اميزينگ تويز – فروشگاه اسباب بازي هاي شگفت انگيز

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اميزينگ تويز سايتي است براي تمام كودكان، نوجوونان و بزرگسالاني كه كودك درون فعالي دارند. در سايت اميزينگ تويز انواع اسباب بازي‌هاي ضد استرس وجود دارد؛ يكي از اين اسباب بازي‌ها كه بيشترين طرفدار و تنوع را دارد، اسلايم است.
تبليغات

اسلايم چيه؟!

خمير اسلايم وسيله‌اي كه امروزه براي بازي و ابزاري براي رفع استرس شناخته مي‌شود اولين‌بار توسط شركت آمريكايي متل (Mattel) در سال ۱۹۷۶ ساخته و روانه بازار شد و با استقبال خوبي مواجه شد و همچنان در ليست اسباب بازي‌هاي پرفروش است. علت محبوبيت اين وسيله بازي در بين كودكان و نوجوانان و همينطور بسياري از بزرگسالان، حس چسبندگي آن و انعطاف بالاي آن است كه مي‌توان آن را به ميزان زيادي كش آورد. البته هرنوع اسلايم ويژگي‌هاي خاصي دارد كه درادامه ويژگي‌هاي انواعي از آن را توضيح مي‌دهيم.

مواد اوليه:

ماده سازنده اصلي اساليم، چسب مخصوصي است كه با پوست دست انسان سازگار است و فاقد آنتي باكتريال‌هاي قوي و همينطور فاقد فرمالين است تا پس از ساعت هاي طولاني بازي كردن با اين خمير چسبنده، پوست دست به‌ويژه در كودكان كه داراي پوست حساس تري هستند، آسيبي نبيند.

طول عمر اسباب بازي:

خمير اسلايم مانند اسباب بازي‌هاي ديگر داراي طول عمر مفيدي است كه شيوه نگه‌داري در طول عمر آن نقش مهمي دارد به‌گونه‌اي كه با نگه‌داري مناسب حتي مي‌توان تا ۶ ماه از بازي با اين خمير لذت برد بدون اينكه خاصيت كشساني يا چسبندگي آن تغييري كند يا بدون اينكه بوي نامطبوعي بگيرد.

انواع مختلف اسلايم:

خميرهاي اسلايم در انواع و گونه‌هاي متفاوتي در بازار عرضه مي‌شوند كه اين تنوع بالا سبب شده قشر زيادي از افراد، بسته به سليقه خود اسلايم دلخواه خود را انتخاب كنند.

اسلايم شفاف:

اين نوع اسلايم ظاهري كامال شفاف دارد كه اين ويژگي سبب مي‌شود تا افراد خود، اسلايمشان را با توجه به سليقه شخصي با اكليل، رنگ يا اشكال متفاوتي تزيين كنند. از ويژگي‌هاي اين اسلايم مي‌توان به طول عمر زياد و همچنين عدم نياز به قطره مخصوص اشاره كرد.

اسلايم خامه‌اي

اسلايم خامه‌اي، اسلايمي نرم و با كشساني خيلي بالا است. اين اسلايم بخاطر نوع ساختاري كه دارد داراي رنگ‌هاي ملو و كمرنگ است.در اسلايم‌هاي خامه‌اي اميزينگ تويز از اسانسي با رايحه ميوه استفاده مي‌شود تا باعث خوشبويي آن شود و همچنين از بدبو شدن اسلايم در گذرزمان جلوگيري كند.

اسلايم كره‌اي:

اين اسلايم با اضافه شدن خمير كره‌اي به اسلايم خامه‌اي ساخته مي‌شود و كشساني بسيار بيشتري دارد و از مقاومت زيادي برخوردار است.

اسلايم كهكشاني:

اين اسلايم معمولا از تركيب دو رنگ با اسلايم شفاف يا حتي افزودن يك رنگ به همراه اكليل‌هاي گوناگون به اسلايم شفاف به دست مي‌آيد وداراي ظاهري بسيار زيبا و جذاب است. شما مي‌توانيد براي مشاهده انواع بيشتر اين اسلايم زيبا و همچنين براي خريد آن به فروشگاه اميزينگ تويز مراجعه كنيد.

مرجع متخصصين ايران اميزينگ تويز

پك‌هاي ويژه

و اما متفاوت ترين محصول اميزينگ تويز، پك هاي DIY آن است كه در انواع گوناگوني عرضه مي‌شود و مي‌تواند خلاقيت افراد را بسنجد .در اين پك‌ها بسته به نوع آن، تعدادي اسلايم در اندازه‌هاي متفاوت، قطره‌هاي رنگ مختلف و همچنين وسايل تزييني براي اسلايم مانند اكليل اشاره كرد كه فرد بتواند اسلايم مورد علاقه خود را بسازد. همچنين قطره‌اي سفت كننده جهت رفع شل شدن احتمالي اساليم‌ها پس از مدتي طولاني، در اين پك‌ها وجود دارد.

مرجع متخصصين ايران اميزينگ تويز

شما مي‌توانيد انواع مختلف اين پك‌هاي رنگ آميزي را در سايت اميزينگ تويز مشاهده و به‌صورت الكترونيك خريد كنيد:

همچنين براي مشاهده ديگر محصولات موجود در فروشگاه الكترونيك اميزينگ تويز اعم از انواع فيجت‌ها، اسكوييشي‌ها مي‌توانيد به سايت اميزينگ تويز مراجعه بفرماييد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات