نسخه جديد VLC با همراهي از پردازنده‌ي M1 براي macOS عرضه شد

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
3.0.12 VLC براي macOS عرضه شد. در اين نسخه چند قابليت گنجانده شده است تا متخصصان مك تجربه بهتري در پخش ويدئو‌ داشته باشند.
تبليغات

به‌گزارش GSMarena، جديدترين نسخه‌ي VLC براي متخصصان macOS منتشر شد. اين پخش‌كننده‌ي صوت و تصوير با شماره نسخه 3.0.12 در دسترس متخصصان قرار گرفته است و پيشرفت‌ها و بهبود‌هاي مهمي براي متخصصان به همراه دارد. متخصصان كامپيوتر‌ مك مجهز به تراشه M1 اپل بايد بدانند كه اكنون، VLC از تراشه جديد و قدرتمند اپل به‌صورت بومي همراهي مي‌كند.

كاربران macOS بايد توجه داشته باشند كه اين نرم‌افزار پس از به‌روزرساني به نسخه 3.0.12 هم‌چنان x86 خواهد ماند؛ در نتيجه براي بهره‌مندي از نسخه ARM نرم‌افزار، مجددا بايد گزينه آپديت در منوي آن را انتخاب كرد تا نسخه 3.0.12.1 روي كامپيوتر آن‌ها نصب شود.

كاربران كامپيوتر‌ مك مجهز به تراشه‌ اينتل هم بايد آپديت VLC را نصب كنند؛زيرا اين نسخه اشكال پخش نامنظم صدا در macOS را حل كرده است. متخصصان نسخه macOS Big Sur در بخش رابط متخصصي هم تغييراتي مشاهده خواهند كرد.

مرجع متخصصين ايران نسخه جديد VLC براي macOS

جديدترين نسخه از اين پخش‌كننده تغييرات نسبتا خوبي به خود ديده است. به‌عنوان مثال مي‌توان به همراهي نرم‌افزار از پروتكل RIST (انتقال پايدار در پخش ويدئو‌ي الكترونيك)، بهبود بخش تنظيمات براي پخش ويدئو با وضوح تطبيقي و به‌روزرساني اسكريپت‌هاي مرتبط با YouTube و Vocaroo اشاره كرد. علاوه‌ بر موارد ذكرشده، سطح امنيت نرم‌افزار بهبود يافته و اشكال كرش نرم‌افزار در هنگام استفاده از فيلترهاي ويديويي Direct3D برطرف شده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات