معرفي جزوه رايگان خوب براي مطالعه در جزوه رايگانفروشي سراج بوك

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 8 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
جزوه رايگان‌ فروشي اينترنتي سراج بوك، به‌طور هوشمندانه جزوه رايگان‌ مناسب پيشنهاد مي‌دهد و موجب افزايش اشتياق شما به مطالعه مي‌شود.
تبليغات

جزوه رايگان خوب از ديد هر فردي، تعريف خاص و منحصربه‌فردي دارد؛ تعريفي كه ممكن است در شرايط و زمان‌هاي مختلف، متفاوت باشد. اما موضوعي كه در آن هيچ شك و ترديدي وجود ندارد اين است كه وقتي شما جزوه رايگان‌هاي بيشتر و بهتري مي‌خوانيد، ديد گسترده‌تري پيدا مي‌كنيد و به همان نسبت تعريف شما از جزوه رايگان خوب كامل‌تر مي‌شود. موضوع قابل ‌توجه اين است كه هرچه جزوه رايگان بيشتري بخوانيد، بهتر متوجه ميشويد كه به چه نوع نوشته‌اي علاقه داريد.

جزوه رايگانخواني، يكي از مؤثرترين روش‌ها براي ورزش ذهن است كه مي‌تواند روح شما را به هر سو پرواز دهد. شايد اين سؤال براي شما پيش آمده باشد كه از بين معرفي جزوه رايگان‌هاي مفيد براي مطالعه كه هر روز در وب‌سايت‌ها و صفحات اجتماعي مشاهده مي‌كنيم، كدام يك واقعا ارزش فكر، زمان و صرف انرژي دارد؟! جزوه رايگانفروشي الكترونيك سراج در معرفي جزوه رايگان‌هاي مفيد براي مطالعه به نكات بسيار مهمي توجه كرده است و سعي كرده تا به تمامي جنبه‌هاي مهم انواع جزوه رايگان خوب اشاره كند.

همان‌طور كه مي‌دانيد، سرانه مطالعه در ايران بسيار پايين است، در چنين شرايطي معرفي جزوه رايگان خواندني براي مطالعه كمك مي‌كند تا آن‌هايي كه اهل جزوه رايگان خواندن هستند؛ بتوانند جزوه رايگان‌هاي خواندني را راحت‌تر پيدا كنند و شايد ساير افراد هم به مطالعه بيشتر تشويق شوند. شناساندن جزوه رايگان‌هاي مفيد به متخصصان يكي از فعاليت‌هاي مفيد سراج بوك است كه با اين كار توانسته راهنمايي خوبي براي خريد جزوه رايگان باشد.

آشنايي با جزوه رايگان‌هايي در حوزه مختلف از روانشناسي گرفته تا رمان و ادبيات، پزشكي، جزوه رايگان داستان و ... مي‌تواند چراغ راه افراد زيادي باشد. در جزوه رايگان‌فروشي الكترونيك سراج، سعي شده است تا بخش‌هايي از جزوه رايگان در اختيار متخصصان قرار بگيرد تا بتوانند آشنايي جزئي با محصول مورد انديشه متخصصين خود داشته باشند. تاكنون با فهرست‌هاي مختلفي از خواندني‌ترين جزوه رايگان‌هاي جهان روبه‌رو شده‌ايد كه هر كدام از آن‌ها از انديشه متخصصيناتي خاص، ضروري‌ترين جزوه رايگان‌ها را براي مطالعه فراهم كرده است. با وجود تنوعي كه در معرفي جزوه رايگان‌هاي خواندني وجود دارد، برخي از آن‌ها را مي‌توان شاخص‌تر تلقي كرد.

جزوه رايگان خوب براي مطالعه چيست؟

براي انتخاب جزوه رايگاني كه با مطالعه آن سرشار از لذت شويد و هم نكات آموزنده‌اي ياد بگيريد، در شروع جزوه رايگان‌خواني از سطح مطالعاتي خود آگاه شويد. اگر از علاقه‌مندان جدي به مطالعه هستيد و مطالعه كردن از عادت‌هاي هميشگي شما است؛ مي‌توانيد بدون نگراني به سراغ شاهكارهاي ادبي تاريخ برويد؛ اما اگر مي‌خواهيد تازه با دنياي وسيع مطالعه همراه شويد، بهتر است كه مطالعه را در برنامه‌هاي روزانه خود قرار دهيد. جزوه رايگان‌فروشي اينترنتي سراج بوك، جزوه رايگان‌هايي را به‌طور هوشمندانه‌اي پيشنهاد داده است كه هم در فهم ساده‌تر و روان‌تر است و هم اينكه موجب افزايش اشتياق شما است. اگر بخواهيد در ابتدا به سراغ آثار بزرگ و دشواري برويد ممكن است به علت پيچيدگي از علاقه شما كم كند. درادامه جزوه رايگان‌هاي جالب و خواندني را به شما معرفي كرده‌ايم.

مرجع متخصصين ايران معرفي جزوه رايگان هاي مفيد براي مطالعه

جزوه رايگان «كوري» از ژوزه ساراماگو

جزوه رايگان كوري، روايت جامعه‌اي است كه به‌طور ناگهاني به عارضه‌اي ناشناخته دچار شده است و مردمان آن‌ها يكي پس از ديگري بينايي خود را از دست مي‌دهند و غرق در هاله‌اي سفيدرنگ مي‌شوند؛ اما در بطن اثر اين موضوع به‌سادگي نيست. در واقع ساراماگو با استفاده از تلميح و تمثيل، مفهوم رمان را تا مرزهاي روانشناسي اجتماعي سياسي پيش برده است و تحليل‌هايي زيبا از رفتارهاي انساني در عصر مدرن و دورنمايي جوامع اين‌چنيني را نمايش داده است.

۲. جزوه رايگان «صدسال تنهايي» از گابريل گارسيا ماركز:

جزوه رايگان صد سال تنهايي يكي از مشهورترين آثار ماركز است و به عقيده بسياري از منتقدين، از بهترين نمونه‌هاي سبك رئاليسم جادويي است. يقيناً يكي از ماندگارترين و محبوب‌ترين رمان‌هاي تاريخ است. ماركز در جزوه رايگان صد سال تنهايي، داستان و حوادث شش نسل از يك خانواده كلمبيايي را پرورانده و در اين ميان روايت‌هايي استادانه از عشق، جنگ، فقر و ... در آن گنجانده است كه بر گيرايي داستان مي‌افزايد. هنر شخصيت‌پردازي و رابطه‌ي علت و معلولي موجب شده است تا مخاطب به خواندن جزوه رايگان مجاب شود.

۳. جزوه رايگان «شازده كوچولو» از آنتوان دو سنت اگزوپري:

جزوه رايگان شازده كوچولو، از پرفروش‌ترين جزوه رايگان‌هاي تاريخ محسوب مي‌شود. گرچه در ظاهر شايد جزوه رايگان شازده كوچولو براي كودكان نوشته شده باشد اما مخاطبان اصلي آن افراد بزرگ‌سال هستند. سراسر اين جزوه رايگان ارزشمند درس‌هايي براي آدم‌هاي بزرگ است. اگزوپري، در جزوه رايگان خود با بيان شيوا از فلسفه دوست داشتن، عشق و هستي مي‌گويد؛ و از زبان كودكي كه از سياره‌ي ديگري آماده است، سوا لاتي از انسان‌ها و كارهاي آن مطرح مي‌كند كه نقدهاي اجتماعي را برانگيخته است.

۴. جزوه رايگان «قلعه حيوانات» از جورج اورول:

داستان جزوه رايگان قلعه حيوانات، حكايت از حيوانات اهلي دارد كه تصميم مي‌گيرند عليه صاحب مزرعه كه از آن‌ها بهره‌كشي مي‌كند، دست به انقلاب و شورش زده و خود اداره‌ي مزرعه را به دست بگيرند و در اين راستا موفقيتي را به دست آورند. جزوه رايگان قلعه‌ي حيوانات نمونه كاملي از يك جزوه رايگان اجتماعي سياسي است.

۵. جزوه رايگان «جنايت و مكافات» از فئودور داستايوفسكي:

رمان جنايت و مكافات، روايت پيشامدهاي دانش جويي است كه در راستاي اصول و انگيزه‌هاي پيچيده مرتكب قتل مي‌شود؛ و سپس زني رباخوار و خواهرش را نيز كه به‌طور اتفاقي در صحنه‌ي قتل حاضر مي‌شود را به قتل مي‌رساند. داستان اين جزوه رايگان براي كساني جذاب است كه به خواندن داستان‌هاي ماجرايي و پليسي علاقه دارند.

۶. جزوه رايگان «كيمياگر» از پائولو كوئليو:

علت اصلي قرار دادن جزوه رايگان كيمياگر در ميان ليست جزوه رايگان‌هاي خواندني، محبوبيت جهاني و مخاطبان فراواني است كه با مطالعه به اين داستان علاقه‌مند شده‌اند؛ بنابراين اگر مي‌خواهيد تازه مطالعه كردن را شروع كنيد و در ابتداي جزوه رايگان‌خواني هستيد؛ بهتر است به سراغ كيمياگر برويد تا هم از مطالعه‌ي آن لذت ببريد و هم  اشتياق لازم را براي مطالعه ديگر آثار پيدا كنيد.

۷. جزوه رايگان «غرور و تعصب» از جِين آستين:

رمان غرور و تعصب، يكي از ماندگارترين آثار در ادبيات انگلستان محسوب مي‌شود. صرف‌انديشه متخصصين از لذتي كه از تماشاي جرقه‌هاي عشق بين اليزابت بنِت و آقاي دارسي مي‌بريم، علت مهم علاقه‌ي خوانندگان به اين اثر، توصيف صادقانه‌ي آستين از شخصيت انسان با همه‌ي زشتي‌ها و زيبايي‌ها است. جزوه رايگان غرور و تعصب درس غلبه بر اختلافات شخصيتي و طبقاتي، درس دشوار نگرفتن زندگي و مكتب عشق به معشوق با همه خوبي‌ها و بدي‌هايش است.

۸. جزوه رايگان «هري پاتر و سنگ جادو» از جِي. كِي. رولينگ:

حتما تاكنون تمامي جزوه رايگان‌هاي هري پاتر را خوانده‌ايد، اما پيشنهاد سايت سراج به شما خواندن رمان هري پاتر و سنگ جادو است. دنياي جادوگري هري پاتر كودكان و بزرگ‌سالان را مجذوب خود كرده است. داستان پسر يتيمي كه كودكي سخت و دردناكي را پشت سر گذاشته است و پس از وقايعي متوجه مي‌شود كه جادوگر است. اين رمان جايگاه بالايي در فهرست جزوه رايگان‌هاي برتر دارد. داستان رمان درس عشق جاودان دوستي، درد فقدان و پيروزي خوبي بر بدي را به ما ياد مي‌دهد.

۹. جزوه رايگان «كلبه‌ي عمو تام» از هِريت بيچِر اِستو:

رمان معروف كلبه‌ي عمو تام سند محكوميت سياسي آمريكا در دوران برده‌داري است. استو داستان چندين برده را در هم مي‌افكند. از اليزاي خشمگين گرفته كه از هيچ تلاشي براي جلوگيري از فروخته شدن پسرش دريغ نمي‌كند تا عمو تام مهربان و فروتني كه با خون سردي و ملايمت سختي‌هاي زندگي را تحمل مي‌كند و در نهايت صداقت و وفاداري براي ارباب خود كار مي‌كند. براي تام آزادي روحي به اندازه‌ي آزادي جسمي اهميت دارد. با خريد رمان عمو تام مي‌توانيد درباره‌ي استقامت روحيه‌ي انسان و تعهد اخلاقي به جنگيدن بيشتر بدانيد.

۱۰. جزوه رايگان «زنان كوچك» از لوئيزا مِي اَلكات:

رمان زنان كوچك، فهرستي از شخصيت‌هاي به‌يادماندني است؛ كه شما را به مطالعه داستان يك خانه‌ي گرم و راحت خانواده آمريكايي دعوت مي‌كند. هر خواننده‌اي مي‌تواند ويژگي‌هاي خودش را در يكي از شخصيت‌هاي اين داستان پيدا كند. اين رمان، داستان بزرگ شدن چهار خواهر از دوران نوجواني تا بزرگ‌سالي در دوره جنگ داخلي آمريكا است. آن‌ها در كنار هم با حقيقت‌هاي تلخ زندگي همانند فقر، بيماري، مرگ و ... مواجه مي‌شوند و ياد مي‌گيرند كه چگونه با وجود تمامي اين تلخي‌ها دست از رؤياپردازي و عشق و دوست داشتن برندارند. زنان كوچك، يك رمان گيرا و جاودان درباره اهميت داشتن خانواده و نعمت تنها نبودن است.

مرجع متخصصين ايران بهترين سايت معرفي جزوه رايگان هاي خواندني

آشنايي با انواع جزوه رايگان براي شروع جزوه رايگان‌خواني

شايد در آغاز جزوه رايگان‌خواني و پا گذاشتن در مسير تبديل شدن به يك فرد جزوه رايگان‌خوان، هيچ چيز مهم‌تر از انتخاب جزوه رايگان‌ مناسب براي مطالعه نباشد. در چنين مواقع سؤالي كه براي بسياري از افراد مطرح مي‌شود اين است كه چه جزوه رايگاني را بخوانيم يا مطالعه را از چه جزوه رايگاني شروع كنيم؟ همان‌طور كه مي‌دانيد اهميت جزوه رايگان خوب خواندن كمتر از اهميت جزوه رايگان‌خواني نيست. ما در قسمت‌هاي بالاتر به معرفي جزوه رايگان‌هاي مفيد براي مطالعه پرداختيم. جزوه رايگان‌هايي كه براي شما جذاب است و شما را به خواندن جزوه رايگان‌هاي بيشتر ترغيب مي‌كند و معيارهاي ديگري مانند حجم مناسب و نه‌چندان زياد در آن‌ها رعايت شده است. البته بهتر است هيچ‌گاه فراموش نكنيد كه ايده پيشنهاد جزوه رايگان نه‌تنها در ابتداي جزوه رايگان‌خواني براي شما جذاب است بلكه به شما كمك مي‌كند تا داستان‌هايي را مطالعه كنيد كه برايتان مفيد است.

سراج بوك؛ بهترين سايت معرفي جزوه رايگان خواندني

انتخاب جزوه رايگان خوب براي مطالعه، شايد يكي از دشوارترين كارها براي بعضي از افراد باشد. اين موضوع به دليل تنوع زياد جزوه رايگان‌ها در هر حوزه و موضوعي وجود دارد. ما در اين مطلب سعي كرديم تا شما را جديدترين و سودمندترين جزوه رايگان‌ها آشنا كنيم. يكي از بهترين سايت‌هاي خريد جزوه رايگان، جزوه رايگان‌فروشي الكترونيك سراج بوك است؛ كه با ارائه توضيحات، نقدها و خلاصه‌هايي از هر جزوه رايگان كار شما را براي گزينش و خريد جزوه رايگان‌هاي مورد علاقه‌تان راحت‌تر مي‌كند.

سايت سراج بوك كه مركز فروش انواع جزوه رايگان‌هاي داستاني، سياسي، ادبي، تاريخي، فلسفي، مذهبي و ... است؛ توانسته است جايگاه خود را به‌عنوان معتبرترين و بزرگ‌ترين سايت‌هاي خريد جزوه رايگان ارزان است كه در هنگام سفارش الكترونيك جزوه رايگان اطلاعات مختصري در رابطه با جزوه رايگان‌هاي مختلف در اختيار متخصصان قرار مي‌دهد. علاوه بر آن در صفحات مربوط به هر جزوه رايگان، شرح مختصري از تاريخچه نگارش آن، توضيحاتي در رابطه با نويسنده و سال انتشار آن در اختيار مشتريان قرار مي‌گيرد تا با شناخت كافي بتوانند محصول مورد انديشه متخصصين خود را سفارش دهند.

جزوه رايگان سراج؛ مرجع فروش اينترنتي جزوه رايگان

معرفي جزوه رايگان خوب براي هديه، از ويژگي‌هاي منحصر‌به‌فرد فروشگاه اينترنتي جزوه رايگان سراج است كه مي‌تواند شگفت‌انگيزترين پيشنهاد براي كساني باشد كه مي‌خواهند با خريد جزوه رايگان‌هاي جديد، بهترين هديه را براي دوستان و عزيزان خود در انديشه متخصصين بگيرند. معرفي جزوه رايگان روانشناسي، معرفي جزوه رايگان‌هاي خوب مذهبي، معرفي جزوه رايگان رمان ايراني و خارجي آسان‌ترين راه براي انتخاب جزوه رايگان‌هايي است كه تابه‌حال مطالعه نكرده‌ايد.

جزوه رايگان‌فروشي اينترنتي سراج بوك، يكي از بزرگ‌ترين مراكز خريد انواع رمان، جزوه رايگان‌هاي داستاني براي كودكان و نوجوانان، جزوه رايگان‌هاي پزشكي، آشپزي، ادبي و ... است كه توانسته با توجه به سلايق مشتريان خود جزوه رايگان‌هاي متنوعي را در ليست خود قرار داده است. ارسال رايگان، ارزش مناسب، دسترسي آسان، متنوع بودن محصولات از ويژگي‌هاي سايت سراج است. سراج بوك، با فروش الكترونيك جزوه رايگان‌هاي مختلف توانسته است شرايطي را فراهم كند تا هر فرد در هركجاي كشور كه حضور دارد و در هر ساعت از شبانه‌روز بتواند خريد خود را انجام دهد و در زمان كوتاهي سفارش‌هاي خود را تحويل بگيرد. همچنين در انديشه متخصصين داشته باشيد كه شما مي‌توانيد براي خريد جزوه رايگان با تخفيف ويژه به سراج بوك مراجعه كنيد و تمامي محصولات مورد انديشه متخصصين خود را با پرداخت هزينه مناسب سفارش دهيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات