مايكروسافت در سال ۲۰۲۱ نسخه‌اي مستقل از آفيس را عرضه مي‌كند

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مايكروسافت در خلال رويداد ايگنايت ۲۰۲۰ برنامه‌هاي خود را براي آينده سري برنامه‌هاي مستقل آفيس اعلام كرد.
تبليغات

طي رويداد ايگنايت ۲۰۲۰ مايكروسافت، ردموندي‌ها در مورد برنامه‌هايشان براي آينده برنامه محبوب آفيس صحبت كردند. طبق گفته‌هاي مقام‌هاي بلندپايه مايكروسافت، انتظار مي‌رود در سال ۲۰۲۱ نسخه‌اي مستقل از آفيس براي علاقه‌مندان منتشر شود.

در خلال رويداد، ردموندي‌ها توضيح دادند كه نسخه مستقل آفيس براي هردو پلتفرم ويندوز و مك در انديشه متخصصين گرفته مي‌شود و زمان انتشار آن نيز در نيمه دوم سال ۲۰۲۱ رخ خواهد داد. بااين‌حال، مقام‌هاي مايكروسافت از ارائه توضيحات بيشتر خودداري كردند و گفتند در زماني مناسب‌تر و نزديك به لحظه انتشار نرم‌افزارهاي جديد در مورد ارزش، سيستم‌عامل‌هاي درانديشه متخصصين گرفته‌شده و زمان دقيق ارائه به بازار صحبت خواهد شد.

آفيس ۲۰۱۹ آخرين نرم‌افزار مستقل از سري نرم‌افزارهاي آفيس سوئيت (Office Suite) محسوب مي‌شود كه در پاييز سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد. آفيس ۲۰۱۹ جايگزيني براي نسخه ۲۰۱۶ بود و اگر برنامه‌هاي ردموندي‌ها بدون تغيير پيش برود، آفيس ۲۰۲۲ جايگزين آن خواهد شد.

در نسخه آفيس ۲۰۱۹ ويژگي‌هايي به متخصصان ارائه شد كه تا پيش از آن نياز به اشتراك آفيس ۳۶۵ وجود داشت؛ براي مثال مي‌توان به دو ويژگي اخبار تخصصي و Morph در پاورپوينت اشاره كرد. آفيس از مجموعه‌ نرم‌افزارهاي محبوب مايكروسافت است كه متخصصان بسياري از سراسر دنيا ازجمله ايران از اپليكيشن‌هاي آن استفاده مي‌كنند.

در حال حاضر، بسياري از متخصصان به مايكروسافت ۳۶۵ (نام جديد آفيس ۳۶۵) كوچ كرده‌اند و با پرداخت حق اشتراك ماهانه از ويژگي‌هاي آن استفاده مي‌كنند. يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي مايكروسافت ۳۶۵ را مي‌توان دسترسي به فضاي ابري وان‌درايو براي ذخيره اطلاعات دانست.

با اين حال، برخي ديگر از متخصصان، نسخه‌هاي مستقل آفيس را ترجيح مي‌دهند. ردموندي‌ها نيز به جاي فشار آوردن به متخصصان خود براي استفاده از سري برنامه مايكروسافت ۳۶۵ در انديشه متخصصين دارند كه نسخه مستقل آفيس ۲۰۲۲ را منتشر كنند. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات