اجاره الكترونيك اقامتگاه از هومسا

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
زماني در سفر بود كه با رسيدن به مقصد، تازه به ‌دنبال جايي براي اقامت بوديم.
تبليغات

 در گذشته نه‌چندان دور، مجبور مي‌شديم زمان و هزينه بيشتري صرف كنيم تا يك سقف براي سفر خودمان داشته باشيم، البته اگر شانس به ما رو مي‌كرد و با اقامتگاه پر مواجه نمي‌شديم!

همه اين حرفها براي روزهايي بود كه كرونايي وجود نداشت، با خيال راحت سفر مي‌كرديم و تنها دغدغه ما به يك برنامه‌ريزي حرفه‌اي منتهي مي‌شد. اين ويروس عجيب ما را مجبور كرده است در خانه بشينيم و خيال سفر را در ذهنمان زنده نگه داريم تا روزي كه دوباره فرصت سفر پيش بيايد. ما اميدواريم كه در آينده با ناپديد شدن كرونا و البته قوي شدن زيرساخت‌هاي سفر مانند وب‌‎سايت‌هاي خدمات گردشگري، فرصت‌هاي بهتر و بيشتري براي مسافرت‌ فراهم خواهد شد.

مدت‌ها است شرايط سفر براي آدم‌هاي ماجراجو يا حتي خانواده‌هايي كه به ‌دنبال ارزان سفر كردن هستند، فرق كرده، چه فرقي؟ شما در هر جاي ايران كه باشيد، پيش از سفر با چند كليك وارد يك وب‌سايت رزرو الكترونيك اقامتگاه ميشويد و از ميان هزاران انتخابي كه پيش روي شما است، آن را كه به سليقه و جيب شما خوش بيايد براي سفر رزرو مي‌كنيد. اما يك سؤال ديگر در اينجا مطرح مي‌شود كه چطور مي‌توانيد به چيزي كه نديده‌ايد اعتماد كنيد و بابتش پول پرداخت ‌كنيد؟

پاسخ كاملا ساده است! شما تا قبل از سفر، هيچ كدام از عناصر آن را امتحان نمي‌كنيد و اين تفاوتي است كه در خريد كالا و خدمات وجود دارد. يك وب‌سايت اجاره ويلا و سوئيت الكترونيك، به شما خدمتي ارائه مي‌دهد كه تنها دليل اعتماد شما به آن، شناخت و آگاهي‌تان از آن برند در خوش‌خدمتي به مهمانان خود است. با ما همراه باشيد تا با يكي از روندهاي نو در خدمات گردشگري بيشتر آشنا شويد.

براي رؤياهايتان هزينه كنيد!

تا اينجا متوجه شديد كه ما مايليم درباره سفر و اقامت با همديگر گپ بزنيم؛ اما چرا چنين عنوان به‌ظاهر بي‌ربطي انتخاب كرديم؟ كمي فكر كنيد، چه چيز يك سفر و رؤيا را به هم شبيه مي‌كند؟ آيا شما مي‌توانيد رؤياهايتان را در دست بگيريد و آن لمس كنيد؟ آيا چيزي كه تجربه نكرده‌ايد، مي‌توانيد تصور كنيد؟

رؤياهاي ما چه از جنس سفر باشد چه نباشد، تا پيش از رسيدن به آن‌ها كاملا ناملموس خواهد بود و زماني‌كه به آن رسيديم، مي‌توانيم از تجارب شيرين آن بگوييم؛ درست شبيه به سفر! تا پيش از رفتن به جايي و مشخصا پيش از تجربه يك اقامتگاه، شما تنها نقش و خيال آن را در ذهن متصور مي‌شويد و زماني درباره آن انديشه متخصصين مي‌دهيد كه آن را تجربه كرده باشيد.

خريد يك بسته خدماتي در راستاي تحقق سفر شما شبيه به يك قلك سفالي نيست كه از محتويات آن خبر نداشته باشيد، نشانه‌هايي براي آن وجود دارد كه مي‌توانيد يك عرضه‌كننده خدمات قابل اعتماد را بشناسيد.

ما به شما گفتيم براي رؤياهايتان هزينه كنيد؛ اما اين هزينه صرفا به بعد مالي برنمي‌گردد، شما با زماني‌كه براي شناختن يك برند گذاشته‌ايد، هزينه صرف مي‌كنيد. شما براي رزرو اقامتگاه دلخواهتان هزينه مي‌كنيد! تمام اين كارها را مي‌كنيد كه در طول سفر از هزينه‌هاي احتمالي كم كنيد.

مرجع متخصصين ايران homsa-1

چطور در اولين تجربه، به يك وب‌سايت رزرو الكترونيك اقامتگاه اعتماد كنم

اگر مي‌خواهيد براي اولين ‌بار از خدمات يك وب‌سايت استفاده كنيد، بايد به چند نكته كه هوشياريتان را از آن برند مي‌سازد، توجه كنيد. به مراجع خودتان برگرديد و ببينيد اولين ‌بار چطور و چگونه با آن برند آشنا شديد. 

احتمالا در حال ورق زدن صفحات مختلف اينترنت بوديد يا در گوگل چيزي كه دنبالش بوديد جست‌وجو كرده‌ايد و وارد يك وب‌سايت شديد. خوب تا به اينجا ورود شما به آن وب‌سايت اتفاقي بود؛ اما با كمي چرخيدن در آن وب‌سايت، متوجه به‌روز بودن، تعداد و تنوع اقامتگاه‌ها و ارزش‌هاي منصفانه آن مي‌شويد.

از هر اقامتگاه كلي اطلاعات به دردبخور و جزئي است كه انگار شما كليد آن را در قفل چرخانديد و واردش شديد. دكمه رزرو را مي‌زنيد و از اين مرحله به بعد با يك همراه پيگير و پاسخگو مواجه مي‌شويد. براي دريافت هرگونه خدمات اينترنتي، بهتر است از نام و نشان برندها بيشتر اطلاع پيدا كنيم.

بدون شك هر وب‌سايتي به يك شركت منتهي مي‌شود كه موقعيت جغرافيايي آن در گوگل قابل رديابي خواهد بود و به‌عنوان يك عرضه‌كننده خدمات گردشگري، قابل استعلام از وزارت ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري است. همچنين شما روي وب‌سايت‌هاي معتبر نماد اعتماد ملي الكترونيك يا نماد رسانه را مي‌بينيد كه هر دو، نشان از قابل اعتماد بودن آن وب‌سايت دارد.

به جز اين موارد احتمالا دوستان، آشنايان و اطرافيان شما درباره آن وب‌سايت شنيده‌اند و شايد حتي تجربه‌اي موفق از آن داشته‌اند و مي‌توانند در نقش يك راهنما ظاهر شوند. هم انديشي ها متخصصان يك وب‌سايت يا اقامتگاه نيز به شما كمك مي‌كند تا يك انتخاب درست داشته باشيد.

حالا كه از همه چيز مطمئن هستيد، دكمه پرداخت را بزنيد و اقامتگاه خود را رزرو كنيد.

هومسا؛ اجاره الكترونيك اقامتگاه در سراسر ايران

هومسا يك سامانه قابل اعتماد است كه تمام آنچه در بالا به آن اشاره كرديم، در بطن خود دارد و يك آسودگي خيال براي ميهمانان خود رقم مي‌زند. علاوه بر اين، متخصصان اين وب‌‍سايت با دنيايي از اقامتگاه‌هاي متنوع در سراسر ايران مواجه مي‌شوند كه پس از يك تجربه رضايت‌بخش، مجددا به آن بازخواهند گشت و آن‌ها را مجبور به امتحان كردن برندهاي ديگر نمي‌كند! شما از هر گوشه و كنار ايران، با رزرو اقامتگاه خود پيش از سفر، برنامه خود را حرفه‌اي و اقتصادي مي‌بنديد.

خواه اجاره روزانه سوئيت در تهران باشد، خواه يك اقامتگاه بوم‌گردي در دورافتاده‌ترين نقطه مرزي، خواه اجاره ويلا لوكس در كردان، خواه يك آپارتمان لوكس در پنت‌هاوس جزيره كيش، همگي از جنس خدماتي است كه رؤياي سفر شما را مي‌سازد.

و در آخر

همان‌طور كه اشاره شد، يكي از نيازهاي اصلي مسافرت پيدا كردن جايي براي اقامت و شب‌ماني است كه با پيشرفت دنياي اينترنتي سفر، وب‌سايت‌هاي رزرو الكترونيك را مي‌توان در ابتدا به چشم مشاور ديد و سپس عرضه‌كننده خدمات دانست.

در ميان حجم زياد اطلاعاتي كه درباره يك برند دراختيار ما قرار مي‌گيرد، بايد حواسمان باشد كه فيلترهاي هوشمندانه‌اي به كار بگيريم تا با خيالي آسوده، پيش از سفر يك اقامتگاه مناسب براي خودمان پيدا كنيم. در اين راستا به معرفي هومسا به‌عنوان يكي از وب‌سايت‌هاي معتبر رزرو الكترونيك اقامتگاه پرداختيم.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات