۳۰ تا ۵۰ درصد تخفيف يك ماهه روي دوره‌هاي يادگيريي ليان

يك‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تمام علاقه‌مندان حوزه امنيت و شبكه، مي‌توانند از تاريخ ۹۹/۰۹/۰۹ در جشنواره يادگيريي ليان شركت كرده و از حداقل ۳۰ درصد تخفيف برخوردار شوند.
تبليغات

اين جشنواره يك فرصت طلايي براي تمامي افراد علاقه‌مند به حوزه‌ي امنيت و شبكه و همچنين متخصص كارشناسان و متخصصان اين حوزه است تا بتوانند با ارزش‌هاي مقرون‌به‌صرفه در دوره‌هاي يادگيريي دلخواه ثبت ‌نام كنند. اين جشنواره، از تاريخ ۹۹/۰۹/۰۹ آغاز مي‌شود و تا ۹۹/۱۰/۰۹ ادامه خواهد داشت. دانشجويان مي‌توانند در اين بازه زماني با مراجعه به وب‌سايت ليان، در تمامي دوره‌هاي مد انديشه متخصصين خود با استفاده از اين تخفيف ثبت ‌نام كنند.  

آكادمي ليان، مرجع دوره‌هاي امنيت و شبكه در تمام سطوح مقدماتي و پيشرفته است؛ بسياري از اين دوره‌ها، براي اولين ‌بار در ايران ارائه مي‌شوند. همچنين پكيج‌هاي جامعي ارائه شده است تا دانشجويان بتوانند به ‌جاي شركت در چندين دوره، در يك دوره ثبت ‌نام كنند و تمام يادگيري‌هاي لازم را در زمينه مد انديشه متخصصين خود دريافت كنند.

يك هديه نيز براي كساني كه با استفاده از اين كد تخفيف در دوره‌ها ثبت‌ نام كرده‌اند، در انديشه متخصصين گرفته شده است؛ اين افراد از تخفيف ۵۰ دلاري براي آزمون‌هاي بين‌المللي بهره‌مند خواهند شد.  

براي اطلاع از شرايط و دريافت كد تخفيف، كافي است اينجا كليك كنيد يا با شماره 91004151-021 (داخلي 3) تماس بگيريد و با مشاوران واحد يادگيري صحبت كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات