پنت هاز؛ بانك اطلاعات تخصصي پنت هاوس كشور

شنبه ۲۷ دي ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
مطالعه 4 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
پنت هاز يك وب‌سايت در زمينه خدمات تخصصي پنت هاوس است كه به‌صورت روزانه آپديت مي‌شود.
تبليغات

از ميان صدها فايل فروش و اجاره پنت هاوس كه بسياري از آن‌ها به‌صورت خصوصي و خاص منتشر شده‌اند، خريد پنت هاوس خود را در كمترين زمان ممكن انجام بدهيد. همچنين به شما كمك مي‌شود تا بهترين پنت هاوس را با توجه به سليقه و نيازهايتان در كمترين زمان بيابيد و اجاره كنيد.

طبق اصول معماري، پنت هاوس (Penthouse) به آخرين يا يكي از آخرين طبقات برج‌ها گفته مي‌شود كه از امكانات خصوصي مانند تراس يا بالكن بزرگ و روباز، ديد مناسب (به واسطه پنجره‌هاي بزرگ كه معمولا از سقف تا كف ادامه دارند)، روف گاردن يا بام سبز، استخر روي بام، سونا، جكوزي، سالن ورزشي، سوئيت‌هاي اختصاصي و آسانسور شيشه‌اي شخصي برخوردار است. ايده طراحي طبقات پنت هاوس‌ مدرن از همان اتاق‌هاي زيرشيرواني قديمي گرفته شده است كه امروزه جاي خود را از افراد فقير جامعه به ثروتمندان داده‌اند. چرا كه لوكس‌ترين طراحي داخلي و گران‌ارزش‌ترين مصالح ساختماني در اين طبقه از برج‌ها در انديشه متخصصين گرفته مي‌شود كه به‌واقع آن را از طبقات پاييني متمايز مي‌كند.

بسياري از افراد برحسب سليقه و به دليل امكانات زياد پنت هاوس، زندگي در آن را به زندگي در يك ويلاي مجلل ترجيح مي‌دهند؛ زيرا با اينكه در شهرهاي شلوغ واقع شده‌اند، برحسب اينكه در بالاترين نقطه قرار دارند و از طراحي اصولي برخوردار هستند، براي آرامش روحي افراد و اشراف به تمام مناطق شهر عالي هستند. در عين حال با وجود مساحت زياد و فضاي بيروني بزرگ آن‌ها، حريم خصوصي افراد ساكن آن كاملا حفظ شده است. البته در كنار اين مزايا، اين طبقه مجلل از برج معايبي مانند اشكالات در رفت ‌و آمد روزانه به بالاترين طبقه و قرار گرفتن در معرض خطرات طبيعي مثل طوفان و رعد و برق دارد. حتي بعضي از افراد ساكن پنت هاوس به دليل نبود امكان معاشرت آسان با افراد و به‌نوعي يك زندگي ايزوله و انفرادي، از آن به‌عنوان يك زندگي بدون هيجان ياد مي‌كنند.

مرجع متخصصين ايران Penthuzz

با وجود تمامي مزايا و معايب ذكرشده و با توجه به ارزش بالاي انواع پنت هاوس نسبت به طبقات عادي يك برج، به انديشه متخصصين مي‌رسد بهتر است پيش از تصميم براي خريد يا اجاره پنت هاوس، حتما با يك متخصص كارشناس خبره در اين زمينه مشورت كنيد. در مقايسه با ديگر بانك‌هاي اطلاعاتي موجود در زمينه املاك، وب‌سايت پنت هاز (Penthuzz) توانسته است با برخورداري از بهترين و باتجربه‌ترين متخصص كارشناسان تيم فكري، بازديدكنندگان زيادي به سوي خود جذب كند. تمركز اين بانك اطلاعاتي علاوه بر خريد و فروش و اجاره، با وجود همكاران برتر معماري و طراحي داخلي، روي طراحي و دكوراسيون انواع پنت هاوس است كه اين مسئله خود يك مزيت بزرگ به شمار مي‌آيد.

اصولا خريد پنت هاوس بايد با دانش كامل نسبت به امكانات، كيفيت ديد و مانديشه متخصصينه، ميزان متراژ، نوع و كيفيت مصالح و ... صورت بگيرد و همراهي يك تيم تخصصي در اين زمينه مي‌تواند فرايند خريد را براي مشتري ساده‌تر كند. در كنار آن، فروش پنت هاوس فرايند آساني نيست و بايد با دقت و به‌صورت اصولي انجام شود. از آن جايي كه مشتريان خريد و فروش پنت هاوس افراد خاصي هستند، فروش آن بايد توسط مشاوران مجرب و متخصص انجام شود. پس از خريد پنت هاوس مورد انديشه متخصصين، ممكن است از طراحي داخلي آن رضايت كافي نداشته باشيد يا بخواهيد به امكانات آن مواردي اضافه كنيد. طبيعتا براي شما به‌عنوان يك فرد عادي كار آساني نيست و بايد به سراغ متخصص كارشناسان تخصصي معماري و طراحي داخلي برويد. مجموعه پنت هاز تمامي اين خدمات را هم‌زمان به شما ارائه مي‌دهد و افراد مجربي چون جناب آقاي محمد رحيمي به‌عنوان متخصص كارشناس تخصصي پنت هاوس در خدمت شما هستند. 

مرجع متخصصين ايران Penthuzz

 حتي مي‌توانيد با ارائه فايل فروش يا اجاره پنت هاوس خود به پنت هاز، مجموعه كاملي از مشتريان ويژه را از شرايط فروش ملك خود آگاه سازيد. اطمينان داشته باشيد كه تيم طراحي داخلي پنت هاز در اولين فرصت پس از ارائه درخواست، در زمينه طراحي و دكوراسيون پنت هاوس در خدمت شما است. در صورت عدم امكان مراجعه به وب وب‌سايت پنت هاز مي‌توانيد با اطلاعات تماس زير با اين مجموعه در ارتباط باشيد.

  • تلفن: 02188492313
  • موبايل: 09121509516
  • وب‌سايت: penthuzz.com  
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات