مايكروسافت تيمز با ويژگي‌هاي جديد تماس بروزرساني ‌مي‌شود

پنج‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مايكروسافت در حال افزودن ويژگي‌هاي متخصصدي و مفيد به قابليت‌ تماس اپليكيشن تيمز است كه از اوايل سال ۲۰۲۱ دردسترس متخصصان خواهد بود.
تبليغات

مايكروسافت در حال افزودن ويژگي‌هاي بيشتر به قابليت‌ تماس مايكروسافت تيمز (Microsoft Teams) است؛ از جمله همراهي از اپل كارپلي و انتقال تماس. يكپارچه‌سازي اپل كارپلي به متخصصان مايكروسافت تيمز اجازه مي‌دهد تيم‌ها را كنترل كنند و دستورهاي صوتي Siri را براي شروع يا پاسخگويي به تماس‌ در وسايل نقليه به كار ببرند.

بر اساس اعلام مايكروسافت، همراهي از اپل كارپلي مايكروسافت تيمز را به جايگزيني مناسب براي تلفن كاري سنتي تبديل خواهد كرد. اين ويژگي شامل محافظت در برابر اسپم‌هاي داخلي، جستجوي شماره معكوس و امكان ادغام تماس‌هاي موجود خواهد بود. دسترسي سريع‌تر به تاريخچه تماس‌ها، Voicemail و مخاطبان را هم مي‌توان به ساير موارد اضافه كرد. مايكروسافت در حال افزودن قابليت جديدي براي ضبط جلسه در مايكروسافت تيمز است كه موجب راحتي اشتراك‌گذاري جلسات كاري در پلتفرم‌هاي‌‌ ذخيره‌سازي مبتني بر فضاي ابري همانند وان‌درايو خواهد شد.

مايكروسافت تيمز از اوايل سال ۲۰۲۱ مي‌تواند از انتقال تماس بين دستگاه‌هاي مختلف همراهي كند؛ متخصصان مي‌توانند مكالمه را در مك شروع و آن را به آيفون منتقل كنند و در همين حال، مكالمه به‌صورت خودكار در دستگاه اوليه پايان مي‌يابد. بر اساس گزارش‌هاي منتشرشده، مايكروسافت در ماه‌هاي آينده سعي دارد قابليت تماس ويژه كسب‌و‌كار را به مايكروسافت تيمز اضافه كند.

فهرست كامل تغييرات آتي مايكروسافت تيمز را مي‌توانيد اينجا ببينيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات