خريد انواع چمن مصنوعي از چمن سرا

شنبه ۲۷ دي ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گروه چمن سرا با استفاده از ايده‌هاي نوين، خلاقيت، ارزيابي صحيح بازار و شناخت كامل مصرف‌كننده به عرصه فروش چمن مصنوعي در كشور عزيزمان قدم نهاد.
تبليغات

دلايل وسعت بازار فروش گروه چمن سرا را مي‌توان در استفاده از آخرين فناوري‌هاي موجود بازار، دوستدار محيط‌زيست، كيفيت چشمگير و مطمئن بودن، صداقت و كادر فروش و اجرايي بسيار مجرب دانست. اگر به‌دنبال چمن مصنوعي باكيفيت و با استاندارد جهاني و ارزش مناسب‌ هستيد، حتي لحظه اي ترديد نكنيد و با متخصص كارشناسان چمن سرا در تماس باشيد. محبوبيت محصول متخصصدي و مؤثري مانند چمن مصنوعي به پيشرفت تكنولوژي و فناوري ساخت آن بازمي‌گردد كه واقعا با نمونه‌هاي اوليه خود زمين تا آسمان فرق دارد. اين روزها چمن مصنوعي در انواع طرح‌ها، رنگ‌ها، بافت‌ها و مدل‌هاي مختلف روانه بازار مي‌شود تا نيازهاي مشتريان از هر انديشه متخصصين تأمين شود.

گروه چمن سرا با بهره‌گيري از خلاقانه‌ترين ايده‌ها و ارزيابي و مطالعه صحيح نيازهاي مشتري، چمن مصنوعي باكيفيت و مرغوب به هم‌وطنان عزيز عرضه كرده است. كادر فروش چمن سرا هميشه به‌دنبال ارائه محصولي مطابق با استانداردهاي جهاني و ارزش مناسب به مشتريانش است تا بتواند سهم بسزايي در سبز‌بودن زندگي مردم عزيز ايران داشته باشد. بااين‌حال، هنگام خريد چمن مصنوعي ممكن است اندكي دچار ترديد شويد كه ميان اين همه تنوع، كدام‌يك را بايد انتخاب كنيد و كدام‌يك با مكان مدانديشه متخصصين براي نصب مطابقت دارد و گزينه ايدئالي به‌انديشه متخصصين مي‌رسد. ما اين جا هستيم تا به شما كمك كنيم بهترين تصميم را بگيريد و از چمن سبز و باطراوت خود سال‌هاي سال بدون دردسر و اشكال لذت ببريد.

انواع چمن مصنوعي

به‌طوركلي، چمن مصنوعي به دو دسته تقسيم مي‌شود:

۱. چمن مصنوعي تزئيني

۲. چمن مصنوعي ورزشي

هريك از اين چمن‌ها متخصصدهاي مختص خود را دارند و هرگز نمي‌توانند به‌جاي يكديگر استفاده شوند. خصوصيت‌ها و ويژگي‌هاي منحصر‌به‌فرد اين دو نوع چمن مصنوعي موجب مي‌شوند تا مناسب شرايط و موقعيت‌هاي خاصي باشند.

از چمن مصنوعي ورزشي براي چه ورزش‌هايي مي‌توان استفاده كرد؟

مرجع متخصصين ايران چمن سرا

فوتبال

سال‌هاي سال است كه زمين فوتبال به يكي از بهترين مكان‌ها براي استفاده از چمن مصنوعي ورزشي تبديل شده است؛ زيرا در تمام طول سال و فارغ از هر فصل و موقعيت اقليمي، الياف چمن مصنوعي سبز و پرپشت مي‌مانند و كيفيت و خاصيت خود را از دست نمي‌دهند. همچنين، ديگر از گل‌و‌لاي و ليز‌خوردن و كثيف‌شدن لباس‌هاي بازيكنان خبري نيست و هزينه‌هايي كه بايد صرف نگه‌داري و رسيدگي چمن مصنوعي شود، به‌طرز چشمگيري كاهش مي‌يابد.

راگبي

براي امنيت بازيكنان راگبي، وجود زمين چمني امن و بي‌خطر با لغزندگي كمتر بسيار لازم است. چمن مصنوعي در اينجا هم مي‌تواند گزينه بسيار مناسبي در انديشه متخصصين گرفته شود؛ زيرا به‌دليل خاصيت زه‌كشي و تخليه آب بسيار قدرتمندش، از افتادن و آسيب‌ديدن بازيكنان جلوگيري مي‌كند و حتي موجب مي‌شود تا حركات و تكنيك‌هاي ورزشي خود را به بهترين حالت ممكن اجرا كنند.

هاكي

يكي از ورزش‌هاي پرطرفدار بعد از فوتبال،‌هاكي است كه به‌دليل قوانين و اصول سخت و خاص، وجود زمين سبز و باكيفيت بيش از هر چيز ديگري اهميت دارد. چمن مصنوعي قدرت كنترل و تعادل بيشتري براي بازيكنان هاكي مهيا مي‌كند و بازدهي آن‌ها را افزايش مي‌دهد.

بيسبال

در بيسبال فعاليت بدني بازيكنان بسيار زياد است؛ از‌اين‌رو، اگر چمن طبيعي را به‌عنوان زمين اين ورزش در انديشه متخصصين بگيريد، خيلي زود بايد از‌بين‌رفتن و ساييده‌شدن الياف آن را شاهد باشيد؛ اما چمن مصنوعي به‌دليل الياف قدرتمندش، هيچ‌گاه در‌اثر استفاده مداوم و مكرر در طول شبانه روز دچار ساييدگي نمي‌شود.

پينت‌بال

چند سالي است كه اين ورزش انديشه متخصصين بسياري از افراد را در سراسر جهان جلب كرده است. به‌دليل اينكه ابزار مهم اين بازي اسلحه‌اي است كه افراد به‌هم شليك مي‌كنند، سطح صاف و يكدست و همواري بايد وجود داشته باشد تا امنيت بيشتر بازيكنان هنگام دويدن و شليك‌كردن فراهم شود. اجازه دهيد چمن مصنوعي اين كار را انجام دهد و لذت و خوشي بازي پينت‌بال را دو‌چندان كند.

كريكت

توپي كه در اين بازي استفاده مي‌شود، از ساير ورزش‌ها كوچك‌تر است؛ از‌اين‌رو، وجود چمني كه حركات بازيكنان را هنگام كنترل توپ تسهيل ببخشد و راحت‌تر بسازد، از هر چيزي مهم‌تر است. الياف چمن مصنوعي كنترل بيشتري به بازيكنان مي‌دهد؛ پس هدايت توپ ساده‌تر خواهد بود.

تنيس

چه كسي از محبوبيت ورزش تنيس خبر ندارد؟ فرقي ندارد تنيس در محيط‌ باز يا در سالن انجام شود، در‌هر‌صورت وجود زمين مجهز به چمن مصنوعي اين امكان را به تنيس‌بازان مي‌دهد تا تعادل و پايداري خود را حفظ و بيش از هر چيزي روي حركات و ضربات راكت به توپ تمركز كنند.

مرجع متخصصين ايران چمن سرا

چمن مصنوعي تزييني در چه مكان‌هايي مي‌تواند استفاده شود؟

چمن مصنوعي بين سنگ

تركيب رنگ موزاييك‌ها و سنگ‌فرش‌ها با رنگ سبز چمن مصنوعي ‌هارموني زيبا و جلوه بصري شگفت‌انگيزي ايجاد مي‌كنند و تحولي شگرف در طراحي حياط، تراس، بالكن و... به‌وجود مي‌آورند. چمن مصنوعي رنگ و لعاب خاصي به سنگ‌هاي خشك و بي‌روح مي‌بخشند و محيط را هيجان‌انگيزتر نمايان مي‌كنند.

چمن مصنوعي استخر

يكي از امن‌ترين و بهترين مواردي كه مي‌توانيد اطراف استخر خانه خود نصب كنيد، چمن مصنوعي است. دليل اين امر هم به لغزنده‌نبودن چمن و خاصيت زه‌كشي آن باز‌مي‌گردد كه انجام حركات شنا را با لذت و شادي بيشتري برايتان همراه مي‌سازد. رنگ آبي آب استخر و سبزي چمن مصنوعي بي‌شك تداعي‌كننده درياچه‌ها و چشمه‌هاي طبيعي است و محيط هيجان‌انگيزي به‌وجود مي‌آورد تا بدون نگراني و در امنيت كامل، شنا و لذت‌بخش‌ترين لحظات را تجربه كنيد.

چمن مصنوعي تالار

باغ تالار يكي از محبوب‌ترين مكان‌ها براي برگزاري مراسم عروسي و جشن‌ها و تولدها است؛ به‌گونه‌اي كه كمتر كسي اين روزها تمايل دارد جشن و مراسم خود را در داخل محوطه تالار يا در خانه خود برگزار كند. استفاده و نصب چمن مصنوعي در تالار موجب مي‌شود الياف آن در‌اثر رفت‌و‌آمد مكرر مهمانان در طول شبانه‌روز از بين نرود يا در‌برابر نور مستقيم خورشيد رنگ خود را از دست ندهد و از همه مهم‌تر، هنگام باران موجب به‌وجود‌آمدن گل‌ولاي و كثيف‌شدن لباس‌هاي شيك و زيباي مهمانان نمي‌‌شود.

چمن مصنوعي مدارس و مهدكودك‌ها

همه مي‌دانيم كودكان عاشق پارك‌ها و فضاهاي سرسبز هستند. بدين‌ترتيب، در مكان‌هايي مانند مدرسه‌ها و مهدكودك‌ها كه بيشتر كودكان در آنجا حضور دارند، از چمن مصنوعي استفاده مي‌شود تا محيطي شاد براي تشويق كودكان به فعاليت و بازي بيشتر مهيا و امنيت و سلامت آن‌ها نيز حفظ شود. چمن مصنوعي مانع آسيب و ضربه‌ديدن كودكان هنگام بازي مي‌شود و اجازه مي‌دهد با خيال راحت بدوند و بپرند و هر كاري دوست دارند انجام دهند.

چمن مصنوعي ويلا

اگر شما هم مي‌خواهيد در طول تعطيلات و آخر هفته‌ها به ويلاي خود برويد تا مدتي را به دور از شلوغي شهر و خستگي‌هاي روزمره سپري كنيد، مطمئنا دوست نداريد با هر بار ورود خود به ويلا، با چمن‌هاي رشد كرده و به‌هم‌ريخته روبه‌رو شويد كه مطمئنا رنگ و رخ خود را نيز از دست داده‌اند. بااين‌حال، چمن مصنوعي نه رشد مي‌كند و نه اجازه مي‌دهد تا علف‌هاي هرز رشد كنند و جلوه سبز ويلا را به‌هم بريزند. همچنين، به نگه‌داري و آبياري نيازي ندارد؛ پس لازم نيست فردي را براي رسيدگي به چمن خود به‌كار بگيريد و هزينه‌هاي اضافه‌اي را متقبل شويد.

روف گاردن

پشت‌بام يكي از بخش‌هاي كم‌نظير منزل است كه مي‌توانيد حتي در شهرهاي شلوغ و پرجمعيت به بهشت سبز تبديل كنيد. شما مي‌توانيد با نصب چمن مصنوعي روي پشت‌بام روف گاردن جذاب و زيبا و بدون دردسري براي خود و اعضاي خانواده‌تان مهيا كنيد. چمن مصنوعي استاندارد و باكيفيت اصلا با ورزش باد جابه‌جا نمي‌شود يا در‌معرض قرارگيري مداوم و هميشگي نورخورشيد، ذوب و دچار آتش سوزي نمي‌شود.

حرف آخر

براي اينكه بهترين نوع چمن مصنوعي را برگزينيد، بايد ابتدا مشخص كنيد كه مي‌خواهيد از آن براي چه كاري و چگونه استفاده كنيد. اين هدف شما است كه مشخص مي‌كند از چه جنس، رنگ، طرح، بافت و كيفيتي چمن مصنوعي بايد به‌كار ببريد. اين انتخاب درست و مناسب بودن چمن مصنوعي براساس مكاني كه مي‌خواهيد آن را نصب مي‌كنيد، موجب ماندگاري و طول عمر بيشتر چشم‌انداز سبز و دوست‌داشتني شما مي‌شود.

اگر مطمئن نيستيد چه كار كنيد و سؤالاتي ذهنتان را به خود مشغول مي‌كند، بي‌شك مي‌توانيد با متخصصان و مشاوران ما تماس بگيريد و بهترين گزينه ممكن را انتخاب كنيد.

سرايتان سبز با چمن سرا

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات