پرينتر جيبي هاي-پرينت؛ تازه‌ترين محصول پولارويد براي چاپ تصاوير موبايل

سه‌شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
پرينتر رنگي مينياتوري شركت پولارويد به‌نام هاي-پرينت (Hi-Print) مي‌تواند ظرف مدت كمتر از يك دقيقه عكس‌هاي موبايل يا تبلت را به‌صورت برچسبي چاپ كند.
تبليغات

معمولا چاپگرهاي كوچكي كه به‌صورت بي‌سيم به موبايل شما وصل مي‌شوند يا از يك فيلم سريع گران‌ارزش استفاده مي‌كنند و عكس‌هايي چاپ‌شده با كيفيت خوب به شما تحويل مي‌دهند يا اينكه عكس را بدون جوهر روي كاغذ زينك چاپ مي‌كنند كه ارزان‌تر است؛ اما كيفيت عكس‌هاي چاپ‌شده بسيار پايين مي‌آيد.

هاي-پرينت ۹۹ دلاري جديد پولارويد با استفاده از نوعي فرايند تصعيد رنگ براي ايجاد عكس‌هاي چاپ شده‌ي پاك‌نشونده، نامش را بر سر زبان‌ها انداخته است. هاي-پرينت باتوجه‌به كاري كه انجام مي‌دهد، بسيار كوچك و جمع‌وجور است.

در چاپگر هاي-پرينت از يك كارتريج كامل با يك روبان رنگي و يك كاغذ عكس استفاده مي‌شود. اگر با استفاده از بلوتوث يك عكس را از موبايل خود به پرينتر ارسال كنيد، هاي-پرينت عكس را به‌صورت حرارتي روي كاغذ چاپ مي‌كند و بنابراين عكس چاپ شده در هنگام خروج از چاپگر، خشك و ضدآب است. پيش از چاپ‌كردن عكس مي‌توان با استفاده از يك اپليكيشن موبايل، آن را ويرايش كرده و متن، فيلتر قاب يا هر چيز ديگري به آن اضافه كنيد.

هاي-پرينت همانند اغلب چاپگرهاي موبايلي، عكس‌ها را در اندازه‌ي كارت عابربانك يعني ۲/۱ اينچ در ۳/۴ اينچ (۵۴ ميلي‌متر در ۸۶ ميلي‌متر) چاپ مي‌كند. اين عكس‌ها به‌صورت برچسبي هستند و مي‌توانيد آن‌ها را روي هر سطحي بچسبانيد.

شركت پولارويد در توضيح اين محصول گفته است كه اين پرينتر جيبي، هر عكس را زير يك دقيقه چاپ و باتري آن با هر بار شارژ، از چاپ‌ حداكثر ۲۰ عكس همراهي مي‌كند.

ارزش كارتريج هاي-پرينت با ظرفيت چاپ ۱۰ عكس، ۱۷ دلار است و بنابراين بايد براي چاپ هر عكس ۱/۱۷ دلار هزينه كنيد كه كمي بالا است؛ اما اگر كيفيت عكس آن به‌خوبي عكس‌هاي چاپ شده روي فيلم‌هاي فوري گران‌تر باشد، اين چاپگر مي‌تواند هم از انديشه متخصصين عملكرد و هم از انديشه متخصصين ارزش، گزينه‌ي بهتري باشد.    

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات