رسانه شكوه كوير: معرفي بازي ايراني سفير عشق

يك‌شنبه ۲۸ دي ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
بازي ايراني سفير عشق، ساخته استوديوي رسانه شكوه كوير و متنا به‌صورت رسمي عرضه شد. با معرفي ويديويي سفير عشق همراه باشيد.
تبليغات

استوديو رسانه شكوه كوير، از جمله شركت‌هاي بازي‌سازي ايراني است كه تا به امروز چند اثر مختلف را روانه بازار كرده؛ از قتل در كوچه‌هاي تهران گرفته تا بازي‌هاي ديگر. اين شركت در جديد‌ترين ساخته خودش كه بزرگ‌ترين پروژه آن‌ها تا به امروز به انديشه متخصصين مي‌رسد، بازي سفير عشق را در دسترس قرار داده كه يك تجربه اكشن هك اند اسلش با فضاي تاريخي مذهبي است.

بازي سفير عشق روايت‌گر داستان حضور حضرت مسلم ابن عقيل(ع) در شهر كوفه به‌عنوان سفير امام حسين(ع) است كه علاوه بر روايت اين بخش از زندگي اين بزرگوار در قالب چندين گذشته‌نمايي و آينده‌نمايي، به حادثه كربلا نيز مي‌پردازد. سفير عشق نخستين بازي مذهبي-تاريخي در كشورمان است كه با تحقيقات وسيع و مشورت با متخصص كارشناسان مذهبي، بازي‌نامه آن تدوين شده و تلاش دارد براي نخستين بار در يك روايت تعاملي، مخاطبان گسترده بازي‌هاي رايانه‌اي را با فضاي تاريخ اسلام از يك مانديشه متخصصين جذاب و تأثيرگذار آشنا سازد. مخاطب در اين بازي سير رخدادهاي تاريخي را از مانديشه متخصصين شخصيت مهران كه جواني ايراني است پي مي‌گيرد. در روند بيان قصه، مهران به واگويي تابستان گرم كوفه سال شصت و يك هجري خواهد پرداخت و اتفاقات تاريخي از زمان ورود مسلم ابن عقيل(ع) به كوفه، دشمني بني‌اميه، نقش افرادي مانند هاني ابن عروه، مختار ثقفي، نعمان ابن بشير و ... را در يك روند تعاملي درك خواهد كرد.

بازي رايانه‌اي سفير عشق: روز واقعه، با بهره‌مندي از آخرين تكنولوژي‌هاي روز بازي‌سازي دنيا، در تمامي حوزه‌ها اعم از مدل‌سازي، ريگ، انيميشن، انيميشن صورت و ... مراحل توليد را سپري مي‌كند. انجين مورد استفاده جهت توسعه اين بازي رايانه‌اي Unreal Engine 4 است كه يكي از قدرتمندترين ابزارهاي روز دنيا محسوب مي‌شود و مورد استفاده بزرگ‌ترين شركت‌هاي بازي‌سازي دنيا است.

درادامه شما را به تماشاي معرفي بازي سفير عشق دعوت مي‌كنيم:

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات