راهنمايي و خريد الكترونيك مكمل از داروخانه الكترونيك داروهلپ

دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 11 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سايت داروهلپ راهنماي و معرفي تمامي محصولات بهداشتي، آرايشي، مكمل، ارتوپدي و تجهيزات پزشكي داروخانه را الكترونيك انجام مي‌دهد.
تبليغات

 امروزه به مدد اينترنت و پيشرفت روزافزون فناوري بسياري از كسب و كارها رونق چشمگيري داشته‌اند و بسياري از مشاغل به واسطه اينترنت خلق شده و پا به عرصه‌ي كسب‌و‌كار گذاشته‌اند.‌ يكي از اين مشاغل كارآمد و مفيد داروخانه الكترونيك است. اين داروخانه مزاياي بيشماري دارد و همان‌گونه كه از نامش مشخص است، هميشه براي استفاده‌ي عموم دردسترس بوده و خريد آسان و بدون دغدغه‌هاي تكراري را براي متقاضيان به‌همراه دارد.

شايد بار‌ها براي همه‌ي ما اتفاق افتاده باشد كه براي تهيه و خريد‌ محصول غير‌نسخه‌اي مدت‌ها در صف دريافت به انتظار ايستاده باشيم و اين انتظار باعث تأخير در كارهاي روزمره‌مان شده باشد. در اينجا است كه به اهميت داروخانه الكترونيك پي برده و درمي‌يابيم كه اين نوع از داروخانه‌ها كه الكترونيك فعاليت و خدمت‌رساني مي‌كنند، سهولت در خريد و تهيه‌ي محصولات موردنيازمان را براي ما آسان كرده و همچنين صرفه‌جويي در وقت را برايمان به ارمغان آورده‌اند.

به‌غير از داروهاي تجويز پزشك همه‌ي محصولات موجود در داروخانه‌ها را مي‌توان از داروخانه‌هاي الكترونيك تهيه و خريد كرد. روزهايي كه دچار بي‌حالي و كسالت هستيد‌ يا بدون آنكه مجبور باشيد براي خروج از خانه مهيا شويد، راحت و بدون آنكه در ترافيك و شلوغي داروخانه‌ها كلافه شويد، روي كاناپه لم و محصول مدانديشه متخصصينتان را سفارش مي‌دهيد و در منزل دريافت مي‌كنيد. از ديگر مزاياي اين داروخانه‌هاي اينترنتي و محبوب مي‌توان به موارد مهم ديگري اشاره كرد كه در‌ادامه تعدادي از آن‌ها را توضيح مي‌دهيم.

هميشه و در طول شبانه‌روز دردسترس

اين داروخانه‌ها ۲۴ ساعته و در تمامي روز‌هاي هفته مشغول به فعاليت بوده و جواب گوي تقاضاي متقاضيان خود هستند. شما اين امكان را داريد كه در هر ساعتي سفارش خود را انجام داده و در زماني كوتاه محصول سفارشي خود را دريافت كنيد.

سفارش‌دهي آسان

خريد از اين گونه داروخانه‌ها همانند خريد از ديگر فروشگاه‌هاي اينترنتي است و فرايند سفارش و تحويل داراي فرايند‌ي خاصي نيست. به سهولت محصولات مد انديشه متخصصين خود را انتخاب كرده در سبد خريد خود قرار دهيد و در منزل تحويل بگيريد.

در زمان صرفه‌جويي مي‌كند

با خريد از اين داروخانه ديگر نيازي به خروج از خانه و محل كار نبوده و مجبور نيستيد در هياهوي شهر و ترافيك قرار بگيريد. عرضه‌ي الكترونيك خريد را آسان كرده و وقتتان صرف حضور در صف‌هاي طولاني نخواهد شد.

قابل‌استفاده براي همه افراد و در هر شرايطي

افراد مسن، كم‌توان، زنان خانه‌دار و ديگر افراد جامعه كه نيازمند محصولات داروخانه‌اي و پزشكي هستند، بدون خروج از خانه قادر هستند خريد خود را الكترونيك انجام دهند و در محل دلخواه تحويل بگيرند. براي مثال، مادراني كه به شير خشك‌ يا مكمل‌هاي غذايي براي كودكان خود نيازمندند و توانايي خروج از منزل را به هر دليلي ندارند، بدون آنكه مجبور باشند از منزل خارج شده و كودك خود را درمعرض آلودگي شهر قرار دهند، قادر هستند خريد خود را بدون دغدغه از اين داروخانه‌ها انجام داده و محصول مدانديشه متخصصين خود را تهيه كنند.‌

همچنين، فردي را در انديشه متخصصين بگيريد كه به‌ محصول آرايشي‌ يا بهداشتي نيازمند بوده؛ اما بعد از گذراندن‌ روز كاري خسته‌كننده توان ايستادن در صف‌هاي شلوغ داروخانه‌ها را ندارد و همچنين مجبور است براي اطمينان از كيفيت محصول مدانديشه متخصصين از‌ داروخانه‌ي معتبري خريد كند؛ پس براي رهايي از اين شرايط، بهترين گزينه‌ي پيش رويش خريد از داروخانه‌هاي معتبر الكترونيك است.

در‌امان‌ماندن از بيماري

داروخانه‌هاي عمومي‌ مكاني كاملا عمومي بوده كه تعداد زيادي از مردم جامعه به آنجا رفت‌و‌آمد دارند. در اين ميان اگر تعداد كمي از مراجعه‌كنندگان ناقل بيماري‌هاي مسري باشند، باز هم اين احتمال وجود دارد كه تعداد زيادي از افراد را مبتلا به بيماري‌هاي ويروسي كنند. مخصوصا در اين روزها كه ويروس كوويد ۱۹ بسيار شايع بوده و بسياري از هم‌وطنانمان را به كام بيماري و مرگ كشانده است. در اين ايام كه قرنطينه و حضور نداشتن در اماكن عمومي از واجبات است و بايد به‌طور جدي رعايت شود، چه بهتر كه تمامي احتياجات خود را الكترونيك سفارش دهيم و تهيه كنيم و از حضور در اماكن عمومي و سطح شهر خودداري كنيم.

بهره‌گيري از هم انديشي ها و تجربيات افراد

در‌ داروخانه‌ي حضوري براي شناخت و تحقيق درباره‌ي محصول مدانديشه متخصصينتان نهايتا بتوان با متصدي‌ يا‌ يكي از متقاضيان صحبت كرد و انديشه متخصصينسنجي انجام داد؛ اما در خريد الكترونيك مي‌توان به قسمت كامنت‌ها و هم انديشي ها، مراجعه كرد و انديشه متخصصين افرادي كه از محصول استفاده كرده‌اند و از آن رضايت داشته‌اند، مشاهده كرد و از تك‌تك آن‌ها بهره برد. قاعدتا تجربه‌ي شخصي كه از محصول استفاده كرده است، چه مثبت باشد چه منفي، مي‌تواند كمك شاياني به انتخاب شما كند و درصورت رضايت‌نداشتن، صرفه‌جويي در هزينه را براي شما به‌همراه داشته باشد.

آگاهي از موجوديت و ارزش محصول قبل از خريد

يكي ديگر از آپشن‌ها و مزاياي خريد الكترونيك از داروخانه‌ي اينترنتي مطالعه ارزش محصول قبل از خريد و موجودبودن محصول مدانديشه متخصصين در فهرست داروخانه است. درصورتي‌كه در داروخانه‌هاي حضوري چنين امكاني براي افراد وجود ندارد و به‌منظور دانستن موجوديت و ارزش كالا بايد تك‌تك از متصدي سؤال شود.

اطلاعات پزشكي

تعدادي از داروخانه‌هاي الكترونيك به‌منظور افزايش اطلاعات عمومي و آشنايي متخصصان با علائم و بيماري‌ها و روش‌هاي پيشگيري و درمان آن‌ها، مقالاتي حاوي اطلاعات پزشكي بسيار مفيدي در سايت‌هاي خود منتشر مي‌كنند و دردسترس عموم قرار مي‌دهند. اين كار به‌نوبه‌ي خود بسيار ارزشمند و مفيد است.

داروخانه الكترونيك

محصولاتي كه مي‌توان از داروخانه‌هاي الكترونيك خريد، عبارت‌اند از:

  • محصولات آرايشي و بهداشتي
  • محصولات مادر و كودك
  • انواع مكمل‌هاي بدنسازي مجاز
  • مكمل‌هاي غذايي
  • همه‌ي تجهيزات پزشكي
  • محصولات گياهي
  • داروهاي ضدچاقي و لاغري مجاز
  • مولتي‌‌ويتامين‌ها
  • محصولات غذايي

كپسول آوودين چيست؟

آوودين ‌دارويي كاملا گياهي بوده كه براي كمك به بهبود دردهاي آرتروز و مفصلي تجويز مي‌شود و بيماران از آن استفاده مي‌كنند. اين كپسول غضروف‌ساز بوده و با ساخت كلاژن و پروتئوگليكان سرعت پيشرفت آرتروز را كاهش مي‌دهد و باعث تسكين درد‌هاي مفصلي مي‌شود. از تركيبات اصلي در ساخت اين دارو مي‌توان به زنجبيل و سويا و آووكادو اشاره كرد.

در طب سنتي هر ماده‌ي خوراكي كه طبع گرم دارد، براي درمان دردهاي استخواني تجويز و مصرف آن‌ها به بيماران توصيه مي‌شود. در گذشته‌هاي دور نيز، اطبا از اين گياهان براي درمان درد‌هاي مفصلي و استخواني استفاده مي‌كرده‌اند. همان‌گونه كه اشاره شد، زنجبيل كه اصلي‌ترين ماده‌ي تشكيل‌دهنده‌ي اين كپسول است، طبع بسيار گرم دارد و در تسكين درد مفاصل بسيار مفيد است.

پزشكان مصرف آوودين را به مدت ۳ ماه تا ۳ سال براي درمان و بهبود درد‌هاي مفصلي و همچنين باز سازي مفاصل از‌بين‌رفته توصيه مي‌كنند. اگر اين كپسول گياهي به‌طور منظم مصرف شود، قطعا تأثير بسزايي روي بازسازي مفاصل و تسكين درد ناشي از آرتروز خواهد داشت.

آرتروز چيست و چه زماني به سراغ ما مي‌آيد؟

زماني‌كه مفاصل دچار ساييدگي، تغيير شكل ظاهري، تخريب سطح و ايجاد درد هنگام حركت در مفصل مي‌شوند، آرتروز مي‌نامند. آرتروز زماني به‌وجود مي‌آيد كه بدن ديگر توانايي ترميم آسيب‌هاي وارده به بدن و قسمت‌هاي مفصلي را ندارد و قادر به بازسازي اين قسمت‌ها نيست.

سيستم بدني انسان به‌گونه‌اي عمل مي‌كند كه در طول روز و هنگام فعاليت‌هاي بدني، به اين دليل كه مفاصل مدام در حال حركت و تكان هستند و به‌طور مرتب دچار آسيب مي‌شوند و درمعرض ضربه قرار مي‌گيرند، ترميم مي‌كند و مانع آسيب ديدگي آن‌ها مي‌شود؛ اما زماني‌كه اين آسيب‌ها بيشتر از حد معمول باشد، بدن ديگر قادر به ترميم آن قسمت‌ها نخواهد بود و در همين زمان است كه آرتروز مهمان ناخوانده‌ي بدن ما مي‌شود و شروع درد‌ها و خرابي مفاصل را با خود به‌همراه مي‌آورد‌. در همين زمان، مصرف آوودين بايد آغاز شود تا حداقل از بيشتر ساييده‌شدن مفاصل جلوگيري و غضروف‌سازي آغاز شود.

ازآنجاكه اين دارو خاصيت تسكين‌دهندگي دارد، به‌مرور درد را كاهش مي‌دهد و باعث قطع مصرف مسكن‌هاي ديگر مي‌شود و از عوارض ناشي از مصرف داروهاي شيميايي جلوگيري مي‌كند. دارو‌هاي مسكن و ضدالتهابي همچون ايندومتاسين و ديكلوفناك و مفناميك‌اسيد در بعضي از بيماران كه با درد شديد‌تري دست‌وپنجه نرم مي‌كنند، جواب‌گوي تسكين درد نيست و كورتون نيز تجويز و استفاده مي‌شود.

عوارض مصرف داروهاي شيميايي بر كسي پوشيده نيست و متأسفانه اگر به‌صورت مداوم مصرف شود، بدن بيمار پس از گذشت مدتي در مقابل‌اثرات ضددردي اين مسكن‌ها مقاومت نشان داده و ديگر باعث تسكين درد نخواهند شد. از عوارضي كه در مصرف طولاني‌مدت داروهاي نام‌برده‌شده بيماران مصرف‌كننده را آزار خواهد داد، مي‌توان به اشكالات گوارشي، نارسايي كبد، نارسايي كليه و خون‌ريزي معده اشاره كرد. كپسول آوودين با منشأ كاملا گياهي گزينه‌ي مناسبي براي تسكين درد و جلوگيري از تمامي عوارض نام‌برده‌شده است. علاوه‌بر عصاره‌ي زنجبيل، آووكادو و سويا از ويتامين D3 نيز در تركيب اين محصول استفاده شده است.

مرجع متخصصين ايران داروهلپ

ويتامين D و اثرات مفيد آن در بدن و استخوان‌ها

گروه ويتامين‌هاي D مانند ويتامين‌هاي ديگر براي بدن لازم و ضروري هستند. ويتامين D3 نيز كه از خانواده‌ي ويتامين D است، در سلامت بدن نقش مهمي را ايفا مي‌كند. اين ويتامين كلسيم را از روده جذب و ميزان كلسيم و فسفات خون را تنظيم مي‌كند. ميزان ويتامين D كه بدن ما روزانه بايد از غذا‌يا نور آفتاب دريافت كند، كافي نيست و نياز بدن ما را تأمين نمي‌كند.

ويتامين D فرم‌هاي مختلفي دارد كه مهم‌ترين آن‌ها D2 و D3 هستند. D3 در كبد تبديل به كلسي‌ديول و بخشي از آن در كليه تبديل به كلسي‌تريول مي‌شود. كلسي‌تريول فرم فعال بيولوژيكي اين ويتامين است كه همانند هورمون در خون جريان دارد و باعث تنظيم سطح كلسيم و فسفات خون مي‌شود. همين تنظيم نگه‌داشتن ميزان كلسيم و فسفات خون باعث پيشبرد رشد و استحكام استخوان‌ها در بدن مي‌شود.

بدن ما روزانه به ۴۰۰ تا ۸۰۰ واحد ويتامين  D نيازمند است كه مقداري از آن را مي‌توان از جذب نور آفتاب دريافت و تأمين كرد. ويتامين استفاده‌شده در آوودين، تنها ويتامين كوله‌كلسيفرول موجود در منابع طبيعي غيرحيواني است كه به‌دليل منشأ خاص آن فاقد چربي حيواني و لانولين است. گل‌سنگي (lichen) كه در اين محصول استفاده شده، حاوي ويتامين D3 است كه از كشور‌هاي كانادا و ايرلند و اسكانديناوي تأمين مي‌شود كه مرغوب‌ترين نوع گل‌سنگ است و فاقد هرگونه آلودگي ناشي از آفت كش‌ها هستند.

در تهيه و توليد اين محصول از روش‌هاي تغيير ژنتيكي به‌هيچ‌عنوان استفاده نشده و هيچ‌يك از موارد اوليه در مراحل توليد تحت اشعه‌ي گاما (GMO)‌ يا همان تغيير ژنتيك قرار نگرفته است و محصول توليد‌شده نانوذرات و لانولين ندارد. اين نوع خواص ويتامين D3 براي طرفداران رژيم‌هاي گياه‌خواري مفيد است و منشأ حيواني ندارد. كمبود ويتامين D عوارض زيادي را متوجه‌ بدن انسان مي‌كند. همچنين، كمبود اين ويتامين در بدن كودكان موجب بيماري نرمي استخوان مي‌شود كه در اين نوع بيماري استخوان‌ها نرم و ضعيف و بد شكل مي‌شوند.

آشنايي با انواع آرتروز

پزشكان آرتروز را به هفت گروه اصلي تقسيم‌بندي كرده‌اند كه عبارت‌اند از:

  • آرتروز دژنراتيو (تخريبي)‌ يا مكانيكي
  • آرتروز التهابي
  • درد اسكلتي عضلاني و بافت نرم
  • درد در ناحيه‌ي كمر
  • بيماري بافت همبند
  • آرتروز عفوني
  • آرتروز متابوليك
مرجع متخصصين ايران داروهلپ

شربت ايميونيس چيست؟

شربت ايميونيس ويتابيوتيكس (Immunace) شربتي است كه به‌منظور تقويت سيستم ايمني بدن و افزايش انرژي و افزايش قدرت بدني استفاده مي‌شود. اين داروي مقوي حاوي موادي است كه بسيار براي بدن حياتي است و نيازهاي آن را تأمين مي‌كند. موادي همچون سلنيوم، ال كارنتين، روي و... كه باعث حذف مواد شيميايي مضر و راديكال‌هاي آزاد از بدن مي‌شود. تمامي افراد در هر سن و سالي مجاز به مصرف اين دارو هستند؛ زيرا همان‌گونه كه بيان شد، اين دارو باعث تقويت سيستم ايمني بدن مي‌شود و براي كودكان هم بسيار مفيد است.

ايميونيس فرمولي كاملا منحصر‌به‌فرد دارد كه سرشار از ريزمغذي‌ها است و سطح انرژي مصرف‌كننده را افزايش مي‌دهد و باعث افزايش اشتها مي‌شود. به‌همين‌دليل، پزشكان اين شربت را براي رشد كودكان ضعيف و همچنين تقويت سيستم ايمني و افزايش قدرت بدن آن‌ها توصيه و تجويز مي‌كنند. از‌آنجا‌كه اين فراورده در تركيب خود از آنتي‌اكسيدان‌هاي قوي و مؤثر بهره برده است، به محافظت طولاني مدت از سلول‌ها كمك شاياني خواهد كرد.

اين مكمل غذايي متخصصد‌هاي ديگري نيز براي بدن دارد؛ اما مهم‌ترين علت استفاده از آن همان تقويت سيستم ايمني بدن است؛ مخصوصا در اين روز‌ها كه ويروس كوويد ۱۹ در كمين سلامتي همه‌ي ما نشسته، مصرف چنين داروهاي مقوي و موثري براي همه الزامي است تا بدن توانايي مقابله با آن را داشته باشد. مكانيزم بدن انسان به‌گونه‌اي است كه به‌صورت هوشمندانه با ميكروب‌ها و ويروس‌ها مبارزه مي‌كند و آن‌ها را پس از ورود به بدن از بين مي‌برد؛ اما اگر كسي مرتب بيمار مي‌شود‌ يا عفونت‌هاي گوناگون به‌سراغش مي‌رود، مطمئنا در سيستم دفاعي بدن خود ضعف دارد كه بايد سعي كند آن را قدرتمند كند و راهكارهايي براي رسيدن به سلامتي در انديشه متخصصين بگيرد.

شربت Immunace‌ يكي از راه‌هايي است كه مي‌توان از آن براي تحقق‌بخشيدن به اين امر استفاده كرد. البته ورزش و تغذيه‌ي مناسب و دوري از مصرف دخانيات نيز براي سلامت بدن بايد در انديشه متخصصين گرفته و رعايت شوند. اگر بخواهيم به‌طور خلاصه، اما جامع تركيبات اين شربت را توصيف كنيم به‌شرح زير است:

  • D3: جزو آن دسته از ويتامين‌ها است كه براي بدن ضروري بوده و بايد در برنامه‌ي غذايي گنجانده شود. ايميونيس اين ويتامين را در تركيب خود جاي داده و با مصرف آن نياز بدن به D3 را تأمين مي‌كند.
  • روي: روي‌ يا همان زينك تأثير چشمگيري بر تقويت سيستم ايمني بدن دارد. به‌هيچ‌عنوان نمي‌توان نقش مهم و حياتي زينك در بدن را ناديده گرفت. ۱۰۰ آنزيم و هورمون در بدن براي ترشح و فعال شدن به زينك محتاج هستند.
  • سلنيوم: سلنيوم‌ ماده‌اي ضروري براي بسياري از فعاليت‌هاي سلولي است. اين ماده به بدن در جلوگيري از پيري زودرس، پيشگيري از سرطان، زيبايي پوست و مو، عملكرد صحيح تيروئيد و... كمك شاياني مي‌كند؛ اما مهم‌ترين عملكردش تقويت سيستم ايمني بدن است.
  • بتاكاروتن: بتاكاروتن پيش‌ساز ويتامين A است كه خواص زيادي دارد. جلوگيري از بروز سرطان، كمك به عملكرد صحيح مغز، سلامت پوست، تقويت بينايي، تقويت سيستم ايمني بدن و بسياري خواص ديگر شامل حال بتاكاروتن است.
  • كولين: كولين‌ ماده‌اي مغذي است كه نقش مؤثري در سلامت بدن برعهده دارد. اين ماده به عملكرد صحيح كبد، رشد مغز، عملكرد صحيح سيستم عصبي، سوخت و ساز بدن و سلامت ماهيچه‌ها كمك مي‌كند.
  • ال كارنيتين: بدن در توليد انرژي به ال كارنيتين نيازمند است. اين ماده از تركيب دو آمينه‌اسيد‌، يعني ليزين و متيونين، ساخته مي‌شود. انرژي توليد‌شده‌ي آن‌ها به چربي تبديل شده و دراختيار مغز، قلب و ديگر عضلات بدن قرار مي‌گيرند. اين ماده در بسياري از مواد خوراكي‌ يافت مي‌شود.

از ديگر مواد موجود در اين شربت مي‌توان به منيزيوم و منگنز و ويتامين‌هاي گروه B ازجمله B2 و B12 و B6 اشاره كرد.

قرص ايميونيس

اين محصول به‌صورت قرص نيز فراوري و عرضه شده است و آنتي‌اكسيدان و ريز‌مغذي‌هاي ضروري را دارد و سيستم ايمني بدن را تقويت و از سلول‌ها محافظت مي‌كند. بيماران مبتلا به سرطان، سل، ديابت و نارسايي قلب مي‌توانند براي سلامت بيشتر خود از اين مكمل استفاده كنند.

عوارض جانبي

هر دارويي علاوه‌بر تمامي فوايد و خواصش ممكن است عوارضي داشته باشد؛ اما فوايد اين شربت تقويت‌كننده آن‌قدر زياد است كه مي‌توان عوارض آن را ناديده گرفت. اگر اين محصول زيرانديشه متخصصين پزشك و با دُز اندازه و تعيين‌شده مصرف شود، هيچ‌گونه عوارض جانبي از خود به‌جاي نمي‌گذارد. كاهش فشارخون، افزايش وزن، سرگيجه و سردرد، خارش پوست، زردي كف دست و پا از عوارض اين مكمل است كه احتمال بروز آن‌ها بسيار كم بوده و در موارد اندكي ممكن است اتفاق بيفتد.

WWW. daroohelp.com.COM

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات