نسل سوم خريد خودرو در ايران با همراه مكانيك

سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
خريد خودرو به‌دلايل مختلف فرهنگي و اجتماعي و نبودن مرجع رسمي براي اطمينان از وضعيت خودروها، هميشه مسئله مهم و نگران‌كننده‌اي براي خريداران بوده است.
تبليغات

تغيير ماهيت خودرو از وسيله نقليه به كالاي سرمايه‌اي در سال­‌هاي اخير، اين دغدغه را براي خريداران بيشتر هم كرده است؛ به‌طوري‌كه حالا ديگر نمي‌توان خودرو را فقط به چشم وسيله‌اي براي رفت‌وآمد روزانه ديد.

اين اصل مهمي است كه در روزهاي بحراني، هميشه تعداد كساني كه سعي مي‌كنند از آب گِل‌­آلود ماهي بگيرند، به‌طرز شگفت‌انگيزي زياد مي‌شود. نمونه‌­هاي كلاه‌برداري و مال‌باختن‌­هاي زيادي در سال‌­هاي اخير در بازار خودرو مشاهده شده است. كافي ‌است از‌طريق كليك روي صفحه «ارزش لحظه‌اي خودرو» به ارزش روز خودروها نگاهي بيندازيد و ببينيد حتي تعويض گِل‌گير ساده مي‌تواند چند‌ده‌ميليون تومان از ارزش خودرو كم كند، چه برسد به ديگر اشكالات متخصص و بدنه خودروها.

مرجع متخصصين ايران همراه مكانيك

پيشنهاد ما چيست؟

شما براي خريد ماشين با خيال راحت معمولا چه كاري انجام مي‌­دهيد؟ احتمالا از دوست متخصص و ماشين‌شناس خود كمك مي‌­گيريد يا شايد هم سعي كنيد خودرو مدانديشه متخصصينتان را از افراد مطمئني بخريد كه نزديكتان هستند‌. ما به شما پيشنهاد جديد و بهتري مي‌­دهيم؛ روشي كه شركت‌هاي معتبري مثل كاروانا در تمام كشورهاي پيشرفته جهان آن را اجرا مي‌كنند. شما مي‌­توانيد ازطريق طرح «‌خريد سفارشي همراه­ مكانيك» با خيال راحت خودرو مد‌انديشه متخصصينتان را بخريد.

ما در همراه­ مكانيك تمام تلاشمان اين است كه همراهي مطمئن و متخصص براي انتخاب‌­هاي شما باشيم و نقش دوست ماشين‌شناس و نزديكان معتمدتان را بازي كنيم تا در فرايند خريد خودرو كوچك‌­ترين ضرري نكنيد.

حتما از خودتان مي‌­پرسيد چرا بايد به همراه­ مكانيك به چشم همراه و دوست مطمئن نگاه كنم؟

پاسخ اين است كه شما خودروهاي مدانديشه متخصصينتان را از نمايشگاه خودروهاي متخصص كارشناسي‌شده همراه مكانيكمي‌خريد. اين نمايشگاه ويژگي‌­هاي منحصربه‌فرد زير را دارد:

  • تنوع خودروهاي موجود در نمايشگاه همراه ­مكانيك مي‌تواند دست شما را براي هر نوع انتخابي باز بگذارد. شما مي­‌توانيد مشخصات خودروهاي مدانديشه متخصصين و بودجه‌تان را به ما اعلام كنيد تا خودروهاي موجود در نمايشگاه و منطبق با درخواست شما را از سراسر ايران پيدا و برايتان ارسال كنيم.
  • گزارش كامل متخصص كارشناسي متخصص و بدنه و آپشن­‌ها براي خودروهاي طرح كارتيك از‌طريق وب‌سايت و اپليكيشن قابل‌مشاهده است و همه‌چيز در انتخاب خودرو مدانديشه متخصصين برايتان شفاف است. شما مي‌­توانيد گزارش متخصص كارشناسي خودروها را ببينيد و از وضعيت خودرو دلخواهتان آگاهي كامل به‌دست آوريد.
  • ما به شما ضمانت واقعي هفت‌روزه پرداخت خسارت را تقديم مي‌كنيم و بدين‌ترتيب، با خريد خودرو از همراه ­مكانيك نگران هيچ‌چيزي نخواهد بود.
مرجع متخصصين ايران همراه مكانيك

براي مشاوره تخصصي درزمينه انتخاب خودرو و ثبت درخواست خريد و كسب اطلاعات بيشتر كافي است وارد نمايشگاه خودرو همراه مكانيك شويد و درخواست خريد خودرو خود را ثبت كنيد. مشاوران همراه مكانيك در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و درباره تمامي مراحل خريد خودرو به شما توضيح خواهند داد. منتظر شما هستيم!

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات