محدوديت زماني تماس‌ در نسخه رايگان اپليكيشن Zoom به‌مدت يك روز برداشته مي‌شود

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
كاربران نسخه‌ي رايگان اپليكيشن اخبار تخصصي، تنها ۴۰ دقيقه مي‌توانند تماس ويدئويي برقرار كنند كه موقتا اين محدوديت در روز شكرگزاري برداشته مي‌شود.
تبليغات

پلتفرم‌هاي الكترونيك و اپليكيشن‌هاي ارتباطي به متخصصدي‌ترين سرويس در دوران بحران كرونا تبديل‌ شده‌‌اند و افراد مي‌‌توانند در شرايط خطرناك و محدوديت ايجاد‌شده، به‌صورت مجازي از حال آشنايانشان جويا شوند يا حتي جلسات كاري و يادگيريي برگزار كنند.

اپليكيشن اخبار تخصصي ازجمله سرويس‌هايي است كه با خانه‌نشيني و دوركاري افراد، نياز بسياري از آن‌ها را برطرف مي‌كند؛ اما بايد به اين نكته‌ اشاره كنيم نسخه‌ي رايگان چنين پلتفرم‌هايي محدوديت زماني براي برقراري تماس مي‌گذارند كه با گذشت اين زمان، تماس قطع مي‌شود و متخصصان به تماس مجدد مجبور مي‌شوند.

حال، با نزديك‌شدن به ۲۶ نوامبر (۶ آذر) و روز شكرگزاري، اپليكيشن اخبار تخصصي با ارسال توييتي اعلام كرد در اين روز، محدوديت زماني مكالمه در نسخه‌ي رايگان اين اپليكيشن را برمي‌‌دارد تا متخصصان بتوانند زمان بيشتري را به‌صورت مجازي با خانواده و آشنايانشان صرف كنند.

روز شكرگزاري امسال با سال گذشته متفاوت و ازآنجا‌كه همه‌گيري ويروس كرونا شدت گرفته است، افراد براي حفظ سلامتي‌شان از ديدار حضوري اجتناب و با استفاده از اپليكيشن‌هاي تماس ويدئويي مانند اخبار تخصصي، به‌صورت مجازي اين مراسم را جشن مي‌گيرند.

در حالت عادي، تمامي متخصصان نسخه‌ي رايگان اخبار تخصصي مي‌توانند ۴۰ دقيقه تماس ويدئويي برقرار كنند و با قطع‌شدن اين زمان، به تماس مجدد مجبور مي‌شوند كه تجربه‌ي ناخوشايندي را در تماس‌هاي گروهي ايجاد مي‌كند.

ناگفته نماند رقباي اخبار تخصصي چنين محدوديت‌هاي مشابهي را اعمال كرده‌اند. گوگل ميت ۶۰ دقيقه‌ و سيسكو ۵۰ دقيقه محدوديت زمان در تماس در انديشه متخصصين گرفته‌اند و سازمان‌ها براي جلوگيري از قطع‌شدن تماس‌هاي كاري و مشاركت تعداد بيشتري از كاركنان در جلسات مجازي، با پرداخت مبلغي از تمامي خدمات اين اپليكيشن‌ها استفاده مي‌كنند.

به‌هرحال، حذف يك‌روزه‌ي محدوديت زماني، يك مزيت محسوب مي‌شود و متخصصان مي‌توانند از نيمه‌شب روز شكرگزاري تا ۶ بامداد ۲۷ نوامبر بدون محدوديت از سرويس اپليكيشن استفاده كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات