دستيابي DuckDuckGo به ركورد ۱۰۰ ميليون جستجو در روز

سه‌شنبه ۳۰ دي ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
موتور جستجوي DuckDuckGo به روند روبه‌رشد ادامه مي‌دهد و به ركورد روزانه ۱۰۰ ميليون جست‌وجو دست پيدا كرده است.
تبليغات

به گزارش SearchEngineJournal، موتور جستجوي داك‌داك‌گو (DuckDuckGo) در تاريخ ۱۱ ژانويه شاهد ترافيك عجيبي بود و به همين دليل توانست به ركورد ۱۰۰ ميليون جست‌وجو در روز دست پيدا كند. ميانگين جستجوي روزانه در داك‌داك‌گو در ماه ژانويه به ۹۰ ميليون بار رسيده است.

براي مقايسه بد نيست به اين موضوع اشاره كنيم كه در ماه ژانويه سال ۲۰۲۰ جستجوي روزانه در اين سرويس ۵۲ ميليون بار بود. با توجه ‌به ركورد جديد، اين سرويس نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۷۳ درصدي بوده است.

درادامه نگاهي داريم به پيشرفت اين موتور جست‌وجو در طول سال‌هاي گذشته:

  • از ژانويه ۲۰۱۹ تا ژانويه ۲۰۲۰: ۵۲ درصد افزايش
  • از ژانويه ۲۰۱۸ تا ژانويه ۲۰۱۹: ۶۲ درصد افزايش
  • از ژانويه ۲۰۱۷ تا ژانويه ۲۰۱۸: ۶۱ درصد افزايش
  • از ژانويه ۲۰۱۶ تا ژانويه ۲۰۱۷: ۳۰ درصد افزايش

استقبال از داك‌داك‌گو تنها به نسخه وب محدود نمي‌شود و استفاده از اپليكيشن موبايل آن هم افزايش پيدا كرده است. اپليكيشن داك‌داك‌گو هفته گذشته در جايگاه هفتم اپليكيشن‌هاي رايگان اپ استور و در مكان اول اپليكيشن‌هاي متخصصدي قرار گرفت.

موفقيت داك‌داك‌گو باعث شده است اين موتور جست‌وجو پشت ‌سر گوگل و بعد از ياهو و بينگ قرار بگيرد. يكي از ويژگي‌هايي كه باعث مي‌شود مردم بيشتر از سرويس جستجوي داك‌داك‌گو استفاده كنند، توجه ويژه به حريم شخصي است. متخصصان بدون نگراني از جمع‌آوري اطلاعات شخصي در اين سرويس جست‌وجو مي‌كنند.

افزايش استقبال از داك‌داك‌گو با رشد تعداد متخصصان اپليكيشن‌هاي پيام‌رسان رمزگذاري‌شده مانند تلگرام و سيگنال هم‌زمان شده است. اين موضوع نشان مي‌دهد كه مردم بيش‌ازپيش به حفظ اطلاعات شخصي خود علاقه‌مند شده‌اند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات