خريد موبايل موبايل با ضمانت ۷ روز تست و تعويض دارسو

يك‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
‌ گاهي هنگام خريد موبايل موبايل به نسخه‌هاي گارانتي يا بدون گارانتي برمي‌خوريد و اين سؤال براي شما پيش مي‌آيد: كدام گزينه مناسب‌تر است؟
تبليغات

در هنگام خريد موبايل موبايل و برخورد با نسخه‌هاي داراي گارانتي يا بدون گارانتي؛ معمولا دو سؤال مطرح مي‌شود:

  • كدام گزينه مناسب‌تر است؟
  • با پرداخت هزينه‌ي بيشتر، از چه خدماتي براي محصول خريداري‌شده بهره‌مند مي‌شويم؟

برخي از افراد ضرب‌المثل «احتياط شرط عقل است» را مورد انديشه متخصصين قرار مي‌دهند و با خريد نسخه گارانتي موبايل، خيال خود را از بابت خدمات پس از فروش راحت مي‌كنند تا در صورت بروز اشكال، به‌رايگان از امكانات و خدمات، شركت گارانتي‌كننده بهره‌مند شوند. در مقابل، ترجيح برخي استفاده از نسخه بدون گارانتي است.

خريد موبايل موبايل با بهترين ارزش و ارسال آن در كمترين زمان و ارائه بهترين و باكيفيت‌ترين خدمات، از اهداف مهم و اصلي فروشگاه اينترنتي دارسو است؛ از اين‌رو، كليه محصولات با تضمين ارزش و اصالت كالا به همراه ۷ روز تست و تعويض دارسو ارائه مي‌شود. رضايت و لذت شما از همه‌چيز ارزشمندتر است.

مرجع متخصصين ايران darsoo-1

خريد موبايل با گارانتي يا بدون گارانتي

حال چرا مشتريان به‌هنگام خريد دستگاه مورد انديشه متخصصين با اين چالش روبه‌رو هستند؟! ازآنجاكه هيچ نمايندگي رسمي از برندهاي مختلف توليد‌كننده موبايل موبايل در ايران وجود ندارد، شركت‌هاي متعددي به‌صورت واسطه، خدمات پس از فروش و به‌اصطلاح خدمات گارانتي موبايلدر مدت‌زماني معين و تحت شرايط مشخص دارند و در واقع، عملكردي شبيه به شركت‌هاي بيمه ارائه مي‌دهند؛ اما به‌صورت كامل تمام شرايط آن‌ها را ندارند. مثلا برخي از مشتريان توقع دارند كه شكستگي يا آبخوردگي نيز شامل خدمات گارانتي باشد؛ اما اين‌ها تنها توسط بيمه جبران مي‌شود.

درنهايت در صورت بروز اشكال، اين اطمينان را خواهيد داشت تا با مراجعه به شركت‌هاي گارانتي به تعمير دستگاه‌تان اقدام خواهد شد.

چرا موبايل با گارانتي در ايران تهيه كنيم

يكي از نكات مثبت موبايل موبايل با گارانتي، اطمينان از اصالت موبايل است كه از راه‌هاي قانوني به ‌دست مشتريان رسيده باشد. در واقع اين موضوعي است كه به مباحثه ريجستري موبايل برمي‌گردد و چند سالي است كه در كشورمان به‌صورت جدي

در اين صورت، اگر نمي‌خواهيد با قطعي سرويس اپراتور سيم‌كارت خود روبه‌رو شويد، بهتر است خريد موبايل با نسخه گارانتي را جدي بگيريد.

از اين رو با يك تير چند نشان مي‌زنيد: از خدمات پس از فروش بهره‌مند هستيد، از قانوني وارد شدن دستگاه خود اطمينان داريد و درنهايت با نصب سيم‌كارت خود با هيچ خطايي روبه‌رو نمي‌شويد.

بيشتر افراد به هر دليلي به خريد موبايل با نسخه بدون گارانتي اقدام مي‌كنند كه موضوعي است كه كاملا به اقبال مشتري بستگي دارد.

ممكن است موبايل در مدت‌زمان طولاني، بدون بروز هيچ اشكالي و سالم كار كند يا برعكس فرد را متحمل هزينه‌ و انرژي زيادي براي تعمير دستگاه كند.

علاوه بر عدم همراهي از خدمات پس از فروش، چون دستگاه بدون گارانتي از مبادي غير قانوني وارد كشور شده است، شايد از حالت پلمپ خارج يا لوازم درون جعبه آن تغيير كرده باشد. پس بي‌دليل نيست كه ارزش محصولات به همراه گارانتي، كمي بيشتر از نسخه بدون گارانتي است.

مرجع متخصصين ايران darsoo-2

ضمانت ۷ روز تست و تعويض دارسو

در‌صورت ثبت سفارش طريق وب‌سايت فروشگاه، علاوه ‌بر تضمين اصالت و اطمينان از گارانتي موبايل، ۷ روز تست و تعويض دارسو را نيز در اختيار داريد و در صورت بروز هر‌گونه اشكالي، شركت دستگاه معيوب را تعويض يا مبلغ آن را عودت خواهد داد.

با خريد از دارسو هم در زمان‌تان صرفه‌جويي مي‌كنيد و هم از بابت اصالت دستگاه، خيال‌تان راحت است. درصورت بروز اشكالي، به‌راحتي مي‌توانيد طي مدت زمان ۷ روزه، دستگاه خود را عودت بدهيد.

نگران ارزش محصولات نيز نباشيد؛ چون در فروشگاه اينترنتي دارسو، هيچ ارزش غير واقعي وجود ندارد و همواره سعي ما، ارائه بهترين ارزش به مشتريان عزيز است.

تمامي محصولاتي كه از فروشگاه اينترنتي دارسو تهيه مي‌كنيد، اصل هستند و در نوع خود جزو با كيفيت‌ترين‌ها محسوب مي‌شوند. پس خيال‌تان راحت باشد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات