با استفاده از سايت ديزاين به سادگي يك فروشگاه اينترنتي راه اندازي كنيد

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سايت ديزاين، وب‌سايت شركت وب وان امكان راه‌اندازي آسان سايت‌هاي فروشگاهي را در اختيارتان مي‌گذارد.
تبليغات

راه اندازي فروشگاه اينترنتي يكي از ملاخبار تخصصيات همه‌ي كسب و كارهايي است كه قصد دارند خدمت يا محصول خود را در فضاي اينترنت با جامعه‌ي گسترده‌ي مشتريان ارائه كنند. طبيعي است صاحبان بسياري از اين كسب و كارها دانش كدنويسي ندارند. از طرفي برون‌سپاري طراحي سايت تمام نمي‌شود و صاحبان كسب و كار يا پرداخت هزينه طراحي سايت برايشان مقدور نيست يا در ابتداي كار توجيه اقتصادي ندارد. در اين بين شركت‌هايي وجود دارند كه خدمات طراحي سايت آماده را ارائه مي‌دهند. طراحي سايت فروشگاهي ارزان تمام آن چيزي است كه صاحبان كسب و كار در جستجوي آن هستند. در ادامه به معرفي بهترين سايت سازهاي فروشگاهي مي‌پردازيم.

طراحي سايت فروشگاهي ارزان؛ ايده‌اي جذاب براي شروع ميليونر شدن!

ايده‌ي راه اندازي فروشگاه اينترنتي به دلايل مختلفي ممكن است به ذهن شما خطور كرده باشد. شايد شما صاحب يك استارتاپ باشيد و بخواهيد از اين طريق شركت خود را معرفي و موجوديت خود را به افراد بيشتري اعلام كنيد، شايد صاحب يك كسب و كار باسابقه باشيد كه با اطلاع از پتانسيل موجود در اينترنت و مشتريان بالقوه‌ي حاضر در اين فضا تصميم گرفته‌ايد خدمت يا محصول خود را به صورت الكترونيك نيز عرضه كنيد.

تحت هر شرايطي، طراحي سايت فروشگاهي ارزان براي شما در اولويت خواهد بود. با راه‌اندازي فروشگاه اينترنتي ارزان اما كارآمد با كمترين هزينه بازار جديدي را تجربه خواهيد كرد. يكي از راهكارهاي ارزان براي برخورداري از فروشگاه اينترنتي استفاده از سيستم مديريت محتواي وردپرس و فروشگاه ساز ووكامرس است.

وردپرس

وردپرس يكي از محبوب‌ترين سيستم‌هاي مديريت محتوا در جهان است كه در ابتدا يك سيستم وبلاگ دهي بود و امكانات خوبي را در اختيار متخصص قرار مي‌داد. در پي استقبال گسترده‌ي متخصصان وردپرس رفته رفته پيشرفت كرد و به يك سيستم مديريت محتواي متن باز تبديل شد. از ويژگي‌هاي متمايزكننده‌ي وردپرس داشتن مخزن افزونه‌ي بسيار گسترده است؛‌ به‌طوري كه تقريبا براي هركاري يك افزونه وجود دارد تا نياز شما براي كدنويسي به حداقل برسد. افزونه‌ها يا پلاگين‌هاي وردپرس به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه كافي است پس از نصب فعال شوند تا تغيير مورد انديشه متخصصين شما در سايت اعمال شود.

وردپرس يك سيستم متن‌باز و رايگان است. به همين دليل بسياري از شركت‌هايي كه خدمات طراحي سايت آماده را انجام مي‌دهند، از وردپرس و قالب‌هاي آن براي طراحي استفاده مي‌كنند. اكثر افزونه‌هاي وردپرس نيز رايگان هستند. از جمله افزونه‌هاي رايگان و متخصصدي وردپرس كه توسط بسياري از سايت‌هاي مبتني بر اين سيستم براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي مورد استفاده قرار مي‌گيرد افزونه‌ي ووكامرس است.

طراحي سايت فروشگاهي ارزان با ووكامرس

طراحي سايت فروشگاهي ارزان يكي از خدماتي است كه توسط برخي شركت‌ها ارائه مي‌شود. اين شركت‌ها معمولا از بستر وردپرس و پلاگين ووكامرس براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي با كمترين هزينه استفاده مي‌كنند. بسياري از افراد با كمي وقت گذاشتن، مطالعه و آزمون و خطا مي‌توانند شخصا نسبت به راه اندازي سايت اقدام كنند. كافي است پس از تهيه‌ي هاست و دامنه و ايجاد يك ديتابيس در هاست، نسبت به نصب وردپرس اقدام كنند. پس از آن با نصب قالب دلخواه و درون‌ريزي دموهاي آماده‌ي آن سايت خود را راه‌اندازي كنند.

مرجع متخصصين ايران وو كامرس

با نصب افزونه‌ي ووكامرس به عنوان يكي از بهترين سايت سازهاي فروشگاهي صفحه‌ي فروشگاه نيز به سايت شما اضافه خواهد شد. رايگان بودن، اطلاع‌‌رساني پيامكي، قابليت اتصال به درگاه‌هاي بانكي و واسطه، امكان فروش فايل، خدمات و محصول فيزيكي از جمله امكانات افزونه‌ي فروشگاه ساز اينترنتي ووكامرس است؛ اما خريد قالب آماده معمولا براي سايت‌هاي معمولي با جامعه‌ي متخصصان محدود، پيشنهاد مي‌شود. اگر شما صاحب شركتي هستيد و قصد داريد در آينده سايت خود را گسترش دهيد، بهتر است از كدنويسي اختصاصي براي سايت خود بهره بگيريد.

بهترين سايت سازهاي فروشگاهي

بهترين سايت سازهاي فروشگاهي مواردي هستند كه ضمن رايگان بودن از امكانات متنوعي برخوردار باشند. از سوي ديگر، ويژگي‌هايي مثل امنيت و سئوي مناسب از ويژگي‌هاي اصلي بهترين سايت سازهاي فروشگاهي به حساب مي‌آيند. اطلاعات فروشگاه كاملا محرمانه هستند؛ بنابراين، امنيت در برابر نفوذ و هك از پايه‌اي‌ترين اصولي است كه بايد در راه اندازي فروشگاه اينترنتي به آن توجه كرد.

ووكامرس، مجنتو، پرستاشاپ از بهترين سايت سازهاي فروشگاهي در جهان محسوب مي‌شوند كه باوجود رايگان بودن از امنيت بالا و سئوي بهينه برخوردار هستند. برتري ووكامرس نسبت به دو فروشگاه ساز ديگر، تعدد افزونه‌هاي رايگان آن است. افزونه‌‌ي رايگان دست شما را در امتحان كردن ويژگي‌هاي مختلف در فروشگاهتان باز خواهد گذاشت.

سئوي صحيح؛ اولين گام در طراحي سايت فروشگاهي ارزان

سئو يا بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو از ديگر ويژگي‌هاي حياتي براي فروشگاه اينترنتي است. تصوير كنيد يك فروشگاه بزرگ در دل كوير راه اندازي شود. در اين صورت تقريبا كسي از وجود اين فروشگاه باخبر نخواهد شد و هزينه‌هاي صرف شده جهت راه‌اندازي آن بيهوده خواهند بود يا فكر كنيد كه مطلب بسيار باكيفيتي آماده كنيد و آن را در وبسايتي منتشر كنيد كه ماه‌هاست هيچ بازديد كننده خاصي نداشته است! در اين صورت تلاشهايتان چه فايده‌اي خواهد داشت؟! با عرض پوزش جواب اين است: هــــــــــيچ!!

مرجع متخصصين ايران هكر

در حقيقت سئو (SEO) همان مجموعه اقدامات در طراحي سايت است كه باعث مي‌شود فروشگاه اينترنتي شما بازديد كننده‌ي بيشتري داشته باشد. با رعايت اصول سئو، موتورهاي جستجويي مانند گوگل، در صورت جستجوي كلمه‌ي مرتبط با فعاليت شما، سايت را به متخصص پيشنهاد مي‌دهند و اين مسئله باعث هدايت ترافيك به سايت شما خواهد شد؛ البته، تمام فعاليت‌هاي مرتبط به سئو به طراحي سايت مربوط نمي‌شود. سايت و قالب به عنوان بستر قرارگيري محتوا فقط سئوي متخصص را پوشش مي‌دهند. اين شما هستيد كه با قرار دادن محتواي سازگار با موتورهاي جستجو باعث ارتقاء سايت در رتبه‌بندي گوگل خواهيد شد.

سايت ديزاين (sitedesign.ws) ؛ يك انتخاب حرفه‌اي براي فروش‌هاي ويژه...

امروزه راه اندازي سايت فروشگاهي ديگر فرآيند پرهزينه‌اي نيست؛ كافي است كمي وقت بگذاريد و كار با سيستم‌هاي رايگان موجود را ياد بگيريد؛ اما اگر به عنوان مدير سازمان زمان كافي براي اختصاص دادن به اين كار نداريد، شركت‌هايي مانند وب وان وجود دارند كه زحمت طراحي سايت ارزان را براي شما به حداقل مي‌رسانند. كافي است يكي از قالب‌هاي آماده‌ي وبگاه سايت ديزاين را انتخاب كنيد تا روي دامنه‌ي دلخواه شما پياده‌سازي شود؛ البته اين شركت به منظور نزديك كردن هرچه بيشتر سايت و فروشگاه به سليقه‌ي شخصي شما كدنويسي اختصاصي را نيز در خدمات خود دارد.

بنا بر آن‌چه گفته شد، ديگر هيچ بهانه‌اي براي عدم حضور در فضاي مجازي و استفاده از پتانسيل بازار الكترونيك وجود ندارد. پس اگر تا امروز نسبت به راه اندازي فروشگاه اينترنتي خود اقدام نكرده‌ايد، پيشنهاد مي‌كنيم همين الآن به https://sitedesign.ws سر بزنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات