امكان گذاشتن استوري در لينكدين فراهم مي‌شود

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران آيكون لينكدين / LinkedIn در نمايشگر آيفون
لينكدين، بزرگ‌ترين شبكه اجتماعي كسب‌وكار از افزوده‌شدن قابليت استوري به پلتفرم خود خبر داد.
تبليغات

پيش‌تر، قابليت گذاشتن استوري به بيشتر شبكه‌ها ازجمله اينستاگرام و يوتيوب اضافه شده بود و لينكدين آخرين پلتفرمي است كه پس از چند ماه آزمايش، اين ويژگي را عرضه مي‌كند.

از امروز، متخصصان لينكدين در آمريكا و كانادا مي‌توانند در اين پلتفرم استوري بگذارند. ناگفته نماند اين شبكه درانديشه متخصصين دارد تا چند هفته‌ي آينده، قابليت استوري‌گذاشتن را دردسترس تمامي متخصصانش قرار دهد.

استوري لينكدين همانند اينستاگرام و اسنپ‌ چت است و امكان افزودن GIF و متن به آن وجود دارد. همچنين، متخصصان از قسمت تنظيمات حريم خصوصي مي‌توانند افراد مجاز به ديدن استوري را مشخص كنند. استوري‌هاي متخصصانِ درارتباط در بالاي صفحه‌ي اصلي نشان داده و پس از ۲۴ ساعت برداشته مي‌شوند.

ممكن است ويژگي جديد چندان مورد تقاضاي متخصصان نباشد؛ اما مي‌تواند براي برخي ديگر مزايايي به‌همراه داشته باشد. ليز لي، مدير ارشد محصول لينكدين، در اين‌باره توضيح داد كه در آزمايش‌هاي قابليت جديد مشخص شد برخي متخصصان به دليل محدوديت زماني استوري، تمايل بيشتري براي گذاشتن پست نشان مي‌دهند. لي به رسانه‌ي Engadget گفت:

در گذشته، برخي افراد در به‌اشتراك‌گذاري پست احساس راحتي نمي‌كردند. استوري لينكدين مي‌تواند براي دسته‌اي از افراد كه زياد فعال نيستند، مزيتي محسوب شود تا با ديگران بيشتر در تعامل باشند.

عضو تيم لينكدين در ادامه گفت كه استوري مي‌تواند در زمان دوركاري، ميان همكاران ارتباط برقرار كند. اين شبكه‌ي اجتماعي قصد دارد اين ويژگي را به‌صورت حرفه‌اي عرضه كند و به استوري لينكدين ويژگي «سؤالِ روز» اضافه مي‌شود تا به پيشرفت متخصصان كمك ‌كند.

لي افزود كه استوري‌هاي لينكدين به‌صورت حرفه‌اي هستند و قرار نيست استوري‌هاي ساير پلتفرم‌ها در آن به‌اشتراك گذاشته شود و هدف، تعامل كاري است.

بازطراحي جديد به‌همراه به‌روزرساني‌هاي ديگر عرضه مي‌شود. در به‌روزرساني لينكدين، گزينه‌هاي جديد دسته‌بندي براي جست‌وجو اضافه مي‌شود و متخصصان مي‌توانند دوره‌هاي الكترونيك و ساير محتوا را از اين بخش پيدا كنند. قسمت پيام نيز همانند فيسبوك به ويژگي واكنش ازطريق اموجي و تماس ويدئو مجهز مي‌شود. تماس ويدئويي اكتبر امسال عرضه‌ مي‌شود و از اخبار تخصصي، مايكروسافت تيمز، اسلك و بلوجين همراهي مي‌كند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات