موبايل Nova 7i را از مانتراسل بخريد

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اين موبايل قوي‌ترين سخت‌افزار را در ميان موبايل‌هاي زير 10 ميليون بازار دارد كه هواوي آن را با HMS {سرويس‌هاي جايگزين گوگل} عرضه كرده است.
تبليغات

موبايل Nova 7i را مي‌توانيد از فروشگاه الكترونيك مانتراسل تهيه كنيد.

موبايل 183 گرمي هرچند از جنس پلاستيك است اما با داشتن قاب رنگي منحصربفرد، شكل و شمايل متفاوت و زيبايي را به خود گرفته است.

ابعاد اين موبايل 6.4 اينچي 159.2 در 76.3 در 8.7 ميليمتري طراحي شده كه درنتيجه با يك محصول خوش دست مواجه هستيم.

موبايل Nova 7i به‌صورت دو سيم‌كارته ساخته شده اما درگاه دوم با حافظه جانبي به اشتراك گذاشته شده است.

با داشتن 8 گيگ رم و 128 گيگ حافظه عملكرد بالايي هنگام اجراي بازي ها خواهيد داشت و وزن متناسب باعث مي‌شود تا هنگام اجراي بازي به‌صورت طولاني مدت، دست خسته نشود.

وضوح نمايش 2310 در 1080 پيكسل تعريف شده و در هر اينچ 398 پيكسل تراكم دارد.

تراشه Kirin 810 هفت نانومتري قوي‌ترين در ميان‌رده‌ها محسوب مي‌شود كه امتياز 283.500 را روي شاخص AnTuTu v8 گرفته است.

مغز موبايل 8 هسته‌اي تعريف شده كه شامل دو هسته 2.27 گيگاهرتزي Cortex A76 و شش هسته 1.88 گيگاهرتزي Cortex A55 است.

گرافيك Mali-G52 MP6 نيز باعث روان شدن بازي‌ها بدون لگ روي اين هيولاي ميان‌رده شده است.

ماژول 4 گانه دوربين روي Nova 7i، در ميان موبايل‌هاي هم رده خود يك سر و گردن بالاتر است و يكي از بهترين عملكردها را در قسمت دوربين شاهد هستيم.

مزيت مهم ديگر Nova 7i شارژ سريع است كه با استفاده از فناوري شارژ 40 واتي مي‌توان 70 درصد موبايل را در 30 دقيقه شارژ كرد.

اين نكته براي علاقه مندان به بازي روي موبايل بسيار مهم است تا بتوانند حداكثر لذت را از اين موبايل لاكچري و قوي ببرند.

حسگر اثرانگشت روي دكمه پاور، جك هدفون 3.5 ميليمتري، بلوتوث 5.1 قابليت‌هاي ديگري است كه روي Nova 7i تعبيه شده است.

مرجع متخصصين ايران مانتراسل

سرويس HMS به‌جاي سرويس گوگل

هواوي به دليل تحريم آمريكا مجبور شده است تا به‌صورت رسمي خدمات و سرويس گوگل را از روي Nova 7i بردارد و به‌جاي آن سرويس خود به‌نام HMS را مبتني بر اندرويد 10 با رابط متخصصي EMUI 10.0.1 جايگزين كند.

در ايران متخصصان براي دسترسي به اپليكيشن‌هاي بومي دچار اشكال نبوده و در نهايت براي استفاده از اپ‌هايي مانند اسنپ و ... مي‌توانند از نسخه تحت وب اين برنامه‌ها استفاده كنند.

چگونگي رفع برخي محدوديت‌هاي گوگلي از روي موبايل Huawei Nova 7i

همان‌طور كه مي‌دانيد موبايل Nova 7i فوريه امسال و بدون سرويس و خدمات گوگل رونمايي شد.

سيستم‌عامل اين موبايل اندرويد 9.0 با رابط متخصصي EMUI 9 است اما با وجود اندرويدي بودن، متخصصان قادر به استفاده رسمي از سرويس‌ها و خدمات گوگل نيستند.

اشكال ممنوعيت سرويس‌هاي گوگل روي موبايل‌هاي جديد هواوي باعث شده است تا هم سازنده و هم متخصصان به اين فكر بيفتند كه چگونه مي‌توانند برخي از اين ممنوعيت‌ها را كنار بزنند.

كاربران در وهله اول قادر به استفاده از اپليكيشن‌هاي مشابه گوگل ازطريق دانلود و نصب از AppGallery هواوي هستند.

AppGallery هواوي مشابه گوگل پلي بوده و مملو از اپليكيشن‌ها و برنامه‌هاي مورد نياز متخصصان است.

 اپليكيشن Chat Partner

آلماني‌ها راه حلي را ايجاد كرده تا ازطريق اپليكيشن واسط بتوان همچنان از برنامه‌هاي گوگل بهره برد.

طبق راه‌حل آلماني بايد اپليكيشن Chat Partner را نصب كرده و گام به گام مراحل را جلورفته تا بتوان از خدمات و سرويس‌هاي گوگل روي موبايل هواوي بهره برد.

همچنين ويدئويي در اين رابطه توليد شده كه مي‌توان به‌صورت تصويري اين راه‌حل را ديده و به اجرا گذاشت.

 راه‌حل استفاده از اپليكيشن‌هاي تحت وب

اپليكيشن‌هايي مانند جي ميل، اسنپ، تپسي و يوتيوب نسخه تحت وب دارند. بنابراين متخصصان بدون نياز به نصب اپليكيشن به‌صورت مستقل مي‌توانند تحت وب از خدمات آن‌ها استفاده كنند.

 استفاده از كافه بازار

كافه بازار راه‌حل ديگري براي جايگزيني با سرويس گوگل محسوب مي‌شود كه در آن هزاران اپليكيشن قابل نصب و اجرا است.

 سايت دانلود APK

از جمله سايتهايي كه فايلهاي نصبي اندرويد را دراختيار متخصصان بدون گوگل پلي قرار مي‌دهند، سايت apkpure است كه تقريبا مرور گوگل پلي بوده و كافي است با سرچ، اپ مدانديشه متخصصين را دانلود و روي موبايل هواوي خود نصب كنيد.

مرجع متخصصين ايران مانتراسل

  هواوي موبايل سيستم (HMS) جايگزيني براي گوگل موبايل سيستم (GMS)

هواوي در سال 1398 در مراسم معرفي Huawei Mate 30 از HMS  يا HUAWEI Mobile Services  رونمايي كرد.

مجموعه اپليكيشن‌هاي هواوي تحت پلتفرم HMS با تنوع خود مي‌توانند نياز متخصصان را رفع كنند؛ به‌گونه اي كه ديگر احتياجي به اپليكيشن‌هاي گوگل نخواهيد داشت.

 اپ‌هاي HMS، يك تجربه جديد از زندگي ديجيتالي

اپليكيشن‌هاي HMS  با فراهم آوردن فناوري‌هاي هوش مصنوعي، زندگي ديجيتالي بهتري را براي متخصصان به ارمغان مي‌آورد.

 HUAWEI Browser

مرورگر هواوي، يك مرورگر امن و پركاربرد در موبايل‌هاي هوشمند است كه تجربه استفاده از اينترنت با سرعت بالا، سرويس جستجوي با كيفيت و محافظت كامل از حريم خصوصي متخصصان را به‌همراه دارد.

HUAWEI Mobile Cloud

اپليكيشن HUAWEI Mobile Cloud وظيفه تأمين امنيت تمامي داده‌ها، از تأييد اعتبار و انتقال داده تا ذخيره اطلاعات را بر عهده دارد. اين برنامه مي‌تواند داده‌هايي مانند تصاوير، فيلم و اطلاعات مخاطبان را به‌طور كاملا ايمن ذخيره كرده و با هماهنگ‌سازي داده‌هاي Multi-End Data، به متخصصان اين اطمينان را مي‌دهد كه اطلاعات را با خيالي آسوده و امن مديريت كنند.

 HUAWEI Themes

برنامه HUAWEI Themes با ميليونها متخصص فعال ماهانه در جهان، تجربه‌اي جديد از شخصي‌سازي تصاوير، صفحه قفل چندكاره، آيكون‌هايي با امكان تنظيم شخصي و طراحي زيبا را براي متخصصان به ارمغان مي‌آورد. علاوه بر اين، سرويس موبايل هواوي يك تجربه كامل و غني از سرگرمي‌هاي صوتي و تصويري را به متخصصان موبايل‌هاي HUAWEI Mate 30 خواهد داد.

 HUAWEI Music

كاربران اين سري از موبايل‌ها مي‌توانند با استفاده از HUAWEI Music، از طيف گسترده‌اي از موزيك‌ها و ده‌ها ميليون جزوه رايگانخانه موسيقي، ليست آهنگ‌هاي محبوب و جزوه رايگان‌هاي صوتي، در هر مكان و هر زمان لذت ببرند.

 HUAWEI Video

HUAWEI Video به‌همراه شركاي جهاني خود، بهترين تجربه از صدا و تصوير را دراختيار متخصصان قرار مي‌دهد. اين اپليكيشن انبوهي از برنامه‌ها را با كيفيت بسيار بالا براي متخصصان فراهم مي‌كند و هم‌اينك در كشورهايي مانند چين، استراليا، ايتاليا و اسپانيا راه اندازي شده و در مجموع داراي 130 ميليون متخصص فعال است.

  HUAWEI Reader

اپليكيشن HUAWEI Reader با ده‌ها شريك تجاري در چين همكاري مي‌كند كه بيش از يك ميليون نسخه‌ي با كيفيت از نشريات كلاسيك و پرفروش‌ترين جزوه رايگان‌ها و مقاله‌ها را دردسترس قرار مي‌دهند. HUAWEI Reader به‌زودي در سطح جهاني راه اندازي مي‌شود و هدف آن ارائه يك پلتفرم ديجيتال براي افزايش سطح مطالعه متخصصان است.

 HUAWEI Assistant

كاربران مي‌توانند براي دسترسي سريع به خدمات مختلف و همچنين جست‌وجوي جهاني، اطلاعات موقعيتي و اخبار مهم از اين اپليكيشن استفاده كنند. سرويس اخبار مهم در اين برنامه، 30 زبان را در 82 كشور جهان تحت پوشش خود قرار داده است.

 HUAWEI AppGallery

HUAWEI AppGallery به شكل منطقه‌اي و جهاني كار مي‌كند. بدين صورت كه مطابق با موقعيت مكاني متخصص، انتخاب كشورها و با درانديشه متخصصينگرفتن مدل موبايل، به شكل هوشمند توصيه‌هايي را براي متخصصان موبايل‌هاي هواوي ارائه مي‌دهد.

 HUAWEI Quick App

Huawei Quick App امكان دسترسي متخصصان موبايل‌هاي هواوي را به مجموعه‌اي از نرم‌افزارهاي آماده به كار (بدون نياز به نصب) و انبوهي از نرم‌افزارهاي متخصصدي رايگان را فراهم مي‌كند.

 موبايل Nova 7i را مي‌توانيد از فروشگاه الكترونيك مانتراسل تهيه كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات