تاپ؛ سادگي و امنيت در پرداخت قبض‌ها

يك‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
باور كردني نيست كه تا همين چند وقت پيش، براي پرداخت قبوض مجبور بوديد در برف و باران و تگرگ به بانك مراجعه كنيد.
تبليغات

در گذشته‌اي نه‌چندان دور، دريافت برگه‌هاي كاغذي تنها راه ممكن براي آگاهي از هزينه‌هايي بود كه بايد در ازاي دريافت خدمات مختلف پرداخت مي‌كرديد. طبيعي است كه انجام اين كار با اشكالات متعددي همراه بود.

خوشبختانه اين روزها گسترش فناوري و طراحي برنامه‌هاي مختلفي نظير اپليكيشن پرداخت قبوض تاپ، داستان را به سمت‌و‌سوي ديگري هدايت كرده است. امروز، كافي است در منزل يا محل كار خود گوشه دنج و راحتي را انتخاب و در كمال امنيت و آرامش، قبض‌هاي خود را استعلام و پرداخت كنيد.

آشنايي با اپليكيشن تاپ

رشد جمعيت، توسعه زيرساخت‌ها، افزايش چشمگير تراكنش‌هاي بانكي و مجموعه‌اي از عوامل ديگر توسعه‌دهندگان را بر آن داشته تا زمينه را براي پرداخت الكترونيكي به روش امن و آسان آماده كنند.

‌اپليكيشن تاپ نرم‌افزاري متخصصدي و رايگان براي ارائه خدمات پرداخت الكترونيك است كه با در‌اختيار قرار‌دادن امكانات و سرويس‌هاي مختلفي نظير پرداخت قبوض الكترونيك، زندگي را ساده‌تر مي‌كند.

وقتي از پرداخت الكترونيك سخن به‌ميان مي‌آيد، سادگي و امنيت حرف اول را مي‌زند. اين اپليكيشن با ضمانت شبكه بانكي كشور در بستري امن و با‌كيفيت عمليات پرداخت الكترونيكي را ممكن مي‌كند. انجام اين كار، با استفاده از كد پرداز تاپ (QR) در سرتاسر كشور امكان‌پذير است.

به‌كارگيري اين برنامه كمك مي‌كند همه خدمات مورد‌نياز خود را به‌همراه داشته باشيد. اپليكيشن تاپ هر روز با در‌اختيار گذاشتن امكانات و ويژگي‌هاي تازه‌تر تلاش مي‌كند علاوه‌بر تأمين امنيت، نيازهايتان در زمينه خدمات پرداخت الكترونيك را نيز رفع كند.

اپليكيشن پرداخت قبوض تاپ حاصل تلاش‌هاي شبانه‌روزي توسعه‌دهندگان شركت تابان آتي پرداز است. اين شركت از زيرمجموعه‌هاي گروه داده‌پردازي بانك پارسيان است و خدماتش را با نظارت مستقيم شركت تجارت الكترونيك پارسيان و شاپرك و بانك مركزي ارائه مي‌دهد. بديهي است كه برخورداري از امكانات گسترده و شرايط آسان و امنيت چشمگير، حاصل چنين همكاري گسترده‌اي است.

مرجع متخصصين ايران تاپ

آشنايي با سرويس پرداخت قبوض الكترونيك اپليكيشن تاپ

با اپليكيشن تاپ، استعلام و پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن‌همراه و ساير قبوض خدماتي فقط با چند كليك امكان‌پذير است. استفاده از روش‌هاي امن و آسان پرداخت الكترونيكي قبوض ‌به‌طور درخورتوجهي از اتلاف وقت و انرژي و هزينه‌هاي جاري شما جلوگيري مي‌كند. براي بهره‌مندي از سامانه مديريت قبوض تاپ، كافي است تنها يك بار قبض‌هاي خود را با نام دلخواه تعريف كنيد. پس‌از‌آن، هر بار به‌سادگي مي‌توانيد مبالغ قبض مدانديشه متخصصين را استعلام و پرداخت كنيد.

راهنماي استفاده از اپليكيشن تاپ

براي بهره‌مندي از امكانات متنوع اين برنامه، طبيعي است كه ابتدا بايد به موبايل هوشمند و اينترنت دسترسي داشته باشيد. سپس، به‌سادگي مي‌توانيد اپليكيشن را دانلود و روي تلفن‌همراهتان نصب كنيد. پس از دانلود و نصب برنامه، تنها چند ثانيه بايد منتظر بمانيد تا اپليكيشن تاپ فعال شود.

با ورود به اين برنامه، آيكون‌هاي گوناگوني در‌مقابل چشمان شما ظاهر مي‌شوند كه هر‌يك به سرويس خاصي اشاره مي‌كنند. حالا كافي است آيكون قبض را انتخاب كنيد و از امكان پرداخت قبوض الكترونيك بهره‌مند شويد.

اپليكيشن تاپ را از كجا بايد تهيه كنم؟

در‌هرصورت مي‌توانيد اين اپليكيشن را از طريق گوگل پلي به نشاني https://play.google.com/store/apps/details?id=ir.tgbs.peccharge و كافه بازار به نشاني https://cafebazaar.ir/app/ir.tgbs.peccharge براي نسخه اندرويد يا وب‌سايت تاپ و دانلود تاپ براي ايفون دريافت كنيد.

علاوه‌بر‌اين، وب‌سايت اينترنتي اپليكيشن پرداخت عوارض تاپ به آدرس اينترنتي www.top.ir نيز گزينه‌اي در‌دسترس است كه با مراجعه به آن مي‌توانيد جديدترين نسخه را دريافت يا آن را به‌روزرساني كنيد. به‌علاوه، با مراجعه به وب‌سايت مي‌توانيد به راهنماي كامل استفاده از هر‌يك از خدمات دسترسي داشته باشيد.

اپليكيشن تاپ با جوايز نفيس در انتظارتان است

با انجام هر تراكنش در روز، به‌طور خودكار در قرعه‌كشي‌هاي روزانه تاپ شركت خواهيد كرد؛ بنابراين، كافي است همه پرداخت‌هاي روزمره خود را از اين طريق انجام و احتمال برنده‌شدنتان را افزايش دهيد. با مراجعه به بخش باشگاه مشتريان، مي‌توانيد اسامي برندگان را مشاهده كنيد.

سخن آخر

استفاده از روش‌هاي پرداخت قبوض الكترونيك به‌طور چشمگيري در كاهش مصرف انرژي و بهبود شرايط محيط‌زيستي تأثيرگذار است. افرون‌براين، به‌كارگيري اين شيوه‌ها كمك مي‌كند وقت خود را به بهترين شكلي مديريت و از اتلاف آن جلوگيري كنيد. ناگفته پيدا است زمان و محيط‌زيست از سرمايه‌هاي بزرگ بشر به‌حساب مي‌آيند؛ پس شايد به‌جرئت بتوان گفت اپليكيشن تاپ حافظ مهم‌ترين سرمايه‌هاي شما است!

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات