ثبت‌‌نام دوره MBA و DBA دانشگاه تهران

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ثبت ‌نام تكميل ظرفيت دوره MBA و DBA دانشگاه تهران با ظرفيت محدود آغاز شد.
تبليغات

يادگيري مهارت‌هاي جديد لازمه همه مشاغل و پست‌هاي سازماني است. در دنياي پر از تغيير و تحول امروز آن لحظه‌اي كه يادگيري را متوقف كنيد لحظه شكست و نابودي مسير شغلي شما است. سرعت پيشرفت علوم مختلف به قدري بالا رفته كه اگر شما مهارت‌هاي نرم لازم براي استفاده از آن‌ها را كسب نكنيد در مدت زمان كوتاهي از رقابت نفس‌گير كسب و كارها جا مي‌مانيد. نوكيا، فوجي فيلم و ياهو بهترين نمونه براي شركت‌هاي بزرگي هستند كه امروز كسي در موردشان حرف نمي‌زند.

دوره MBA و دوره DBA جز شناخته‌شده‌ترين دوره‌هاي حرفه‌اي يادگيري مديريت در سراسر جهان به شمار مي‌روند. مديران ارشد و مياني سازمان‌ها براي ارتقاي شغلي، افزايش دانش و مهارت و همچنين گسترش شبكه حرفه‌اي‌شان در اين دوره‌ها شركت مي‌كنند. اين دوره‌ها حاصل انباشت سال‌ها تجربه مديران موفق و تبديل آن‌ها به دانش مدون بوده و با شركت در اين دوره‌ها علاوه بر اينكه بسته‌اي ارزشمند از دانش را كسب مي‌كنيد مي‌توانيد شبكه حرفه‌اي خود را گسترش دهيد.

دوره‌هاي نيمه حضوري MBA و DBA دانشگاه تهران بهترين فرصت براي مديراني است كه نمي‌توانند به مدت ۱ سال ۲ روز از تايم هفتگي خود را به حضور در كلاس اختصاص دهند. با كمك پلتفرم پيشرفته يادگيريي VLA، شما مي‌توانيد در هر ساعت از شبانه‌روز دروس خود را مطالعه كنيد، تمرين‌ها و پروژه‌هايي از دنياي واقعي كسب‌و‌كار را حل كنيد و هر موقع اشكالي داشتيد با همراه يادگيريي و استاد خود ازطريق سيستم تيكتينگ پلتفرم يادگيريي در ارتباط باشيد.

علاوه بر بخش غيرحضوري هر ۴۰ روز يكبار يك كلاس حضوري در روزهاي جمعه تشكيل مي‌شود تا دانش‌پذيران با اساتيد و هم‌دوره‌اي‌هاي خود ارتباط مستقيم داشته باشند.

دوره‌هاي نيمه‌حضوري MBA و DBA دانشگاه تهران به‌صورت يكساله برگزار مي‌شود و در پايان به فارغ‌التحصيلان گواهي دوزبانه از طرف دانشگاه تهران صادر مي‌شوند. اين گواهي‌ها همچنين قابليت ترجمه و دريافت مهر دادگستري و وزارت امور خارجه را دارند.

مرجع متخصصين ايران وبسايت دانشكده مديريت دانشگاه تهران

گروه‌هاي يادگيريي باتوجه‌به ظرفيت دانشگاه باز مي‌شوند. براي اطلاع از وضعيت نام نويسي دوره MBA در دو گرايش استراتژي و بازاريابي و نام نويسي دوره DBA به وب‌سايت دانشكده مديريت دانشگاه تهران مراجعه كنيد يا با شماره ۰۲۱۲۲۱۳۶۷۶۴ تماس بگيريد.

همچنين در صفحات اينستاگرام و تلگرام ما با آي دي @vla.ir اطلاعات تكميلي قرار گرفته است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات