آغاز فروش ويژه مصرف‌كننده در وب‌سايت اوبو از ۱ بهمن

شنبه ۲۷ دي ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مدياپردازش، وارد‌كننده‌ي تلفن همراه، تبلت، لپ ‌تاپ و لوازم جانبي، فروش ويژه مصرف‌كننده با ارزش‌هاي مناسب را در وب‌سايت اوبو از ۱ بهمن آغاز مي‌كند.
تبليغات

شركت مدياپردازش يكي از واردكنندگان اصلي تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و لوازم جانبي در ايران است. اين شركت در راستاي تسهيل امر خريد، سامانه فروش ويژه مصرف‌كننده با ارزش‌هاي مناسب را در قالب وب‌سايت اوبو راه‌اندازي كرده است.

درادامه نگاهي مختصر به تاريخچه‌ي شروع فعاليت اين شركت مي‌اندازيم.

تاريخچه مدياپردازش

اعضاي هيئت مديره شركت مديا پردازش به پشتوانه‌ي بيش از ۱۵ سال فعاليت در بازار فناوري اطلاعات، تصميم به احداث شركت مديا پردازش در سال ۱۳۸۹ گرفتند. اين شركت فعاليت خود را در بازار كالاهاي ديجيتال ايران با محوريت واردات معتبرترين برندهاي جهاني لپ تاپ و تبلت و توزيع آن در سراسر كشور، آغاز كرد.

نتايج فعاليت مدياپردازش در اين حوزه بسيار درخشان بوده است؛ به‌طوري‌كه توانست ظرف مدت ۲ سال، سهم بازار بزرگي در زمينه فروش لپ تاپ به دست آورد و به يكي از موفق‌ترين فعالان بازار كالاي ديجيتال ايران تبديل شود.

در اين راستا شركت مديا پردازش با اتخاذ رويكردي نوين در بازار موبايل و با به‌كارگيري نيروي انساني متخصص و باتجربه، توانست نقش مهمي در ارتقا سطح كيفي و كمي فروش موبايل در ايران داشت باشد؛ به‌طوري‌كه به مدت دو سال متوالي بزرگ‌ترين واردكننده رسمي و مجاز موبايل هوشمند از ديد گمرك ايران بوده است.

سامانه فروش ويژه مصرف‌كننده اوبو

شركت مدياپردازش با توجه به شرايط فعلي موجود و فراگيري جهاني كرونا، با تكيه بر اعتماد شما عزيزان و در راستاي ارائه هرچه بهتر خدمات، فروشگاه اينترنتي كالاهاي ديجيتال اوبو، ويژه مصرف‌كننده را راه اندازي كرده است.

وب‌سايت فروشگاه اينترنتي اوبو با هدف معرفي، مطالعه و فروش محصولات متنوع الكترونيكي از تاريخ ۱ بهمن ماه ۹۹ افتتاح مي‌شود و شامل انواع موبايل موبايل، تبلت، گجت هوشمند، لپ تاپ و لوازم جانبي كالاهاي ديجيتال و ... با برندهاي معتبري همچون هواوي، سامسونگ، شيائومي، اپل، الجي و ... مي‌شود كه با ارزشي مناسب در دسترس شما عزيزان قرار خواهد گرفت تا با روش‌هاي پرداخت آسان، در هر زمان و مكان كالاهاي مورد نياز خود را تهيه كنيد.

شما علاقه‌مندان عزيز مي‌توانيد براي اطلاع از آخرين محصولات و جشنواره‌ها و مسابقات ويژه‌ي اوبو، ما را در اينستاگرام دنبال كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات