قابليت زيرنويس خودكار به ويديوهاي IGTV اينستاگرام اضافه شد

پنج‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اينستاگرام در جديدترين به‌روز‌رساني خود قابليت جديدي عرضه كرده كه به كمك آن مي‌توان ويديوهاي IGTV را با زيرنويس خودكار تماشا كرد.
تبليغات

اضافه شدن زيرنويس خودكار توسط هوش مصنوعي قدرتمند در ويديوهاي IGTV اينستاگرام، گام جديد اينستاگرام براي بهبود تجربه متخصصي اين شبكه اجتماعي است. بر اساس گزارش سازمان جهاني بهداشت و سلامت،‌ بيشتر از ۴۰۰ ميليون افراد در دنيا از ناشنوايي يا كم‌شنوايي رنج مي‌برند و اينستاگرام در بيانيه‌اي اعلام كرده است كه يكي از دلايل اصلي دردسترس قرار دادن اين ويژگي، بهخاطر افراد كم‌‌شنوا است و قصد دارد كه اينستاگرام را به محيطي قابل تعامل‌تر براي آن‌ها تبديل كند.

البته اين ويژگي براي متخصصان عادي هم مي‌تواند كاملا مورد استفاده باشد؛ اين ويژگي در چند صورت مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در حالت اول، اگر صداي دستگاه شما قطع باشد، زيرنويس به‌صورت خودكار به آن اضافه خواهد شد و به‌صورت دستي و استفاده از تنظيمات ويدئو هم مي‌توانيد از اين قابليت استفاده كنيد. اين ويژگي در ۱۶ زبان مختلف دردسترس متخصصان قرار مي‌گيرد. 

شركت مادر اينستاگرام‌ يعني فيسبوك در ماه اخير چندين قابليت جديد به پلتفرم خود اضافه كرده است و تمامي اين قابليت‌ها در محوريت ايجاد دسترسي بهتر براي افراد با ناتواني ذهني يا فيزيكي است و اين توجه به خاطر ده‌سالگي كارزار تكريم افراد معلول است كه در كشور آمريكا برگزار مي‌شود. حال با اضافه‌شدن اين قابليت به اينستاگرام، دركنار ايجاد محيط متخصصي بهتر براي افراد با معلوليت شنوايي، قطعا اين قابليت موردپسند خيلي از متخصصان اين شبكه اجتماعي خواهد بود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات