اپ كليپس، قابليت جديد iOS 14 در رويداد WWDC معرفي شد

دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
قابليت جديد اپ كليپس براي iOS 14  معرفي شد. با كمك اين قابليت مي‌توانيد اپليكيشن‌ها را متناسب با نياز خود اصلاح و استفاده كنيد.
تبليغات

دقايقي پيش و در خلال رويداد WWDC، اپل از قابليت جديدي در سيستم‌عامل iOS 14 با عنوان اپ كليپس رونمايي كرد. اپ كليپس‌ها در حقيقت قطعات كوچكي از يك اپليكيشن هستند كه متخصصان مي‌توانند متناسب با نياز خود، آن‌ها را مشاهده كنند و مانند يك نسخه‌ي دمو، بدون اينكه نياز به دانلود كامل اپليكيشن داشته باشند به تعامل با آن بپردازند.

كريگ فدريگي، نائب رئيس ارشد اپل، از اپ كليپس با عنوان يك بخش بزرگ و مهم در iOS 14 نام برد كه متخصصان با كمك آن مي‌توانند بدون نياز به دانلود نرم‌افزار، اطلاعات مربوط به اپليكيشن را مشاهده يا با واسطه‌اي به‌نام CARD محصولات موجود در اپليكيشن را خريداري كنند.

به‌عنوان مثال پيش از اين، متخصصان اپل مپس براي مشاهده محتواهاي درون برنامه‌اي ناچار بودند اپليكيشن‌هايي مانند Open Table و Yelp را دانلود كنند؛ اما از اين پس مي‌توانند با بهره‌گيري از قابليت اپ كليپس بي‌نياز از دانلود كامل اپليكيشن‌هاي ياد شده،به اطلاعات آن‌ها دسترسي داشته باشند.

ماهيت اصلي اپ‌ كليپس آن است كه كم‌حجم باشد ( كمتر از ۱۰ مگابايت) و پرداخت‌هاي آن ازطريق Apple Pay  صورت خواهد گرفت. اين برنامه در صفحه اصلي موبايل شما به نمايش در نمي‌آيد ولي دسترسي به آن از بخش APP Library امكان‌پذير است.

مرجع متخصصين ايران app clips / اپ كليپس

براي مشاهده محتواهاي درون اپ كليپس، متخصصان مي‌توانند علاوه بر خود iOS ازطريق سافاري و اپليكيشن Messages نيز اقدام كنند. علاوه بر اين دسترسي به اپ كليپس با كمك  QR كدهاي اختصاصي اپل هم امكان دارد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات