ريفرال ماركتينگ با دستگاه دايركت

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
هم انديشي ها خريداران قبلي هر محصول در فروشگاه اينترنتي روي تصميم ما براي خريد همان محصول بسيار تأثيرگذار است. حالا فرض كنيد انديشه متخصصين دوستمان درباره محصول يا كسب‌و‌كار چه تأثير روي ما خواهد گذاشت.
تبليغات

براساس تحقيقات، اگر دوست ما از كسب‌و‌كاري مثل رستوران تعريف كند، هم ۲۵ درصد بيشتر از ساير مشتريان رستوران از آنجا خريد مي‌كنيم و هم فواصل تكرار خريدمان درمقايسه‌با بقيه كوتاه‌تر است. به‌همين‌دليل، در دنيا ريفرال ماركتينگ بسيار جدي گرفته مي‌شود، تا جايي كه حتي گوگل هم در بعضي از محصولاتش از آن استفاده مي‌كند.

دستگاه ذخيره شماره موبايل دايركت گجتي جالب براي دريافت شماره موبايل مشتريان است. اگر در كسب‌و‌كارتان مشتري حضوري داريد، با اين وسيله مي‌توانيد شماره مشتريان خودتان را جمع‌آوري كنيد. همه شماره‌هايي كه دستگاه دريافت مي‌كند، در پنلي الكترونيك و پيشرفته ذخيره مي‌شود كه امكانات فراواني براي افزايش فروش در‌اختيارتان قرار مي‌دهد؛ اما امروز مي‌خواهيم با افزونه «ريفرال» اين پنل آشنا شويم.

ويژگي‌اي كه به‌تازگي به پنل دايركت اضافه شده است، باعث مي‌شود شما هم مثل شركت‌هاي بزرگ برنامه ريفرال ماركتينگ ساده و جمع‌و‌جوري براي خودتان طراحي كنيد و فروشتان را به‌شدت افزايش دهيد. لطفا ويدئو زير را ببينيد.

با اين افزونه مي‌توانيد از مشتريانتان درخواست كنيد كه شما را به دوستانشان معرفي كنند تا به‌ازاي هر دوستي كه از شما خريد كرد، جايزه‌اي از شما دريافت كنند كه مي‌تواند مبلغ مشخصي پول باشد.

هر زمان مشتري به فروشگاهتان مراجعه و شماره موبايلش را وارد دستگاه دايركت كند، پيامكي برايش ارسال مي‌شود و برنامه ريفرال ماركتينگ شما را معرفي مي‌كند و از او مي‌خواهد روي لينك داخل پيامك كليك كند. مشتري پس از كليك روي اين لينك، وارد وب‌سايتي مي‌شود كه مي‌تواند دوستانش را دعوت كند. دايركت از طرف مشتري متن مشخص شما را به همه آن‌ها پيامك مي‌كند.

از‌اين‌پس، هر «دوست مشتري» كه به فروشگاه شما بيايد و شماره‌اش را وارد دستگاه دايركت كند، فورا پيامكي براي مشتري‌اي ارسال مي‌شود كه او را معرفي كرده است تا از جايزه‌‌اش آگاه شود. حالا مشتري انگيزه‌اي مضاعف دارد تا باز‌هم شما را به ديگران معرفي كند.

براي اثربخشي بيشتر مي‌توانيد در متن پيامكي كه براي دوستان مشتري ارسال مي‌شود، تخفيف يا جايزه‌اي براي اولين خريد قرار دهيد تا آن‌ها را هم براي خريد ترغيب كنيد. اين چرخه معرفي و خريد روزانه تكرار مي‌شود و فروشتان افزايش خيره‌كننده‌اي مي‌يابد.

ارزش دستگاه ذخيره شماره مشتري دايركت ۷۲۰ هزار تومان است كه مي‌توانيد آن را از ديجي‌كالا يا وب‌سايت آن بخريد. ارزش افزونه ريفرال هم ۳۵۰ هزار تومان است كه تا پايان بهمن با كد ut30 آن را با ۱۰۰ هزار تومان تخفيف و به ارزش ۲۵۰ هزار تومانمي‌توانيد بخريد.

اميدواريم شما هم با استفاده از دايركت برنامه ريفرال ماركتينگ خود را راه بيندازيد و از رقبا عقب نمانيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات