خريد از چين و وب‌سايت‌هاي چيني علي‌بابا ، علي‌اكسپرس و Made in china با سپاهان همراه

سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شركت سپاهان همراه‌ با داشتن دفتر نمايندگي در گوانگجو، خدمات خريد از چين و وب‌سايت‌هاي چيني مانند: علي‌بابا، علي اكسپرس و Madi In China ...  ارائه مي‌دهد.
تبليغات

خريدهاي خرد و كلان از كشور چين با بهترين كيفيت در كمترين زمان و با ارزش مناسب ازطريق ارتباط با تأمين‌كننده اصلي، براي علاقه‌مندان تجارت با چين توسط اين مجموعه خدمات بازرگاني سپاهان‌ همراه، تمامي فرايند خريد از آغاز تا هنگام تحويل كالا به خريدار را در بر مي‌گيرد.

براي خريد از چين راه‌هاي بسياري وجود دارد؛ امّا به دليل تغييرات مداوم نرخ‌هاي تعرفه‌اي و قوانين گمركي كشورمان، خريد و ارسال اين محصولات به ايران چم و خم‌هايي دارد كه حتماً بايد با آن‌ها آشنا باشيم. براي همين برخي از ما، زماني‌كه براي خريد اقدام مي‌كنيم، اگر با چين آشنايي نداشته باشيم، با سوالات زير مواجه خواهيم شد.

  • چگونه توليدكنندگان خوب چيني را پيدا كنيم؟
  • چطور كالاي نمونه از چين بخريم؟
  • چگونه استعلام ارزش بگيريم؟
  • چطور هزينه كالا را پرداخت كنيم؟
  • چطور از كيفيت و اصالت كالا مطمئن شويم؟
  • چطور كالا را از چين به ايران ارسال كنيم؟
  • چه روش حملي براي كالاي ما مناسب است؟
  • قوانين گمرك ايران در مورد كالاي مدانديشه متخصصين ما چگونه است؟
مرجع متخصصين ايران sepahanhamrah-1

 چين، بزرگ‌ترين توليدكننده و صادركننده جهان است. از اين‌رو در تأمين ماشين‌آلات و محصولات مورد نياز كسب‌وكارهاي كوچك و متوسط نقش عمده‌اي به عهده دارد. ارزش پايين محصولات چيني باعث شده است كه خريد از چين هم به روش حضوري و هم به‌صورت الكترونيك افزايش پيدا كند. در حال‌ حاضر سهم عمده‌اي از واردات كشورهاي درحال‌توسعه توسط اين كشور تأمين شود.

با توجه ‌به سابقه تاريخي رابطه تجاري ايران و چين، حجم بالايي از نيازمندي‌هاي كشور ما نيز ازطريق واردات از چين صورت مي‌پذيرد.

براي افرادي كه با چين و بازارهاي آن كمتر آشنا هستند، خريد كردن در چين همانند پيدا كردن سوزن در انبار كاه است. حتي اگر در اين حوزه تجربه داشته باشند، هزينه سفر به چين، اقامت و همين‌طور زماني‌كه براي قرنطينه به دليل شيوع كرونا از دست مي‌رود، به‌گونه‌اي شده است كه هر كسي امكان سفر و خريد حضوري ندارد.

بنا به دلايل گفته‌شده، اين روزها خريد از چين بيشتر از روش الكترونيك و از وب‌سايت‌هايي مانند علي‌بابا، Made In China و علي‌اكسپرس  

خريد از اين وب‌سايت‌ها به ميزان قابل توجهي مي‌تواند حاشيه سود واردكننده را بيشتر و زمان تحويل كالا را كوتاه‌تر كند. دو وب‌سايت علي‌بابا و Made In China براي مشترياني مناسب هستند كه كسب‌وكارهاي كوچك و متوسط دارند و خريدهاي عمده‌، ماشين‌آلات توليدي و كشاورزي و ... دارند.

علي‌اكسپرس  زيرمجموعه وب‌سايت علي‌بابا و يك وب‌سايت خرده‌فروشي است. علي اكسپرس امكان فروش مستقيم به ايران ندارد و بايد ازطريق واسط‌هايي، خريد صورت پذيرد و براي ايران ارسال شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات