مايكروسافت، اخبار تخصصي و سيسكو سه غول دنياي كنفرانس ويدئويي

يك‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
براساس تحقيقات سازمان Vyopta، امروزه ويدئو به‌صورت عمومي براي همه پذيرفته شده است و دوسوم شركت‌هاي بزرگ جلسه‌هاي خود را به‌صورت ويدئويي برگزار مي‌كنند.
تبليغات

پس از شيوع ويروس كرونا در سرتاسر دنيا، شركت‌هاي مختلف با هر تعداد متخصصي سعي كردند فعاليت‌هاي خود را از خانه مديريت كنند؛ اما شركت‌ها چقدر توانسته‌اند با اين سيستم كنار بيايند؟

براساس گزارشي‌هاي منتشرشده، شركت‌هايي با بيش از ۱،۰۰۰ نفر متخصص، راه‌هاي جديدي براي دوركاري انتخاب كرده‌اند. در اين تحقيقات، مشخص شده است كه دوسوم شركت‌ها جلسه‌هاي خود را به‌صورت ويدئويي برگزار مي‌كنند.

سيستم‌هاي UCaaS يا Unified Communications as a Service در شرايط كنوني بسيار استفاده مي‌شوند و ۸۰ درصد شركت‌هاي بزرگ در دنيا از همين سيستم‌ها استفاده مي‌كنند تا بتوانند از خانه فعاليت‌هاي خود را ادامه دهند.

مايكروسافت و سيسكو و اخبار تخصصي درحال‌حاضر به‌ترتيب سه غول برتر دنياي ويدئوكنفرانس‌ها هستند. ۷۸ درصد شركت‌ها اعلام كرده‌اند كه كيفيت تماس‌هاي ويدئويي مطلوب و حتي شگفت‌انگيز هستند و به اشكالي برنخورده‌اند و ۲۰ درصد به اين موضوع اشاره كرده‌اند كه با اشكالاتي مواجه شدند؛ اما اين اشكال برطرف شده است. دراين‌بين، ۲ درصد هم گفته‌اند كه كيفيت تماس ويدئويي آن‌ها نامناسب نبوده است و اشكالات زيادي تجربه كرده‌اند.

بيشتر شركت‌ها به اشكالاتي در كيفيت ويدئوها و كيفيت صدا اشاره كرده‌اند. ۲۷ درصد شركت‌ها گزارش داده‌اند با اشكالاتي مانند كيفيت نااميدكننده‌ي ويدئوها دست‌وپنجه نرم كرده‌اند و ۷۳ درصد شركت‌ها هم گفته‌اند كه از زمان شيوع كرونا با اشكال صدا مواجه بوده‌اند.

ناگفته نماند ۷۷ درصد شركت‌ها گفته‌اند كه افزايش كيفيت تماس‌هاي ويدئويي براي آن‌ها و متخصصانشان بسيار مهم است.

مديرعامل سازمان Vyopta به اين موضوع اشاره كرده كه اطمينان از كيفيت درخورتوجه اين سرويس‌ها باعث شده كه خيلي از متخصصان به كاركردن در خانه ادامه دهند. درواقع، دوركاري و كاركردن از خانه ‌زمان زيادي با ما خواهد بود.

درحال‌حاضر، كاركردن به مكان خاصي نياز ندارد و هرجايي كه بتوان به اينترنت دسترسي داشت، مي‌تواند دفتر كار باشد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات