دوربين ثبت وقايع خودرو آذرال؛ فروشگاه اينترنتي دوربين مداربسته خودرو

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 7 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
امروزه بيشتر خودروها، به‌ويژه در ايران فاقد سيستم دوربيني و امنيتي هستند؛ از‌اين‌رو، داشتن خودرو مجهز به دوربين ثبت وقايع كار را برايتان بسيار راحت‌تر مي‌كند.
تبليغات

فروشگاه آذرال با سابقه ارائه خدمات لوازم حفاظتي و جانبي خودرو (انواع دوربين‌هاي خودرو، دوربين خودرو سيم‌كارت‌خور، دوربين خودرو شيائومي و...)، هشت سال يكي از بهترين انتخاب‌هاي شما براي تهيه دوربين‌هاي خودرو است. دوربين‎ ثبت وقايع خودرو مي‌تواند متخصصدهاي حفاظتي و امنيتي مناسبي براي انواع اشكالاتي داشته باشد كه ممكن است براي شما يا خودروتان پيش بيايد. امروزه، بيشتر خانواده‌ها خودرو شخصي دارند و اين خودرو‌ها جزو اموال شخصي به‌حساب مي‌آيند و متخصصدهاي فراواني در زندگي روزمره دارند. اين خودروها گران‌ارزش هستند و جزئي از سرمايه مادي خانواده محسوب مي‌شوند؛ پس پيش‌بيني و تدارك تمهيداتي براي حفظ اين سرمايه‌ها و جلوگيري از سرقت و ضرر الزامي است.

دوربين مداربسته يكي از سيستم‌هاي نظارتي است كه علاوه بر ساختمان‌ها، به‌منظور حفظ امنيت خودروها نيز استفاده مي‌شود. اين دوربين‌هاي مداربسته روي خودروهاي شخصي، اتوبوس‌ها، كاميون‌ها و ساير وسايل نقليه سنگين نصب مي‌شوند. يكي ديگر از متخصصد‌هاي فراوان دوربين‌هاي مداربسته خودرو در تصادفات رانندگي است. مأمور پليس راهنمايي و رانندگي و بيمه مي‌تواند با مشاهده تصاوير ضبط‌شده در حادثه تصادف، راننده خطاكار را شناسايي كند.

مزاياي دوربين خودرو

مزاياي فراوان اين دوربين‌ها براي رانندگان باعث شده است كه بسيار محبوب شوند. در ادامه، برخي از اين مزاياي مهم را بيان خواهيم كرد.

استفاده به‌عنوان سند و مدرك

اين ويژگي منحصر‌به‌فرد دوربين فيلم‌برداري خودرو يكي از دلايلي است كه باعث شده ميليون‌ها عدد از آن امروزه در سراسر دنيا فروخته شود. اين دوربين تمام وقايع را به‌سرعت ضبط مي‌كند و مي‌تواند لحظه تصادف شما را به‌خوبي ثبت كند. در زمان حضور پليس، شما با استفاده از فيلم اين دوربين مي‌توانيد بي‌گناهي‌تان را ثابت و از هرگونه ادعاي دروغ اشخاص مقابل مبني بر مقصر بودنتان در تصادف جلوگيري كنيد. فيلم اين دوربين‌ها معتبرترين سندي است كه مي‌توانيد در دست داشته باشيد تا متحمل پرداخت خسارت تصادف نشويد.

ثبت رفتار رانندگان بي‌ملاحظه

گاهي ممكن است كه در بزرگراه يا خيابان با رانندگاني رو‌به‌رو شويد كه قصد دارند برايتان مزاحمت ايجاد كنند. گاهي نيز ممكن است در تصادف، راننده رفتار بدي با شما كند. ازآنجاكه اثبات اين ادعا به دليل وجود شواهد فيزيكي در تصادف برايتان سخت‌تر از اثبات مقصر تصادف است، اين دوربين رفتار اين افراد را ثبت مي‌كند و مي‌توانيد از آن براي ارجاع به مقام‌هاي قضايي استفاده كنيد.

رفع نگراني بابت استفاده ديگران از خودرو

برخي از فرزندان كه معمولا سنشان كمتر از سن قانوني است، بدون اجازه والدين ماشين‌سواري مي‌كنند. اين عمل ممكن است به وقوع تصادف منجر شود و اگر راننده گواهينامه نداشته يا سنش كمتر از سن قانوني باشد، مقصر تصادف شناخته مي‌شود و جرم مرتكب شده است. والدين مي‌توانند از دوربين خودرو براي جلوگيري از اين مسئله استفاده كنند. وقتي فرزندان بدانند كه تمام وقايع داخل خودرو ثبت مي‌شود، امكان استفاده مخفيانه از خودرو وجود ندارد. همچنين، مي‌توانيد حين قرض دادن خودرو به دوستان يا اقوام، از مكان و روند رانندگي آن‌ها يا تعداد كيلومترهاي طي‌شده‌ خودرو آگاه شد.

رديابي و مسيريابي

ازآنجاكه برخي از اين دستگاه‌ها به GPS متصل هستند، مي‌توانيد از اين قابليت آن‌ها براي مسيريابي استفاده كنيد و به‌جاي توقف‌هاي مكرر براي پرسيدن آدرس و طي كردن مسير اشتباه، به‌راحتي از طريق قابليت‌هاي اين دستگاه‌ها، بي‌دردسر مسافرت كنيد. همچنين، بسياري از اين دوربين‌ها به موبايل‌هاي تلفن همراه متصل هستند و از طريق اينترنت داده رد‌و‌بدل مي‌كنند؛ ازاين‌رو در صورت مفقود شدن خودرو، مي‌توانيد از محل خودرو آگاه شويد و آن را به پليس اطلاع بدهيد.

مرجع متخصصين ايران دوربين خودرو شيائومي 4K مدل A800

ضبط و ثبت مناظر مسير سفر

برخي از رانندگان بسياري از اوقات حين سفر با مانديشه متخصصينه‌هاي زيبايي رو‌به‌رو مي‌شوند كه به ضبط و ثبت آن در قالب فيلم يا تصوير علاقه‌مند هستند. استفاده از دوربين خودرو باعث مي‌شود كه به‌راحتي اين تصاوير را ثبت كنيد. همچنين، برخي از افراد به ثبت لحظات با خانواده يا دوستان خود حين سفر علاقه دارند. اين افراد نيز مي‌توانند از دوربين خودرو استفاده كنند تا لحظاتي شيرين و به‌ياد‌ماندني براي خود ثبت كنند.

منبع تغذيه و حافظه دوربين خودرو

اين دوربين‌ها عموما از باتري به‌عنوان منبع تغذيه استفاده و فيلم‌ها را در حافظه SD ضبط مي‌كنند و به‌نوعي دوربين مداربسته رم‌خور هستند. علاوه‌ بر باتري داخلي، برخي از اين دوربين‌ها به باتري خودرو متصل مي‌شوند و انرژي خود را از اين طريق تأمين مي‌كنند. علاوه ‌بر استفاده از اين نوع دوربين‌ مداربسته در خودروهاي شخصي، استفاده از آن‌ها در خودروهاي عمومي مانند اتوبوس‌ها و وسيله‌هاي نقليه سنگين مانند كاميون‌ها نيز بسيار متخصصد دارد. اين دوربين‌ها مي‌توانند به‌عنوان دوربين مداربسته پليس نيز استفاده شوند. در تعقيب‌و‌گريز پليس‌ با سارقان و خلاف‌كاران تصاوير ضبط‌شده دوربين مداربسته خودرو، مدرك مهمي از شرح و چگونگي حادثه هستند.

افزون‌براين، امكان نصب دوربين مداربسته خودرو براي هر خودرو قديمي و جديد وجود دارد و از اين بابت محدوديتي وجود ندارد. فراموش نكنيد براي بيشتر‌شدن امنيت خودرو، بهتر است در نصب لنزهاي دوربين مداربسته با متخصص مشورت كنيد تا بهترين مكان‌ها براي قرارگيري آن‌ها را پيدا كند. در اين سيستم امنيتي، عموما از دوربين مداربسته HD يا Full HD استفاده مي‌شود تا بهترين كيفيت تصوير را در ‌اختيار قرار دهد.

آيا مي‌شود دوربين‌هاي خودرويي را براي تمام خودروها نصب و استفاده كرد؟

امكان نصب دوربين خودرو براي همه خودرو‌ها وجود دارد؛ به‌ويژه اگر محل ثابتي براي پارك خودرو در محل زندگي و كارتان وجود نداشته باشد، با نصب و راه‌اندازي دوربين خودرويي مي‌توانيد به‌خوبي از آن مراقبت كنيد. اين دوربين‌ها بايد كيفيت تصوير مقبولي داشته باشند تا تصوير واضحي از سارق ضبط كنند.

دوربين‌هاي محافظ خودرو بهتر است از چه نوعي باشند؟

اگرچه امروزه بيشتر دوربين‌هاي خودرو كيفيت كاملا HD دارند، بهتر است براي داشتن تصاوير ضبط‌شده با‌كيفيت‌تر، بهتر است حداقل از دوربين‌هايي با لنز بازتر و كيفيت HD براي خودروها استفاده شود. اگر مي‌خواهيد از اين دوربين‌ها به‌عنوان مدرك براي بيمه يا پليس استفاده كنيد، دوربيني با كيفيت تصوير 720p و 1080pا(Full HD) انتخاب كنيد.

دوربين ثبت وقايع خودرو مانع فعاليت سارقان

دوربين محافظ داخل خودرو استتار مي‌شود و سارق نمي‌تواند آن را ببيند؛ بنابراين، نصب دوربين مداربسته خودرو از فعاليت سارقان جلوگيري نمي‌كند. سارقان اغلب دوربين‌هاي امنيتي ساختمان‌ها را مطالعه مي‌كنند؛ ولي به دوربين‌هاي خودرو توجهي نمي‌كنند. مزيت دوربين محافظ خودرو در تشخيص چهره و شناسايي سارقان و خراب‌كاران است.

آيا مي‌‌توان از فيلم‌هاي ضبط‌شده دوربين‎ خودرو براي ارائه به بيمه استفاده كرد؟

بيشتر افراد تصاوير ضبط‌شده دوربين خودرو را به‌عنوان مدركي در اداره بيمه ارائه مي‌كنند. گاهي تشخيص راننده خطاكار از روي صحنه تصادف دشوار است؛ ازاين‌رو، اين دوربين‌ها پليس را در تشخيص صحيح و سرعت‌بخشي به روند رسيدگي ياري مي‌كنند.

آيا دوربين‌هاي‎ خودرويي در طول شب مي‌توانند فيلم‌برداري كنند؟

دوربين‌هاي خودرو براي ثبت تصاوير در تاريكي شب به نور مادون ‌قرمز نياز دارند. اين نور درخشان است و از شيشه خودرو منعكس خواهد شد و از دور براي افراد تشخيص‌پذير خواهد بود. اين موضوع براي دوربين ثبت وقايع خودرو اشكال‌ساز است. برخي از دوربين‌ها حساسيت تصوير چشمگيري دارند و در طول شب، بدون نور مادون ‌قرمز تصاوير را مي‌توانند ضبط كنند. استفاده از اين دوربين‌ها راه ‌حلي براي ثبت تصاوير باكيفيت در شب بدون آگاهي سارقان است.

اين نكته را نيز مدانديشه متخصصين قرار دهيد كه دوربين‌هاي ديد‌در‌شب سرعت فريم كمتري دارند و اگر نور خيابان كافي نباشد، تصوير تار مي‌شود. اگر مجبور شديد از نور LED براي ثبت تصاوير در شب استفاده كنيد، هم‌زمان دوربين مداربسته خارجي را در ساختمان مجاور نصب كنيد تا نظارت امنيتي بهتر انجام شود.

مرجع متخصصين ايران دوربين سيم كارت خور خودرو

دوربين سيم‌كارت‌خور خودرو

از جمله دوربين‌هاي خودرويي كه به‌صورت حرفه‌اي شما را در نظارت و حفاظت از خودروتان ياري مي‌كند و به‌نوعي نگهبان ۲۴ ساعته خودروتان است، دوربين سيم كارتي خودرو محسوب مي‌شود. حين رانندگي اگر تصادفي رخ مي‌دهد و مقصر شما نيستيد، به‌عنوان مدرك شما را از گزند ضرر و رفع زيان حفظ خواهد كرد. آگاهي از تمامي اتفاقات رخ‌داده در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در خودرو، ضبط تصاوير در حافظه دوربين و امكان مشاهده زنده فيلم‌هاي ضبط‌شده يا در حال ضبط و ذخيره‌سازي آن از راه دور از طريق نرم‌افزار موبايل، همراهي از حافظه‌ي ذخيره‌سازي Sd تا ۱۲۸ گيگابات از‌ جمله ويژگي‌هاي مثال‌زدني اين دوربين اندرويدي خودرو است كه آن را به بهترين دوربين خودرو تبديل مي‌كند. دوربين سيم‌كارت‌خور خودرو از پرطرفدارين‌هاي دوربين خودرو در تهران است.

مطمئن‌ترين فروشگاه براي تهيه دوربين خودرو كجا است‌؟

شما مي‌توانيد از طريق تماس با متخصص كارشناسان دوربين خودرو آذرال دوربين محافظ خودرو  را تهيه كنيد كه به بهترين كيفيت ديد در شب مجهز است. براي تهيه دوربين‌ خودرو باكيفيت، با مراجعه به آدرس اينترنتي فروشگاه آذرال به نشاني azaral.com مي‌توانيد از محصولات و ارزش‌ها و ساير خدمات اين شركت آگاه شويد.

تلفن تماس با فروشگاه آذرال

  • ۰۴۱۳۵۵۵۲۵۳۹ 
  • ۰۹۱۴۳۰۰۵۶۱۸ 
  • ۰۲۱۹۱۳۰۵۶۱۸
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات