سرزمين هوشمند كمكس؛ سرزميني براي گجت‌ها

سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در سرزمين هوشمند كمكس با انواع گجت‌ هوشمند آشنا شويد كه متخصصدهاي جذابي در زندگي دارند و نقش پررنگي در دنياي مدرن ايفا مي‌كنند.
تبليغات

گجت‌ها ابزارهاي الكترونيكي و مكانيكي‌ هوشمندي هستند كه نقش پررنگي در زندگي ما در دنياي مدرن ايفا مي‌كنند. گجت‌ها كمك مي‌كنند از زندگي لذت بيشتري ببريم، برخي از كارهايمان را با سرعت بيشتري انجام دهيم و از نتيجه‌ي كار رضايت بالاتري داشته باشيم. در يك ‌كلام، گجت‌ها دست‌ساخته‌هايي هستند كه از تكنولوژي روز بهره مي‌برند و ما را در زندگي روزانه ياري مي‌كنند. در سرزمين گجت‌هاي كمكس قرار است با گجت‌هاي هوشمند و دنياي آن‌ها آشنا شويم.

گجت‌هاي هوشمند نقش مهمي در دنياي امروز دارند. برخي از اين گجت‌ها ممكن است در علوم پزشكي، مهندسي، هوافضا و ... متخصصد داشته باشد و برخي در زندگي روزمره‌ي ما. در سرزمين گجت‌هاي هوشمند كمكس با همين گجت‌هاي هوشمند كه متخصصدهاي جذابي در زندگي ما دارند، آشنا شويد.

دنيايي را تصور كنيد كه اينترنت و دستگاه‌هاي هوشمند در آن نقشي نداشته باشند. و همه چيز به همان شكل مكانيكي صد سال پيش برنامه‌ريزي و اجرا شود. چنين دنيايي در حال حاضر خيلي برايمان قابل تصور نيست؛ چون به‌طور تقريبي همه‌ي بخش‌هاي زندگي را به فناوري و تكنولوژي هوشمند گره زده‌ايم. به كمك اپليكيشن‌هاي هوشمند ورزش مي‌كنيم، وضع آب‌وهوا را مي‌بينيم، برنامه‌ريزي‌هاي روزانه و ماهانه‌‌مان را انجام مي‌دهيم، سر كلاس‌هاي درس و دانشگاه حاضر مي‌شويم، با دوستي كه هزاران كيلومتر از ما دور است، ارتباط تصويري مي‌گيريم و هزار متخصصد ديگر كه فقط از همين موبايل‌ها و تبلت‌هاي هوشمند ساده‌مان برمي‌آيد.

حالا دنيايي را فرض كنيد كه همه‌ي اجزاي آن هوشمند باشند. نه فقط موبايل تلفن همراه؛ منظورم همه چيز است. براي مثال يك جزوه رايگان‌خوان الكترونيك مي‌تواند جزوه رايگانخانه‌ي هوشمند شما باشد؛ يا ويدئو پروژكتورهاي جيبي مي‌توانند نقش سينماي هوشمند را براي شما بازي كنند؛ يا حتي خيلي فراتر. شايد روزي بيايد كه خودرو شما هم يك خودروي هوشمند باشد؛ چيزي شبيه فيلم‌هاي علمي--تخيلي.

انواع گجت‌ هوشمند در كمكس

مرجع متخصصين ايران كمكس

اين آشنايي ابتدا از معرفي انواع گجت  هوشمند شروع مي‌شود. جزوه رايگانخوان الكترونيك، ويدئو پروژكتور قابل حمل، قلم نوري، مانيتور طراحي، ميكروفون و ...؛ كه در حال حاضر مهم‌ترين گجت‌هايي هستند كه در سرزمين كمكس ارائه مي‌شوند. هركدام از اين گجت‌ها براي گروه خاصي از متخصصان متخصصد دارد.

براي مثال ويدئو پروژكتور قابل حمل در دو دسته جيبي و ميني پروژكتور ارائه مي‌شود كه براي راه‌اندازي سينماي خانگي، انجام بازي‌هاي كامپيوتري يا ارائه‌ي مطلب در كنفرانس‌ها و جلسه‌هاي كاري متخصصد دارند. يا مثال ديگر مانيتورهاي طراحي و قلم‌هاي نوري هستند. اين دسته از گجت‌ها به‌صورت مستقيم با كار طراحان و گرافيست‌ها درگير هستند و هدف آن‌ها آسان‌سازي و بهبود كيفيت كار طراحان و كساني است كه كار گرافيكي انجام مي‌دهند.

جزوه رايگانخوان الكترونيك؛ يك گجت دلربا براي جزوه رايگان‌خوان‌ها

در يك دنياي عادي شما مجبوريد جزوه رايگان‌هايي كه مي‌خواهيد، خريداري كنيد. يا اگر اهل امانت گرفتن جزوه رايگان‌ باشيد، با عضويت در يك جزوه رايگانخانه آن‌ها را امانت بگيريد. داشتن يك جزوه رايگانخانه شخصي خيلي دل‌چسب است؛ اما از يك جايي به بعد، به‌خصوص در دنياي مينيمال امروزي، ساخت چنين جزوه رايگانخانه‌اي و نگه‌داري از آن كار دشواري است و گاهي به دردسر آن نمي‌ارزد.

مرجع متخصصين ايران كمكس

اينجا است كه بوك ريدر به فرياد جزوه رايگانخوان‌ها مي‌رسد. جزوه رايگانخوان الكترونيك يك ابزار الكترونيكي هوشمند است كه مي‌تواند هزاران هزار جلد جزوه رايگان را در خودش داشته باشد و فقط به اندازه‌ي يك دفتر كوچك فضاي ميز شما را اشغال كند. در ساخت بوك‌ريدرها از جوهر الكترونيك استفاده مي‌شود كه درست مانند صفحه يك جزوه رايگان معمولي عمل مي‌كند و چشم خواننده را خسته نمي‌كند. همچنين شارژ‌دهي دستگاه را بالا مي‌برد؛ به شكلي كه با هر بار شارژ بوك ريدر، مي‌توانيد دو تا سه هفته از آن استفاده كنيد. 

زندگي لذت‌بخش با گجت‌هاي هوشمند

دنياي امروز به دنياي هوشمند بدل شده است؛ اما قبل از هرچيزي به اين فكر كنيد كه: «هدف اصلي‌تان در استفاده از هر گجت‌ هوشمندي چيست؟» قرار نيست شبيه فيلم‌ها همه چيز زندگي را به دست ربات‌هاي هوشمند بسپاريد؛ اما مي‌توانيد متناسب با فعاليت‌هاي روزانه‌اي كه انجام مي‌دهيد و متناسب با كسب‌وكار خود، از گجت‌هاي هوشمند بهره ببريد. حرف آخر اينكه: «زندگي با گجت‌هاي هوشمند از آنچه فكر مي‌كنيد، لذت‌بخش‌تر است.»

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات