افتتاح مركز فروش و خدمات پس از فروش تلفن پاناسونيك در ميرداماد

پنج‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 11 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مركز فروش و خدمات پس از فروش شركت ايده‌آل گستر براي ارائه‌ي خدمات به دارندگان انواع تلفن‌ پاناسونيك در ميرداماد آغاز به‌ كار كرد.
تبليغات

آنجا كه شاعر مي‌گويد «مشك آن است كه خود ببويد؛ نه آن‌كه عطار بگويد»، دقيقا شرح حال تلفن‌هاي پاناسونيك است! چرا كه اين دستگاه‌ها در طول ساليان متمادي آن‌چنان كيفيت، ماندگاري و دوام خود را ثابت كرده‌اند كه نيازي به تعريف و تمجيد از آن‌ها نيست. محبوبيت تلفن پاناسونيك تا بدان جا پيش رفته است كه بسياري از هموطنان، تلفن‌ ثابت را بدون برند و نام Panasonic به رسميت نمي‌شناسند.

حتي گسترش روزافزون تلفن‌ همراه نتوانست جايگاه دستگاه‌هاي تلفن ثابت و در رأس آن‌ها، انواع تلفن پاناسونيك را در ميان متخصصان اين محصولات خدشه‌دار كند. نگاهي به آمار فزاينده فروش تلفن Panasonic در بازارهاي جهاني و به تبع آن كشور عزيزمان، به‌خوبي گواه اين ادعا است.

اگر از مشتريان تلفن‌ پاناسونيك باشيد، حتما نام ايده‌آل گستر را شنيده‌ايد؛ يك نمايندگي معتبر و مركز مجاز محصولات مخابراتي پاناسونيك در ايران كه در طول يك دهه فعاليت، همواره به ارائه محصولات اورجينال و انجام خدمات پس از فروش Panasonic مشهور بوده است.

امروز و در اين مقاله يك مژده براي شما عزيزان داريم: شركت ايده‌آل گستر به‌عنوان مركز فروش و خدمات پس از فروش تلفن پاناسونيك شعبه جديد خود را در ميرداماد افتتاح كرده و آماده خدمت‌رساني به مشتريان و علاقمندان است.

چرا شعبه رز ميرداماد؟

براي پاسخ به اين سؤال، بايد دو ممباحثه مهم مورد مطالعه قرار بگيرند: نخست اينكه شركت ايده‌ آل گستر همواره به ‌دنبال تسهيل خدمت‌رساني به مشتريان خود بوده و به همين دليل، اقدام به تأسيس شعبه جديد در اين منطقه كرده است.

دليل دوم، دسترسي آسان به برج رز ميرداماد (محل افتتاح شعبه جديد ايده‌آل گستر) است. مشتريان عزيزي كه قصد عزيمت به اين مركز از طريق خودروهاي شخصي خود دارند، بدون هيچ نگراني مي‌توانند اتومبيل خود را در پاركينگ بزرگ و مجهز برج رز پارك كنند.

از طرفي ديگر، عزيزاني كه استفاده از وسايل حمل‌و‌نقل عمومي را ترجيح مي‌دهند، مي‌توانند به‌راحتي و با استفاده از مترو، راهي شعبه جديد ايده‌آل گستر شوند. به اين منظور، كافي است سوار قطارهاي مترو شويد و در ايستگاه ميرداماد، واقع در خط ۱ مترو پياده شويد.

همان‌طور كه مشاهده مي‌كنيد، دسترسي به شعبه جديد مركز فروش و خدمات پس از فروش تلفن هاي پاناسونيك در ميرداماد، بسيار آسان است و مراجعين محترم، به هر روشي كه تمايل داشته باشند، مي‌توانند راهي فروشگاه ايده‌آل گستر شوند.

هر آن‌چه از يك نمايندگي پاناسونيك انتظار داريد

ممكن است از خود سؤال كنيد كه چرا افتتاح شعبه جديد ايده‌آل گستر در ميرداماد را مانند يك مژده تلقي كرديم؟ براي پاسخ به اين سؤال، بايد به خدماتي كه در اين مركز به مشتريان ارائه مي‌شوند، اشاره كنيم:

اولين و مهم‌ترين خدمتي كه مشتريان يك برند مطرح مانند پاناسونيك، از نمايندگي پاناسونيك انتظار دارند، ارائه محصولات اورجينال و باكيفيت است. اين مسئله زماني مهم‌تر جلوه مي‌كند كه بدانيم اين روزها، محصولات تقلبي با نام و برند پاناسونيك، در بازار بسيار زياده شده‌اند و همين عامل، دردسرهايي براي مشتريان عزيز به وجود آورده است.

در شعبه جديد ايده‌آل گستر كه به‌تازگي و در برج رز واقع در ميرداماد افتتاح شده است، مي‌توانيد به انواع تلفن‌ پاناسونيك و ساير محصولات مخابراتي و اداري اين شركت، به‌صورت كامل اورجينال و با كيفيت اصلي، دسترسي داشته باشيد.

مرجع متخصصين ايران ايده‌آل گستر

زماني‌كه از يك مركز فروش معتبر مانند ايده‌آل گستر خريد مي‌كنيد، خيالتان از اصل بودن تلفن پاناسونيكي كه خريداري كرده‌ايد، كاملا راحت است. از طرفي ديگر، شما از يك گارانتي معتبر و ۱۲ ماهه برخوردار مي‌شويد كه باعث آرامش خاطر بيشترتان خواهد شد.

اما يا فروش محصولات اورجينال، تنها انتظار مشتريان از يك مركز مجاز پاناسونيك مانند ايده‌آل گستر است؟ قطعا خير! زيرا خدمات پس از فروش نيز اهميت بسيار زيادي برخوردار است. در شعبه جديد ايده‌آل گستر در ميرداماد، خدماتي مانند تعميرات تخصصي تلفن‌هاي پاناسونيك در كمترين زمان و با بالاترين كيفيت، به شما عرضه خواهند شد.

تعمير تلفن پاناسونيك در مراكز نامعتبر و غير مجاز مي‌تواند منجر به خسارت‌هاي مالي به مشتريان شود؛ چرا كه در اين مراكز، غالبا تلفن به دست افراد غير متخصص و با استفاده از قطعات فيك و بي‌كيفيت تعمير مي‌شود.

اما در واحد تعميرات ايده‌آل گستر واقع در شعبه رز ميرداماد، تلفن‌هاي Panasonic شما عزيزان، توسط مهندسان مجربي تعمير مي‌شوند كه سال‌هاي سال است امتحان خود را در اين زمينه پس داده‌اند. علاوه بر اين، قطعاتي كه در زمان تعميرات مورد استفاده قرار مي‌گيرند، كاملا اورجينال هستند و خيالتان از اين بابت نيز راحت خواهد بود.

دسترسي الكترونيك و تلفني به شعبه جديد ايده‌آل گستر

مراجعه حضوري آن‌هم در اين روزهاي كرونايي، قطعا بهترين راه ‌حل براي دسترسي به خدمات فروشگاه بزرگ ايده‌آل گستر نيست. مشتريان عزيز مي‌توانند هم به‌صورت الكترونيك و هم از طريق تماس تلفني، با شعبه جديد ايده‌آل گستر در ميرداماد در ارتباط باشند.

براي ارتباط الكترونيك، مي‌توانيد در هر ساعت از شبانه روز، به شبكه اجتماعي رسمي ايده‌آل گستر به نشاني idehal.org مراجعه كنيد. در اين پايگاه اينترنتي، علاوه بر مشاهده تمامي محصولات پاناسونيك (از جمله تلفن‌هاي خانگي و اداري كه درادامه به معرفي آن‌ها خواهيم پرداخت)، از خدمات پس از فروش اين شركت نيز برخوردار شويد.

بعد از ورود به وب‌سايت ايده‌آل گستر و در بخش دسته‌بندي محصولات، مي‌توانيد به تمامي دستگاه‌هاي مخابراتي و اداري پاناسونيك از جمله انواع تلفن‌، دستگاه‌هاي سانترال، فكس، ويدئوپروژكتور و دوربين‌هاي مداربسته دسترسي داشته باشيد.

با باز كردن صفحه تخصصي هر كدام از محصولات پاناسونيك، امكان مشاهده آخرين ارزش، تصاوير اختصاصي، نقد و مطالعه‌هاي تخصصي و مشخصات متخصص آن‌ها براي مشتريان فراهم شده است. علاوه بر اين، با استفاده از فيلترهايي مانند پرفروش‌ترين، گران‌ترين، ارزان‌ترين، محبوب‌ترين و جديدترين، مي‌توانيد در مدت‌زمان كوتاه‌تري محصول مناسب و دلخواه خود را انتخاب كنيد.

توجه: تمامي ارزش‌هايي كه در فروشگاه ايده‌آل گستر مشاهده مي‌كنيد، به‌صورت روزانه و لحظه‌اي آپديت مي‌شوند. بنابراين همواره مي‌توانيد از آخرين ارزش‌هاي محصولات مخابراتي از جمله تلفن‌هاي پاناسونيك آگاهي داشته باشيد.

راه ديگر دسترسي به ايده‌آل گستر واقع در برج رز ميرداماد، ارتباط تلفني با متخصص كارشناسان فروش و مشاورين ايده‌آل گستر است. بدين منظور مي‌توانيد در روزهاي كاري از ساعت ۱۰ صبح الي ۲۰ عصر و از طريق شماره تلفن ثابت 02181010 تماس بگيريد.

متخصص كارشناسان فروش ايده‌آل گستر علاوه بر ارائه اطلاعات تخصصي در ارتباط با محصولات مختلف پاناسونيك، مشتريان را براي انتخاب محصول دلخواه و متناسب با نيازهايشان راهنمايي خواهند كرد.

همان‌طور كه مشاهده مي‌كنيد، مشتريان عزيز از هر طريقي كه مايل باشند، مي‌توانند در كمترين زمان ممكن به شعبه جديد مركز فروش و خدمات پس از فروش پاناسونيك در ميرداماد دسترسي داشته باشند.

محصولات متنوع پاناسونيك در ايده‌آل گستر

همان‌طور كه اشاره كرديم، ايده‌آل گستر به‌عنوان نمايندگي رسمي و مركز مجاز محصولات مخابراتي و اداري پاناسونيك فعاليت مي‌كند. اين شركت فعاليت خود را از سال ۱۳۸۲ و تحت انديشه متخصصين مستقيم اتحاديه مخابراتي ايران آغاز كرد. هم‌اكنون و در شعبه جديد اين شركت، محصولات زير به‌صورت كاملا اورجينال در دسترس مشتريان قرار دارند:

مرجع متخصصين ايران ايده‌آل گستر

انواع تلفن‌ پاناسونيك

تلفن پاناسونيك محبوب‌ترين محصول مخابراتي اين شركت در ايران به شمار مي‌رود. شركت Panasonic تلفن‌هاي خود را در مدل‌ها و متخصصي‌هاي مختلفي طراحي و به بازار عرضه مي‌كند كه درادامه به معرفي آن‌ها خواهيم پرداخت:

تلفن‌هاي خانگي پاناسونيك

 همان‌طور كه از اسم اين دستگاه‌ها مشخص است، براي استفاده در منازل شخصي، طراحي و ساخته شده‌اند. مي‌توان ادعا كرد كه اين روزها در هر خانه‌اي، حداقل يك تلفن پاناسونيك پيدا مي‌شود. البته  تلفن‌هاي خانگي Panasonic نيز به دو دسته تلفن‌هاي روميزي و بيسيم تقسيم‌بندي مي‌شوند:

تلفن روميزي پاناسونيك: اين دستگاه‌ها را مي‌توان قديمي‌ترين مدل از تلفن‌هاي ساخته‌شده توسط اين شركت دانست. اساس كار يك تلفن روميزي به اين صورت است كه از طريق كابل يا سيم تلفن، به خط آنالوگ مخابرات وصل مي‌شود و به همين دليل، قابليت جا به جايي ندارد.

 اين روزها با توجه به گسترش تلفن‌هاي بيسيم و امكانات و قابليت‌هاي بيشتر اين تلفن‌ها، از محبوبيت دستگاه‌‌هاي روميزي پاناسونيك كاسته شده است. بااين‌حال، تلفن‌هاي Desktop مشتريان و علاقمندان مخصوص به خود دارند.

تلفن بيسيم پاناسونيك: نسل جديد تلفن‌هاي خانگي پاناسونيك محسوب مي‌شوند كه با توجه به قابليت جا‌به‌جايي و همچنين امكانات و قابليت‌هاي متعدد، خيلي زود توانستد راه خود را به سبد خريد مشتريان باز كنند.

تلفن‌هاي بيسيم از يك دستگاه پايه (كه با استفاده از كابل تلفن به خط مخابرات متصل مي‌شود) و يك يا چند موبايل بيسيم تشكيل شده است. مهم‌ترين دليل محبوبيت اين تلفن‌ها، اين است كه مي‌توانيد در هنگام مكالمه و تا محدوده تعيين‌شده (برد دستگاه) موبايل بيسيم را حركت دهيد. البته قابليت‌هايي مانند منشي تلفني، روم مانيتورينگ و ... نيز در استقبال مشتريان از اين دستگاه‌‌ها بي دليل نبوده‌اند.

تلفن‌ اداري پاناسونيك

اين تلفن‌ها براي استفاده در ادارات، سازمان‌ها و شركت‌هاي تجاري طراحي شده‌اند و طبيعتا قابليت كار كردن در منازل ندارند. اساس كار يك تلفن اداري به اين صورت است كه بايد به دستگاه سانترال يا سرور مركزي متصل شود. تلفن‌هاي اداري پاناسونيك به دو دسته تلفن‌هاي سانترال و تلفن‌هاي تحت شبكه بخش‌بندي مي‌شوند:

تلفن سانترال پاناسونيك: اين تلفن‌ها قابليت كار در كنار دستگاه‌هاي سانترال آنالوگ پاناسونيك را دارند و از طريق كابل تلفن، به يكي از خروجي‌هاي دستگاه متصل مي‌شوند. بسته به خروجي‌هاي مختف سانترال، تلفن‌هاي سانترال پاناسونيك به سه دسته تلفن‌هاي آنالوگ، هايبريد و ديجيتال تقسيم مي‌شوند.

تلفن تحت شبكه پاناسونيك: نسل جديد تلفن‌هاي اداري پاناسونيك كه از انديشه متخصصين شكل ظاهري و نوع متخصصي، كامل با تلفن‌هاي سانترال متفاوت هستند. اين تلفن‌ها از طريق كابل شبكه و آي پي، به سانترال نرم‌افزاري يا تحت شبكه وصل مي‌شوند و صدا را به‌صورت داده‌هاي ديجيتال (صفر و يك) منتقل مي‌كنند. اساس كار يك تلفن تحت شبكه، انتقال صدا بر بستر شبكه (به تكنولوژي ويپ معروف است) است.

دستگاه‌هاي سانترال پاناسونيك

يكي ديگر از محصولات بسيار مهمي كه مي‌توانيد در ايده‌آل گستر به آن‌ها دسترسي داشته باشيد، دستگاه‌هاي سانترال هستند. اين دستگاه‌ها براي راه‌اندازي مركز تلفن در ادارات، سازمان‌ها و شركت‌هاي تجاري مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

همان‌طور كه مي‌دانيد، خطوط تلفن شهري كه مخابرات در اختيار هر مجموعه‌اي قرار مي‌دهد، محدود است و كفاف تمام بخش‌ها و متخصصان را نمي‌دهد. به همين خاطر، مديران كسب‌و‌كار با استفاده از دستگاه‌هاي سانترال، اقدام به راه‌اندازي يك مركز تلفن مي‌كنند. اين دستگاه‌ها خطوط شهري را مي‌گيرند و آن‌ها را تبديل به داخلي‌هاي مورد نياز مي‌كنند.

در حال حاضر، شركت پاناسونيك دستگاه‌هاي سانترال خود را در دو دسته سانترال‌هاي كم‌ظرفيت و پرظرفيت توليد و روانه بازار مي‌كند:

سانترال كم ظرفيت پاناسونيك: اين دستگاه‌ها براي مجموعه‌هاي كوچك و متوسط مناسب هستند؛ زيرا ظرفيت خطوط شهري و داخلي آن‌ها محدود است. يك سانترال كم ظرفيت پاناسونيك، مي‌تواند حداكثر ۸ خط شهري را دريافت كند و ۲۴ داخلي را در اختيار شما قرار دهد.

دستگاه‌هاي كم ظرفيت پاناسونيك داراي دو خروجي آنالوگ و هايبريد هستند؛ اين بدين معنا است كه شما مي‌توانيد تلفن‌هاي آنالوگ و هايبريد را به آن متصل كنيد. مهم‌ترين سانترال كم ظرفيت پاناسونيك در حال حاضر، KX-TES824 است.

سانترال‌هاي پرظرفيت پاناسونيك: ادارات، سازمان‌ها و شركت‌هاي بزرگ، براي راه‌اندازي مركز تلفن، بايد به فكر خريد يك دستگاه پرظرفيت پاناسونيك باشند. اين سانترال‌ها مي‌توانند تا حداكثر ۶۴۰ خط شهري را دريافت كنند و ۱۱۵۲ داخلي مختلف را در اختيار مجموعه قرار دهند.

يك سانترال پرظرفيت پاناسونيك، داراي دو خروجي هايبريد و ديجيتال است و مي‌تواند اين مدل از تلفن‌هاي سانترال را همراهي كند. از مهم‌ترين دستگاه‌هاي PBX پرظرفيت پاناسونيك مي‎توان به مدل‌هاي زير اشاره كرد:

  • سري TDA
  • سري TDE
  • سري NS

البته از يك نقطه انديشه متخصصين ديگر، سانترال‌هاي پاناسونيك را مي‌توان به دو دسته سانترال‌هاي آنالوگ (با استفاده از خطوط سنتي مخابرات كار مي‌كنند) و سانترال‌هاي تحت شبكه (با استفاده از خطوط سيپ ترانك و تكنولوژي ويپ فعاليت مي‌كنند) تقسيم كرد.

دستگاه‌هاي فكس پاناسونيك

 با ظهور سرويس‌هايي مانند رايانامه و جيميل و همچنين امكان انتقال اسناد متني از طريق اپليكيشن‌هايي مانند تلگرام و واتساپ، از محبوبيت دستگاه‌هاي فكس كاسته شد؛ اما اين محصولات همچنان در ادارات و سازمان‌ها از اهميت زيادي برخوردار هستند.

شركت پاناسونيك دستگاه‌هاي فكس خود را در دو دسته فكس‌هاي كاربني و ليزري طراحي و روانه بازار كرده است. در هنگام خريد فكس پاناسونيك، حتما از متخصص كارشناسان فروش ايده‌آل گستر اطلاعات و مشاوره‌هاي لازم را دريافت كنيد تا بتوانيد راحت‌تر مدل متناسب با نيازهايتان را انتخاب كنيد.

ويديوپروژكتورهاي پاناسونيك

اين روزها ويدئوپروژكتورها راه خود را به منازل نيز باز كرده‌اند. تا همين چند سال قبل، اين دستگاه‌ها بيشتر در سالن‌هاي سينما، تئاتر، اتاق‌هاي كنفرانس و كلاس‌هاي يادگيريي متخصصد داشتند. اما امروزه بسياري از افراد، براي راه‌اندازي سينماهاي خانگي، ديدن فيلم‌ها و سريال‌هاي مورد علاقه و انجام بازي‌هاي كامپيوتري روي پرده بزرگ پروژكتور، اقدام به خريد انواع مختلف ويدئو پروژكتورها مي‌كنند.

شركت پاناسونيك در زمينه ساخت انواع مختلف ويديوپروژكتورها نيز بالاترين كيفيت و دوام را لحاظ كرده است. در حال حاضر، Panasonic دستگاه‌هاي پروژكتور خود را در دو مدل 3LCD و DLP روانه بازار مي‌كند.

ويدئوپروژكتورهاي 3LCD بيشتر براي سينماهاي خانگي، سالن‌هاي كنفرانس كوچك و متوسط و همچنين كلاس‌هاي درس مناسب هستند. اين در حالي است كه از پروژكتورهاي DLP بيشتر در سالن‌هاي سينما، كنفرانس‌هاي بزرگ و ... استفاده مي‌شود.

دوربين‌هاي مدار بسته پاناسونيك

دوربين مدار بسته يكي از مهم‌ترين تجهيزات امنيتي است كه اين روزها در بسياري از فروشگاه‌ها، سازمان‌ها، ساختمان‌هاي تجاري و منازل مسكوني مورد استفاده قرار مي‌گيرد. مشتريان عزيز مي‌توانند انواع مختلف دستگاه‌هاي دوربين مدار بسته پاناسونيك را در فروشگاه ايده‌آل گستر و همراه‌با يك گارانتي معتبر و ۱۲ ماهه خريداري نمايند.

دوربين‌هاي مدار بسته پاناسونيك به دو دسته دوربين‌هاي آنالوگ و تحت شبكه تقسيم‌بندي مي‌شوند:

دوربين مدار بسته آنالوگ: اين دوربين‌ها نسل قديمي‌تر تجهيزات مخابراتي محسوب مي‌شوند و همان‌طور كه از اسمشان مشخص است، تصاوير ضبط‌شده را به‌صورت سيگنال‌هاي آنالوگ ارسال مي‌كنند. اساس كار اين دوربين‌ها به اين صورت است كه تصاوير، به‌صورت سيگنال‌هاي آنالوگ، به يك دستگاه ضبط كننده تصاوير كه DVR ناميده مي‌شود، ارسال و ضبط مي‌شوند.

دوربين مدار بسته تحت شبكه پاناسونيك: اين دوربين‌هاي مداربسته براي اولين ‌بار در سال ۱۹۹۶ طراحي و به بازار عرضه شدند و توانستند در مدت‌زمان كوتاهي، جايگاه خود را در ميان مشتريان سيستم‌هاي امنيتي، تثبيت كنند.

اين دوربين‌ها براي انتقال تصاوير، از پروتكل‌هاي IP و كابل شبكه استفاده مي‌كنند و مي‌توانند تصاوير ضبط‌شده را در يك حافظه جانبي يا دستگاه NVR ضبط كنند. (اين مورد به مدل دوربين بستگي دارد.)

تعمير تلفن هاي پاناسونيك در ميرداماد

پيش‌تر نيز اشاره كرديم كه خدمات پس از فروش و در رأس آن‌ها، انجام تعميرات تخصصي، يكي از مهم‌ترين انتظارات مشتريان از يك نمايندگي مجاز است. فروشگاه ايده‌آل گستر نيز بر همين اساس، اقدام به راه‌اندازي واحد تعميرات خود كرده است.

شما عزيزان مي‌توانيد با مراجعه به مركز خدمات پس از فروش ايده‌آل گستر در ميرداماد، براي تعمير انواع تلفن‌هاي پاناسونيك را در كمترين زمان ممكن و با پرداخت هزينه‌هاي مصوب توسط اتحاديه مخابرتي ايران، اقدام كنيد.

سرويس رايگان تعميرات ايده‌آل گستر در ميرداماد

شركت ايده‌آل گستر اخيرا و براي راحتي هرچه تمام‌تر مشتريان خود در شهر تهران، اقدام به راه‌اندازي سرويس رايگان تعميرات كرده است. براساس اين سرويس، كليه عزيزاني كه در يكي از مناطق ۲، ۳، ۴، ۶، ۷، ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ پايتخت زندگي مي‌كنند، براي ارسال تلفن تعميراتي خود به ايده‌آل گستر و دريافت مجدد آن پس از انجام تعميرات، نياز به پرداخت هيچ‌‌گونه هزينه‌اي ندارند.

به عبارتي ديگر، اين افراد تنها هزينه تعمير تلفن خود را پرداخت خواهند كرد و هيچ مبلغي از آن‌ها بابت ارسال و دريافت تلفن، توسط واحد تعميرات ايده‌آل گستر دريافت نخواهد شد.

كلام پاياني

آنچه كه در اين مقاله به آن پرداخته شد، معرفي شعبه جديد ايده‌آل گستر به‌عنوان مركز فروش و خدمات پس از فروش تلفن هاي پاناسونيك واقع در برج رز ميرداماد بود. لازم به تكرار مجدد نيست كه با توجه به محبوبيت زياد تلفن‌هاي پاناسونيك و نيز ساير محصولات مخابراتي و اداري اين شركت، ضرورت دسترسي به يك نمايندگي مجاز Panasonic بيش‌ازپيش احساس مي‌شود.

در پايان اميدواريم با مراجعه به شعبه جديد ايده‌آل گستر در ميرداماد، آسان‌تر از قبل بتوانيد به انواع خدمات اين شركت در زمينه تلفن‌هاي پاناسونيك دسترسي داشته باشيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات