با ويژگي‌هاي جديد اپليكيشن يوتيوب آشنا شويد

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گوگل در به‌روزرساني جديد اپليكيشن يوتيوب، ويژگي‌هاي جديدي به اين اپلكيشن و پلتفرم يوتيوب اضافه كرد. با اين به‌روزرساني كار كردن با اپليكيشن يوتيوب راحت‌تر از قبل مي‌شود.
تبليغات

امروز به‌روزرساني بزرگي براي اپليكيشن و پلتفرم يوتيوب در اندرويد و iOS منتشر شد. اين به‌روزرساني جديد يك سري ويژگي‌هاي جديد، ساده‌تر شدن رابط متخصصي و از همه مهم‌تر، يك سري ژست حركتي جديد به‌همراه دارد.

با تغييرات جديد متخصصان راحت‌تر مي‌توانند وارد حالت تمام‌صفحه يا از آن خارج شوند. كافي است ويدئو را به سمت بالا بكشيد تا به حالت افقي يا تمام‌صفحه دربيايد. براي اينكه از حالت افقي يا تمام‌صفحه خارج شويد، بايد ويدئو را به سمت پايين بكشيد.

دكمه زيرنويس (Close Caption) ديگر در زير منوي سه‌نقطه پنهان نيست و در همان منوي اصلي ويدئو قابل مشاهده است. اين اتفاق براي دكمه Autoplay هم رخ داده و متخصصان سريع‌تر مي‌توانند به اين دكمه دسترسي پيدا كنند.

گوگل چند وقت پيش ويژگي Video Chapters را براي نسخه دسكتاپ يوتيوب ارائه كرد و حالا اين ويژگي به اپليكيشن يوتيوب هم اضافه شده است. اين ويژگي بخش‌هاي مختلف ويديوها را به‌صورت تصاوير كوچك به متخصصان نشان مي‌دهد. با اين ويژگي مي‌توانيد دقيقا به لحظه خاص ويديوي مدانديشه متخصصين برويد.

از ديگر تغييرات به‌وجودآمده مي‌توان به نمايش يك سري پيشنهاد اشاره كرد؛ مثلا يوتيوب به متخصصان پيشنهاد مي‌كند براي تماشاي ويدئو بايد موبايل را چرخاند يا ويدئو را در حالت واقعت مجازي مشاهده كرد. گوگل اعلام كرده است كه در آينده پيشنهادهاي بيشتري به يوتيوب اضافه مي‌شود تا متخصصان راحت‌تر بتوانند ويديوها را مشاهده كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات