان در تماس باشيد كه صلاحيت او را پيش‌تر كميته پزشكي تأييد كرده است. همچنين ضمن ارسال مدارك پزشكي و نتايج آزمايش‌هاي خود به‌صورت الكترونيك، انديشه متخصصينهاي متخصص كارشناسي پزشك را دريافت كنيد.

مزيت مشاوره الكترونيك زنان اين است كه به‌صورت تلفني و اينترنتي با متخصص در ارتباط هستيد و به‌دليل اينكه پزشك را نمي‌بينيد، بدون شرم و خجالت مي‌توانيد وضعيت خود را براي او شرح دهيد تا انديشه متخصصينهاي تكميلي را دريافت كنيد.

مرجع متخصصين ايران دكتر ساينا

چرا مشاوره الكترونيك زنان دكتر ساينا گزينه مناسبي براي همه خانم‌ها است؟

مشاوره الكترونيك روش تأييدشده‌اي محسوب مي‌شود كه سال‌ها است در سراسر جهان استفاده مي‌شود. اين راهكار پزشك را در زمان و مكان دلخواهتان دردسترس قرار مي‌دهد. به‌كمك مشاوره الكترونيك زنان، پزشك سلامت شما را به‌صورت مستمر مطالعه مي‌كند و درعين‌حال، لازم نيست براي مراجعه به مطب و دريافت مشاوره مرخصي بگيريد يا وقت زيادي را در راه صرف كنيد؛ بلكه فقط زماني‌كه به چكاپ‌هاي باليني و انجام آزمايش‌ها نياز داريد، به مطب متخصص زنان مراجعه خواهيد كرد.

هزينه مشاوره الكترونيك بسيار مقرون‌به‌صرفه است و اين فرصت را به شما مي‌دهد كه با هر موقعيت اقتصادي به بهترين متخصصان دسترسي داشته باشيد. انتخاب متخصص مجرب هم كار سختي است كه با وجود كميته پزشكي دكتر ساينا ساده شده است. سابقه كاري و مدارك تخصصي و نظام پزشكي تمامي پزشكان را كميته پزشكي دكتر ساينا مطالعه مي‌كند و پس از تأييد به فهرست پزشكان اضافه مي‌شوند. همچنين، رضايت متخصصان دركنار عملكرد هر پزشك به‌صورت مستمر و سيستمي ارزيابي و رصد مي‌شود تا مشاوره ارائه‌شده از كيفيت مناسبي برخوردار باشد.

دكتر ساينا روتين مشاوره با پزشك زنان را برايتان به تجربه‌اي ساده و دلپذير تبديل كرده است. شما بدون استرس و نياز به صرف زمان و انرژي با كمترين هزينه مي‌توانيد وضعيت سلامت خود را با بهترين پزشكان حوزه زنان مطالعه كنيد. اين بهترين گزينه‌اي است كه با چند كليك دراختيار شما قرار دارد.

چطور مي‌توان از دكتر ساينا استفاده كرد؟

سلامت زنان پايه و اساس سلامت كل جامعه است و اگر زناني شاداب و سلامت داشته باشيم، مي‌توانيم به آينده روشن اميد داشته باشيم. مراجعه مرتب و منظم به پزشك زنان يكي از كارهايي است كه بايد در دستوركار هر خانم ايراني قرار گيرد. بي‌توجهي به انجام معاينات پزشكي مي‌تواند عواقب خطرناكي براي شما در پي داشته باشد.

دكتر ساينا تمام امكاناتي كه براي مشورت با پزشك زنان نياز است، در بستر اينترنت دراختيارتان قرار داده است. فقط كافي است به وب‌سايت اين استارتاپ به نشاني www.drsaina.com مراجعه يا اپليكيشن اندرويد دكتر ساينا را نصب كنيد. پس از ايجاد نام متخصصي، به‌راحتي مي‌توانيد پزشك دلخواه خود را انتخاب كنيد. پزشك در ساعتي كه مشخص كرده‌ايد، تماس مي‌گيرد و به پرسش‌هايتان پاسخ مي‌دهد.

حتي خانم‌هاي بارداري كه نگراني خارج‌شدن از منزل و مراجعه به مطب پزشك را دارند، مي‌توانند مشاوره‌هاي دوره‌اي خود را الكترونيك و تلفني انجام دهند و تنها درصورت نياز به معاينه باليني و انجام آزمايش‌ها به مطب پزشك مراجعه كنند. همين حالا در وب‌سايت دكتر ساينا ثبت‌نام كنيد و ضمن انجام اولين مشاوره الكترونيك و تلفني زنان، از مزاياي مختلفي استفاده كنيد كه اين سامانه دراختيار شما قرار داده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات