سرزمين دراكولا؛ تصاوير هوايي خيره‌كننده‌ از ترانسيلوانيا

پنج‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ايگناچ سابولچ، عكاس اهل روماني، تصاوير هوايي زيبايي از ترانسيلوانيا در دو فصل متفاوت ثبت كرده است؛ تصاويري كه چشم‌هاي بينندگان را نوازش مي‌كند.
تبليغات

برام استوكر، خالق و نويسنده‌ي جزوه رايگان دراكولا، ترانسيلوانيا را به به‌عنوان سرزمين مرموز خون‌آشام‌هاي خون‌خوار و گرگ‌هاي زوزه‌كش به جهانيان معرفي كرد. اين مطلب ربطي به دراكولا ندارد؛ اما قرار است شما را با بُعد ديگري از ترانسيلوانيا و زيبايي‌هاي كمتر ديده‌شده‌ي آن آشنا كند.

ايگناچ سابولچ يك عكاس حرفه‌اي اهل روماني يا به گفته‌ي خودش «سرزمين قلعه‌ها»، ترانسيلوانيا است كه در زمينه‌ي عكس‌هاي هوايي با پهپاد فعاليت دارد.

شهرستان كواسنا مقصدي حماسي با مناظر زيبا در ترانسيلوانيا است كه ديدن آن‌ها از زاويه‌ي ديد متفاوت با آنچه هميشه ديده مي‌شود، انسان را به شگفتي وامي‌دارد. سابولچ در مورد پروژه‌ي عكاسي هوايي خود از مناظر منطقه‌ي كواسنا مي‌گويد:

من يك پروژه بسيار دشوار را در ذهنم مرور مي‌كردم؛ اما سرانجام توانستم آن را محقق كنم. هدف من از اين پروژه، نشان دادن مكان‌هاي مورد علاقه‌ي خودم و طبيعت زيبا به شكلي منحصر‌به‌فرد است.

در اين تصاوير عكس‌ها از زاويه ديد يك پرنده گرفته شده‌اند و سابولچ چهره‌ي يك مانديشه متخصصينه را در دو فصل مختلف با هم تركيب كرده است.

(براي ديدن تصاوير در ابعاد اصلي، روي آن‌ها كليك كنيد)

مرجع متخصصين ايران مناظر ترانسيلوانيا

اگر تصاوير بالا را دوست داشتيد، مي‌توانيد براي حمايت از اين عكاس، صفحه‌ي اينستاگرام ايگناچ سابولچ را دنبال كنيد.

اميدواريم از اين قسمت از شاتر لذت برده باشيد. انديشه متخصصينات شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران درباره‌ي اين عكس‌ها چيست؟ كدام‌ يك را بيشتر پسنديديد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات