هشتمين دوره طرح بيمه تكميلي براي شركت‌هاي دانش بنيان در تينت

سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
نام نويسي در هشتمين دوره طرح بيمه تكميلي تينت براي شركت‌هاي دانش‎‌‎بنيان، خلاق، فناور و نوپا با شرايط استثنائي، از تاريخ ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ آغاز مي‌شود.
تبليغات

در شرايط كنوني، بسياري از كسب‌وكارها براي كاهش هزينه‌ها ترجيح مي‌دهند بيمه تكميلي را از خدماتي كه به كاركنان خود ارائه مي‌دهند حذف كنند. اين شرايط براي كسب‌وكارهاي نوپا و دانش‌بنيان نيز با شدت بيشتري وجود دارد. با درانديشه متخصصينگرفتن اين وضعيت و در راستاي حمايت از كسب‌وكارهاي نوپا، دانش‌بنيان، خلاق و نوآور، تينت موقعيتي را براي اين گروه از كسب‌وكارها در انديشه متخصصين گرفته تا با نرخي استثنايي توانايي ثبت‌نام براي بيمه تكميلي را داشته باشند.

شرايط تينت براي ثبت‌ نام در بيمه تكميلي

طرح حمايتي ثبت‌ نام در بيمه تكميلي براي تمام شركت‌هايي كه داراي تأييديه خلاق و دانش‌بنيان از معاونت علمي باشند و همچنين تمامي شركت‌هاي عضو در پارك‌هاي فناوري در انديشه متخصصين گرفته شده است. خدمات ارائه‌شده در طرح‌هاي بيمه تكميلي تينت شامل هزينه‌هاي بيمارستاني تخصصي و عمومي، زايمان، درمان نازايي، انواع هزينه‌هاي پاراكلينيكي، دندانپزشكي و ساير هزينه‌هاي درماني مي‌شود. 

تنوع و گستردگي خدمات درماني‌اي كه در طرح‌هاي مختلف بيمه تكميلي در اين پيشنهاد در انديشه متخصصين گرفته شده به همراه نرخ پايين‌تر در مقايسه با ساير گزينه‌هاي موجود باعث مي‌شود تا شرايطي فوق‌العاده براي استفاده از خدمات بيمه‌ تكميلي براي شركت‌هاي دانش‌بنيان فراهم شود.

مزاياي طرح حمايتي تينت براي شركت‌هاي دانش‌بنيان، خلاق و نوآور

در راستاي اهداف تعيين‌شده براي مانع‌زدايي در سال ۱۴۰۰، تينت در ثبت‌نام بيمه تكميلي با هدف سهولت ثبت‌نام، محدوديت حداقل ۵۰ نفر پرسنل را براي شركت‌ها در انديشه متخصصين گرفته نشده و كسب‌وكارهايي با تعداد پرسنل كمتر نيز مي‌توانند در اين طرح ثبت‌ نام و از خدمات بيمه تكميلي استفاده كنند.

از مزاياي ديگر اين طرح مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • خدمات بيمه‌اي در شعبه‌هاي سراسر كشور
  • خدمات الكترونيك توسط مراكز درماني طرف قرارداد سراسر كشور
  • فراهم شدن امكان استفاده از خدمات بيمه درمان شركت‌هاي كوچك و متوسط
  • بهره‌‎مندي شركت‌هاي عضو قرارداد بيمۀ درمان تكميلي از تخفيف‌هاي ساير رشته‌هاي بيمه‌اي
  • بيمه تمام افراد خانواده بيمه‌شده اصلي (شامل همسر و فرزندان)
  • بيمه والدين بيمه‌شده اصلي (تا سقف سني ۷۰ سال)
  • گستردگي خدمات درماني با پايين‌ترين حق بيمه

علاوه بر موارد ذكرشده، با هدف فراهم كردن شرايطي متناسب با درخواست‌هاي متفاوت شركت‌ها، تينت در هشتمين دوره نام نويسي بيمه تكميلي، سه طرح بيمه درمان تكميلي با سطح تعهدات متفاوت و همچنين سه طرح بيمه عمر و حوادث در انديشه متخصصين گرفته است. كارگزاران مي‌توانند با توجه به خدمات و هزينه‌ي هر يك از طرح‌هاي موجود، مناسب‌ترين گزينه را انتخاب و ثبت‌نام كنند.

مرجع متخصصين ايران تينت

زمان ثبت‌نام براي بيمه تكميلي شركت‌هاي دانش‌بنيان، خلاق و نوآور

براي ثبت‌نام در هشتمين دوره طرح حمايتي تينت براي شركت‌هاي دانش‌بنيان، خلاق و نو‌آور از تاريخ ۷ ارديبهشت تا ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ مي‌توانيد به وب‌سايت تينت مراجعه كنيد.

پس از ورود اطلاعات و تأييد، امكان پرداخت فراهم مي‌شود و مي‌توانيد از تاريخ ۲۰ الي ۲۵ ارديبهشت نسبت به پرداخت براي طرح بيمه تكميلي انتخابي خود اقدام كنيد. براي ثبت‌نام لازم است اطلاعات شركت، رابط ثبت‌نام و همچنين مشخصات متقاضيان بيمه تكميلي همراه‌با اعضاي خانواده را ارسال كنيد.

تينت با هدف توانمندسازي شركت‌هاي فناور، خلاق و دانش‌بنيان و نوآور و در راستاي حمايت از اين كسب‌وكار‌ها، خدمات و طرح‌هاي حمايتي مختلفي ارائه مي‌كند. همچنين با هدف ‌هم‌افزايي و دسترسي به خدمات مختلف، تينت شرايط مناسبي  براي فعاليت اين گروه از كسب‌وكارها فراهم كرده است. هشتمين دوره  نام نويسي بيمه تكميلي براي شركت‌هاي دانش‌بنيان، خلاق، فناور و نوپا با همين هدف آغاز شده است و تا ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ادامه دارد. در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي‌توانيد توضيحات بيشتر در مورد هشتمين دورهي طرح بيمه تكميلي را مطالعه كنيد يا با تلفن ۳۷-۷۶۲۵۰۰۳۶-۰۲۱ تماس بگيريد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات