فراخوان جذب فروشنده كالا در فروشگاه اينترنتي تيمچه

سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تيمچه، فروشگاه اينترنتي و ماركت‌پليسي كه به رشد قابل توجهي دست پيدا كرده است، بار ديگر در همه دسته‌هاي كالايي فروشنده (تأمين‌كننده كالا) مي‌پذيرد.
تبليغات

فروشگاه اينترنتي تيمچه از آذر سال ۱۳۹۹ با تنوع ده‌ها هزار كالا در دسته‌هاي متنوع از كالاهاي ديجيتال و لوازم خانگي تا كالاي سوپرماركتي و لوازم آرايشي-بهداشتي آغاز به كار كرده است. اين فروشگاه كه با مدل تجاري ماركت‌پليس (MarketPlace) در حوزه كسب‌وكارهاي الكترونيك كشور فعاليت مي‌كند، بستري فراهم كرده تا فروشندگان كالا بتوانند محصولات خود را براي طيف وسيعي از مشتريان به فروش برسانند.

تيمچه با ارائه مزيت‌هاي متعدد به فروشندگان، ويتريني‌ است براي تأمين‌كنندگان در سراسر كشور.

اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان

كارنامه تيمچه 

فروشگاه الكترونيك تيمچه با مدل ماركت‌پليس (بازارگاه) كه آذر ۹۹ شروع به فعاليت كرده، به‌خوبي توانسته جايگاه خود را در صنعت خرده‌فروشي الكترونيك كشور پيدا كند و حالا بيش از هزار فروشنده مشغول فروش كالاهاي خود در اين پلتفرم هستند. همچنين طبق گزارش تيمچه، ماهانه بيش از ۳ هزار درخواست همكاري از سوي فروشندگان مورد مطالعه قرار مي‌گيرد و تعداد فروشندگان در ماه‌هاي آتي روندي تصاعدي خواهند داشت.

اين فروشگاه در كمتر از شش ماه موفق شده است جزو ۲۰۰ سايت پربازديد ايراني باشد. تيمچه اسفند ۹۹ كمپين تبليغات محيطي خود را با پيام «ارسال كاملا رايگان» در سطح شهر تهران به اجرا رساند.

مرجع متخصصين ايران تيمچه

مزاياي فروشنده شدن در تيمچه

تيمچه براي جذب فروشندگان در دسته‌هاي كالايي متنوع، مزاياي متنوعي فراهم كرده است؛ از جمله اينكه جريمه نقدي را به‌طور كامل حذف كرده و تمامي هزينه‌هاي بسته‌بندي، پردازش و ارسال را به‌صورت رايگان به فروشندگان ارائه مي‌دهد. مهم‌ترين مزاياي تيمچه براي فروشندگان از اين قرار است:

  • حذف جريمه نقدي
  • بسته‌بندي، پردازش و ارسال رايگان
  • تسويه زودهنگام با فروشندگان
  • امكان دپوي رايگان در انبار تيمچه تا دو ماه
  • اعطاي وام به فروشندگان برتر
  • خدمات همراهي ويژه فروشندگان

فرايند فروش در تيمچه

براي فروشنده شدن در تيمچه نيازي به طي كردن مراحل پيچيده و طولاني نيست و تلاش شده است بيشتر فرآيندها توسط متخصص كارشناسان تيمچه پيگيري شود. قدم اول براي شروع فروشندگي در تيمچه تكميل فرم همكاري و ثبت درخواست است. مراحل بعدي به ترتيب زير پيش خواهند رفت: 

  •  تكميل فرم درخواست همكاري در وب‌سايت
  • ﺗﻤﺎس ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن و درﯾﺎﻓﺖ اﻃﻠﺎﻋﺎت و ﻣﺪارك
  • ﺗأﯾﯿﺪ اﻃﻠﺎﻋﺎت و ﻣﺪارك
  • ﺷﺮوع ﻓﺮوش در ﺗﯿﻤﭽﻪ

اگر شما هم مي‌خواهيد فروش الكترونيك را آغاز كنيد، اين قدم اول است:

شروع نام نويسي از اين لينك

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات