خدمات حمل و نقل را از ايران جرثقيل بخواهيد

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ايران جرثقيل با كمترين هزينه و خسارت احتمالي در وزن‌هاي ۳ الي ۱۶۰ تن در تمامي نقاط تهران، خدمات حمل ‌و ‌نقل ارائه مي‌دهد.
تبليغات

ايران جرثقيل افتخار دارد كه خدمات جابه‌جايي و حمل‌و‌نقل شما را با كمترين هزينه و كمترين خسارات احتمالي در وزن‌هاي متفاوت ۳ الي ۱۶۰ تن در تمامي نقاط تهران، در كمترين زمان ممكن انجام دهد.

چرا حمل‌و‌نقل را به ايران جرثقيل بسپاريم

ايران جرثقيل از جمله‌ي شركت‌هايي است كه با در اختيار داشتن انواع جرثقيل‌، بالابر و خودروبر در مدل‌ها، تناژ و ارتفاع‌هاي مختلف و تجهيزاتي ايمن و به‌روز، براي متخصصدهاي مختلف، خدماتي نظير حمل و جابه‌جايي انواع دستگاه‌هاي صنعتي، كانكس، جابه‌جايي انواع چيلرها در ارتفاعات و جابه‌جايي و حمل هرگونه وسيله يا كالا در وزن‌هاي ۳ الي ۱۶۰ تن را با كمترين ارزش ممكن و خسارت انجام مي‌دهد.

برخي از خدمات ما

  • حمل و جابه‌جايي كانتينر و كانكس
  • بارگيري و تخليه انواع كاميون و تريلي
  • نصب چيلر
  • تخليه و حمل انواع دستگاه‌ها
  • حمل كالا با جك پالت
  • نصب و جابه‌جايي انواع تانكر
  • نصب تجهيزات ساختماني
  • جابه‌جايي انواع خودرو
  • و انجام كليه كارهاي مربوط به جرثقيل، بالابر و خودروبر...

اجاره جرثقيل، بالابر و خودروبر با كمترين ارزش ممكن

ايران جرثقيل براي كسب رضايت هرچه بيشتر مشتريان عزيز هرگونه جابه‌جايي و حمل‌و‌نقل يا اجاره جرثقيل، اجاره بالابر و اجاره خودروبر را با پايين‌ترين ارزش و به سريع‌ترين شكل ممكن انجام مي‌دهد.

زمينه‌هاي فعاليت ما

ايران جرثقيل با بيش از ۱۵ سال سابقه كار در عرصه‌هاي اجاره جرثقيل، اجاره بالابر و اجاره خودروبر و يدك‌كش به تمام مشتريان عزيز خدمت‌رساني مي‌كند. ايران جرثقيل داراي جرثقيل كفي، جرثقيل كارگاهي و جرثقيل بالابر است كه تمامي نيازهاي مشتريان عزيز در اين زمينه‌ها به بهترين شكل ممكن برطرف مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران ايران چرثقيل

عقد قرارداد با شركت‌ها

ايران جرثقيل آماده عقد هرگونه قرارداد ساعتي، روزانه، ماهانه يا سالانه با شركت‌هاي خصوصي و دولتي، همراه‌ با تخفيف ويژه است.

ايران جرثقيل

ايران جرثقيل افتخار اين را دارد كه جابه‌جايي و حمل‌و‌نقل شما را با كمترين هزينه و كمترين خسارات احتمالي در وزن‌هاي متفاوت ۳ الي ۱۶۰ تن در تمامي نقاط تهران، با كمترين زمان ممكن انجام دهد. در صورتي كه نياز به اجاره جرثقيل سبك و سنگين، اجاره خودروبر يا اجاره بالابر داريد مي‌توانيد با متخصص كارشناسان ما در تماس باشيد و با مشاوره نوع مناسب جرثقيل، خودروبر يا بالابر را براي اجاره انتخاب كنيد.

حمل و جابه‌جايي خود را به ما بسپاريد

براي راحت‌تر شدن اجاره جرثقيل، اجاره بالابر و اجاره خودروبر و تسريع در روند انجام كار، ما به‌صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده‌ايم. اگر حجم كاري شما كم است يا نيازي به اجاره نداريد، مي‌توانيد با يك تماس و مشاوره متخصص كارشناسان ما به‌راحتي جابه‌جايي و حمل خود را به ما بسپاريد.

شماره تماس:

09122076287

09127150057

02133462435

وب‌سايت: iranjarsaghil.com

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات