يادگيري برنامه نويسي در موسسه آتريا

سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مؤسسه يادگيريي آتريا با سابقه‌اي درخشان در امر تدريس و مهارت‌آموزي به دانشجويان، موفق شده است بهترين برنامه‌نويسان و طراحان وب را به جامعه برنامه‌نويسي ايران هديه بدهد.
تبليغات

ما در قبال پيشرفت مداوم و توسعه توانمندي‌هاي خود و دانشجويان و همچنين همكاري مثبت بين ما و دانشجويان مسئوليم و به اصل به اشتراك‌گذاري مهارت‌هاي فردي كه موجب تعالي همه دوستان و دانشجويان مي‌شود، باور داريم. از اين رو تمام توان خود را در توليد بهترين محتواي يادگيريي به كار برده‌ايم؛ و حاصل آن، باكيفيت‌ترين پكيج‌هاي يادگيريي در زمينه‌هاي تخصصي برنامه‌نويسي و طراحي وب شده است.

دوره يادگيري طراحي سايت

در حال حاضر بسياري از شركت‌هاي نرم‌افزاري براي طراحي سايت‌هاي خود نياز به طراح وب دارند. چرا كه همه كسب‌وكارهاي اينترنتي براي معرفي كالا و خدمات خود نيازمند يك وب‌سايت هستند و مسلما هر وب‌سايت داراي يك رابط متخصصي است؛ بنابراين با يادگيري طراحي سايت مي‌توانيد با شركت‌هاي زيادي همكاري كنيد. همچنين آن دسته از افرادي كه آشنايي با برنامه‌نويسي ندارند، براي شروع، طراحي سايت بهترين گزينه است؛ زيرا يادگيري طراحي سايت پيش‌نياز خاصي ندارد و علاقه‌مندان خيلي راحت مي‌توانند با اين دوره شروع به يادگيري نمايند.

با يادگيري طراحي سايت امكان دريافت پروژه فريلنسري براي شما فراهم مي‌شود و خب اين يك فرصت خوب براي كساني است كه در شهرهايي زندگي مي‌كنند كه نسبت به تهران امكانات كمتري دارند و از اين طريق مي‌توانند به كسب درآمد بپردازند.

ما در مؤسسه يادگيريي آتريا پكيج يادگيري طراحي سايت را فراهم كرده‌ايم تا علاقه‌مندان به يادگيري طراحي سايت بتوانند از هر نقطه‌اي از ايران كه هستند، يادگيري طراحي سايت را شروع كنند. در اين دوره ما تمام تلاش خود را به كار برديم تا تجربيات سال‌ها طراحي سايت و تدريس را در قالب يك بسته يادگيريي در اختيار شما قرار دهيم و شما را تبديل به يك طراح وب حرفه‌اي نماييم. در طول اين دوره يادگيريي ما نمونه وب‌سايت‌هاي مختلفي را بسته به موضوعات مطرح‌شده (HTML5،اCSS3،اJavaScript،اjQuery و SASS) طراحي مي‌كنيم تا شما مباحث را راحت‌تر، عميق‌تر و متخصصدي‌تر درك كنيد، به‌نحوي‌كه بتوانيد ظاهر سايت‌ها را به‌خوبي طراحي و پياده‌سازي كنيد و پس از آن به‌راحتي بتوانيد وارد سطوح بالاتر Front-End شويد و در شركت‌هاي معتبر استخدام و مشغول به كار شويد.

مرجع متخصصين ايران atriya-4

دوره يادگيري جاوا اسكريپت

به خاطر مطرح شدن فريم‌ورك‌هايي مثل Angular JS و Vue JS و جزوه رايگانخانه‌هايي مثل React JS و React native و رشد سريع اين فريم‌ورك‌ها و جزوه رايگانخانه‌ها، در سال 2021 زبان جاوا اسكريپت پركاربردترين زبان برنامه‌نويسي دنيا شد. در عصر جديد با توجه به توسعه سيستم‌هايي مانند  NodeJs، جاوا اسكريپت هم در Front-End و هم در Back-End حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. به‌طوري‌كه شركت‌هاي بزرگي مانند Netflix, Uber و NASA به جاوا اسكريپت مهاجرت كرده و سرويس‌هاي خود را با اين زبان برنامه‌نويسي قدرتمند بازنويسي كرده‌اند.

در دوره يادگيري جاوا اسكريپت مؤسسه يادگيريي آتريا، به‌صورت قدم‌به‌قدم زبان برنامه‌نويسي جاوا اسكريپت يادگيري داده شده است. دوره يادگيري جاوا اسكريپت در حقيقت يك دوره يادگيريي جامع قلمداد مي‌شود. در واقع شما با تماشاي اين بخش از پايه، اصول و مباني برنامه‌نويسي جاوا اسكريپت را يادگيري خواهيد ديد. برخلاف ساير دوره‌هاي يادگيريي شما با تماشاي هر دقيقه از اين دوره تكنيك و يادگيري‌هاي متخصصدي و مفيدي را ياد خواهيد گرفت. شما به‌عنوان مخاطب اين دوره ديگر با چارچوب‌ها و اصول قديمي آشنا نخواهيد شد و به هيچ عنوان وقت خود را هدر نخواهيد داد. در طول اين دوره يادگيريي مثال‌ها و پروژه‌هاي متخصصدي بي‌نظيري در انديشه متخصصين گرفته شده است تا شما زبان جاوا اسكريپت را خيلي خوب فرابگيريد و پس از آن بتوانيد يادگيري فريم‌ورك‌هاي آن مثل React JS و Vue JS را شروع كنيد و به‌عنوان Front-End مشغول كار شويد.

مرجع متخصصين ايران atriya-3

دوره يادگيري سي شارپ

زبان برنامه‌نويسي سي شارپ يكي از قدرتمندترين زبان‌هاي موجود در جهان است. شركت سازنده اين زبان يعني مايكروسافت از سال ۲۰۰۰ تا الان در حال توسعه اين زبان محبوب است. در حال حاضر سي شارپ داراي ويژگي‌هايي است كه برنامه‌نويسي را براي شما بسيار ساده‌تر مي‌كند.

به كمك تكنولوژي‌هاي همراه سي شارپ مي‌توان انواع برنامه‌هاي دسكتاپ، برنامه‌هاي تحت وب، سرويس‌هاي ويندوزي، API ها و حتي برنامه‌هاي موبايل را طراحي كرد؛ بنابراين سي شارپ حتما يكي از بهترين انتخاب‌هاي ورود به دنياي برنامه‌نويسي حرفه‌اي است.

با توجه به فراگير شدن استفاده از پلتفرم.NET به همراه سيستم مديريت پايگاه داده SQL Server به منظور انجام پروژه‌هاي ويندوز، تحت وب، سرويس‌هاي ويندوزي، API ها و حتي برنامه‌هاي موبايل در ابعاد متوسط و بزرگ دوره‌ي يادگيري جامع #C را كه شامل يادگيري پايه تا پيشرفته‌ي اين زبان است را براي متخصصان محترم وب‌سايت يادگيريي آتريا تهيه و آماده كرده‌ايم. دوره يادگيري سي شارپ متشكل از چند بخش كلي است كه معمولا در كلاس‌هاي حضوري به‌صورت دوره‌هايي مستقل و جداگانه ارائه مي‌شو‌ند؛ اما در اين پكيج يادگيريي تلاش كرديم تا اين چند دوره را در يك دوره‌ي جامع گردآوري كنيم تا شما عزيزان با صرف هزينه‌اي كمتر بتوانيد تمامي اين مطالب را به‌صورت كامل فراگيريد. در پكيج يادگيريي سي شارپ، مفاهيم متخصصدي طراحي و پياده‌سازي برنامه‌ها و همين‌طور طراحي پايگاه داده با استفاده از SQL Server را مطالعه خواهيم كرد. در پايان هر فصل از دوره يادگيريي سعي شده است تا با انجام ميني پروژه‌ها، مطالب يادگيريي به‌صورت كاملا متخصصدي تدريس شود. علاوه بر اين در پايان اين دوره يك پروژه كامل را از صفر تا صد طراحي و پياده‌سازي خواهيم كرد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات