معرفي باشگاه مشتريان كارگزاري آگاه

يك‌شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
هر كارگزاري يك سري خدمات براي مشتريان خود در انديشه متخصصين گرفته است كه مشتريان با بهره‌مندي از اين خدمات، از تخفيف‌ها و تسهيلات بيشتري در ارتباط با معاملات خود استفاده خواهند كرد.
تبليغات

در اين مقاله قصد داريم به خدمات كارگزاري آگاه در قالب وب‌سايت باشگاه مشتريان كارگزاري آگاه بپردازيم با ما همراه باشيد.

باشگاه مشتريان كارگزاري آگاه چيست

همان‌طور كه در بخش ابتدايي اشاره شد هر كارگزار بورس مجموعه‌اي از خدمات را براي مشتريان خود در انديشه متخصصين گرفته است كه كارگزاري آگاه اين خدمات را از طريق سايت باشگاه به نشاني Bashgah.com به مشتريان خود ارائه مي‌كند. در انديشه متخصصين داشته باشيد درصورتي‌كه از كارگزاري آگاه كد معاملاتي دريافت كرده باشيد يا به عبارت ديگر مشتري كارگزاري آگاه باشيد، نيازي به نام نويسي مجدد در سايت باشگاه نيست و با اطلاعات متخصصي كه در سامانه آگاه اكسپرس ثبت كرديد و در سامانه معاملاتي الكترونيك هم از آن استفاده مي‌كنيد، در سايت باشگاه هم مي‌توانيد وارد شويد و از تمامي مزاياي موجود در سايت استفاده كنيد.

منظور از امتياز و ريال باشگاه چيست

به زبان ساده مي‌توان گفت كه مجموع فعاليت‌هاي مشتريان در سايت باشگاه به منظور جمع‌آوري امتياز و ريال باشگاه براي بهره‌مندي از خدمات آگاه است. در انديشه متخصصين داشته باشيد كه افزايش امتياز در باشگاه به منظور افزايش سطح يا قله‌هاي باشگاه است. قله‌هاي باشگاه از سطح متخصص تا سطح ۱۰ تعريف شده و در هر سطر يك‌ سري تخفيف و تسهيلات در انديشه متخصصين گرفته شده است. به اين شكل كه مشتريان با افزايش امتيازات خود در حساب متخصصي مي‌توانند به سطوح بالاتر دست پيدا كنند كه در ادامه به روش‌هاي افزايش امتياز و ريال باشگاه اشاره خواهيم كرد.

راه‌هاي افزايش امتياز در حساب باشگاه مشتريان كارگزاري آگاه

  • ورود اوليه به باشگاه به يمن خوش‌آمدگويي، ۳۰۰ امتياز
  • شركت در مسابقات روزانه باشگاه از منوي مسابقات
  • ثبت معرفي معرف در حساب باشگاه
  • كسب زيرمجموعه براي خود در حساب باشگاه
  • ورود روزانه به حساب باشگاه، ۱۰ امتياز

راه‌هاي افزايش ريال باشگاه در حساب باشگاه مشتريان كارگزاري آگاه

  • ورود اوليه به باشگاه به يمن خوش‌آمدگويي، ۱۰ هزار تومان
  • واريز خودكار تخفيف كارمزد معاملات بنا به سطح باشگاه
  • دريافت هديه ۵۰ هزارتوماني به واسطه اولين درآمدزايي ۱۰۰ هزارتوماني زيرمجموعه مستقيم

شرح خدمات در وب‌سايت باشگاه مشتريان كارگزاري آگاه

در بخش‌هاي قبلي با مباحثه امتياز و ريال باشگاه و نحوه جمع‌آوري آن‌ به‌صورت دقيق آشنا شديم. در اين بخش قصد داريم به معرفي خدمات موجود در اين وب‌سايت بپردازيم:

بسته‌هاي اعتباري

 بسته‌هاي اعتباري يكي از خدمات ممتاز كارگزاري آگاه است كه با داشتن شروط لازم، مشتريان قادر هستند از اين بسته‌هاي اعتباري به منظور انجام معاملات در بازار بورس بهره‌مند شوند. براي استفاده از بسته‌هاي اعتباري بايد ۳ شرط مهم را رعايت كنيد:

  • داشتن ريال باشگاه در حساب متخصصي براي خريد بسته‌هاي اعتباري
  • امضاي قرارداد اعتباري در يكي از شعب كارگزاري آگاه (بدون هزينه و يك مرتبه در سال)
  • داشتن ارزش تضمين به اندازه كافي در پرتفوي بورسي

وام قرض‌الحسنه

 با استفاده از منوي خدمات در سايت باشگاه و انتخاب گزينه وام قرض‌الحسنه به اين صفحه وارد خواهيد شد، در انديشه متخصصين داشته باشيد در صورت مشاهده محاسبه رسوب در نوار بالاي صفحه، حتما روي آن كليك كنيد تا رسوب مانده معاملات شما در سامانه معاملات به منظور افزايش قدرت دريافت وام در سايت باشگاه لحاظ شود. استفاده از وام قرض‌الحسنه در حساب باشگاه مشتريان كارگزاري آگاه مستلزم رعايت سه شرط است كه در اين بخش به آن‌ها اشاره خواهيم كرد:

  • سطح باشگاه شما بايد سطح ۵ به بالا باشد
  • امضاي قرارداد اعتباري در يكي از شعب كارگزاري آگاه (بدون هزينه و يك مرتبه در سال)
  • داشتن ارزش تضمين به اندازه كافي در پرتفوي بورسي

بسته‌‌هاي مشاوره‌اي – تحليلي

 در بخش بسته‌هاي مشاوره‌اي و تحليلي نيز همانند ساير بخش‌ها، مي‌توان با استفاده از تخفيف سطح خود، از موجودي باشگاه يا حساب متخصصي سايت همفكران يا آواگلد، نسبت به خريد بسته‌هاي مشاوره‌اي -تحليلي اقدام نمود. چنانچه موجودي ريالي مشتري/كاربر در باشگاه كافي باشد، مي‌تواند با انتخاب پرداخت از ريال باشگاه بسته خود را از طريق موجودي باشگاه خود خريد كند. در غير اين صورت مي‌تواند بسته مورد انديشه متخصصين را انتخاب و گزينه پرداخت را كليك كند. در اين صورت درخواست شما در فرايند بعدي از طريق سايت همفكران قابل خريد خواهد بود.

گزارش

 در تب عمليات گزينه‌هايي زير به چشم مي‌خورد:

گزارش تراز ريال و هزينه: با كليك روي گزينه «تراز ريال و هزينه» و وارد كردن بازه تاريخي مورد انديشه متخصصين و انتخاب گزينه محاسبه، مي‌توان گزارش كاملي از تراز مالي خود را دريافت كرد.

گزارش امتيازات: همان‌طور كه در منوي متخصصي نيز توضيح داده شد، با كليك روي گزينه «گزارش امتيازات» و وارد كردن بازه تاريخي مورد انديشه متخصصين و انتخاب گزينه محاسبه، امكان دستيابي به يك گزارش كامل از امتيازات فراهم است.

گزارش درخواست بسته‌هاي اعتبارات: درصورتي‌كه مشتري از طريق صفحه «بسته‌هاي اعتباري» در تب خدمات (كه در ادامه خواهد آمد) درخواست خريد بسته يا بسته‌هاي اعتباري را به سامانه ارسال كرده باشد، مي‌تواند با كليك روي «گزارش درخواست بسته‌هاي اعتباري» در تب عمليات از جزئيات درخواست‌هاي ارسالي خود مطلع شود. در اين بخش لازم است بازه تاريخي مورد انديشه متخصصين وارد و نوع گزارش انتخاب شود تا وضعيت درخواست اعتبار و پاسخ كارگزار مبني بر تأييد يا عدم تأييد درخواست اعتبار نمايش داده شود. درصورتي‌كه نوع گزارش مشخص نشود، به‌صورت پيش‌فرض، همه گزارش‌هاي آن بازه زماني نمايش داده مي‌شود. نوع گزارش مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي «در انتظار ارسال»، «تأييدشده»، «لغو شده»، «رد شده»، «ارسال‌شده» يا «همه» باشد.

كلاس‌هاي ثبت‌نامي: در اين بخش گزارش كاملي از دوره‌هاي يادگيريي كه در سايت باشگاه نام نويسي يا شركت كرده باشيد، نمايش داده مي‌شود.

تازه‌هاي بلاگ

 در اين بخش شما به مطالب و مقاله‌هايي در خصوص بازار سرمايه از سطح مبتدي تا حرفه‌اي دسترسي خواهيد داشت و تمامي اين مقاله‌ها به‌صورت رايگان در اختيار شما قرار گرفته است. علاوه بر اين شما در اين بخش مي‌توانيد به ويدئوهاي يادگيريي رايگان، آزادسازي سهام عدالت، مديريت دارايي آگاه و ... دسترسي داشته باشيد.

مسابقه

 مسابقه در باشگاه مشتريان آگاه با هدف ايجاد رقابتي دوستانه ميان اعضا شكل گرفته است. در اين بخش اعضا علاوه بر سنجش دانش و تجربه خود، اين امكان را دارند تا با شركت در مسابقه امتياز كسب كرده و در صورت ارسال پاسخ صحيح امتياز خود را افزايش دهند. سؤالات مطرح‌شده در بخش مسابقه در سطح عمومي يا تخصصي مطرح مي‌شود كه طبق رويدادهاي اقتصادي، اجتماعي يا فرهنگي – ورزشي در طول هفته مطرح خواهند شد. مهلت پاسخگويي به مسابقه زمان مشخصي است كه در بالاي پنجره مربوط به هر سؤال نمايش داده مي‌شود؛ پس از پايان مهلت هر مسابقه، پاسخي پذيرفته نمي‌شود. هر يك از اعضا تنها يك‌بار امكان شركت در هر مسابقه را دارند و در صورت ارسا‌ل پاسخ يك سؤال، امكان اصلاح يا پاسخگويي مجدد براي وي وجود نخواهد داشت. پاسخگويي به سؤالات مسابقه محدوديتي براي اعضا ندارد و هر عضو (مشتري يا متخصص) در هر سطحي امكان حضور در همه مسابقات را دارد.

قرعه‌كشي

 در اين منو اين امكان براي شما فراهم شده تا با داشتن كوپن‌هاي قرعه‌كشي، شانس خود را امتحان كنيد. در انديشه متخصصين داشته باشيد كه در روزها و مناسبت‌هاي خاص در اين صفحه توپ رنگي نمايش داده مي‌شود كه به‌سادگي با كليك روي آن، امكان شركت در قرعه‌كشي را به شكل رايگان خواهيد داشت. درصورتي‌كه ده روز هم به‌صورت مداوم در حساب باشگاه خود وارد شويد در روز يازدهم پيامكي حاوي كوپن قرعه‌كشي براي شما ارسال مي‌شود. جايزه‌هاي اين بخش از امتياز و ريال باشگاه، دوره‌هاي يادگيريي رايگان و بسته‌هاي رايگان همفكران تشكيل شده است.

باشگاه مشتريان كارگزاري آگاه محيطي پرانرژي و پويا است كه با فعاليت در آن ضمن كسب امتياز و دريافت مزاياي مختلف، سطح دانش بورسي خود را نيز افزايش خواهيد داد. عضويت در باشگاه مختص مشتريان آگاه نيست و مشتريان كارگزاري‌هاي ديگر نيز مي‌توانند از اين بستر پرسود استفاده كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات