كلاب ‌هاوس از توليدكنندگان محتوا حمايت مي‌كند

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
كلاب ‌هاوس قصد دارد از توليدكننده‌هاي محتوا در اين پلتفرم حمايت كند و يك سري ويژگي جديد در اختيار متخصصان قرار بدهد.
تبليغات

پائول ديويسون، مديرعامل كلاب‌هاوس، در جلسه هفتگي اين شركت اعلام كرد كه اولين برنامه حمايتي از توليدكننده‌هاي محتوا به‌زودي شروع مي‌شود.

اين برنامه حمايتي كه Clubhouse Creator نام دارد، قصد دارد مجري‌ها و برنامه‌سازان مختلف را تحت تأثير قرار بدهد تا بتوانند مخاطب مورد نياز خود را پيدا كنند، با برندهاي مختلف ارتباط بگيرند و از همه مهم‌تر از برنامه خود كسب درآمد كنند.

Clubhouse Creator در ابتدا ۲۰ توليدكننده محتوا را قبول مي‌كند و به گفته ورج، علاقه‌مندان مي‌توانند درخواست خود براي پيوستن به اين طرح را تا تاريخ ۱۱ فروردين ارسال كنند.

كلاب هاوس در تاريخ ۲۷ اسفندماه اولين سالگرد خود را جشن خواهد گرفت. اين شبكه اجتماعي در طول سال گذشته يكي از موفق‌ترين سرمايه‌گذاري‌هاي خطرپذير در سيليكون‌ولي بود كه باعث شد شركت‌‌هاي ديگر از جمله توييتر و فيسبوك هم به فكر راه‌اندازي چنين سرويسي بيفتند. توييتر چند وقت پيش سرويس Spaces را معرفي كرد كه دقيقا شبيه به كلاب‌هاوس است و به‌زودي در اختيار همه متخصصان قرار مي‌گيرد.

ديويسون به اين موضوع اشاره كرد كلاب‌هاوس به‌زودي اولين تور جهاني خود را شروع مي‌كند و قصد دارد جلسه بعدي خود را در ايتاليا برگزار كند.

همچنين مشخص شده است كه يك سري ويژگي‌ كه متخصصان مدت‌ها به‌ دنبال آن بودند، مانند به اشتراك گذاشتن لينك‌ها و فيلتر زبان، به‌زودي به اين شبكه اجتماعي اضافه مي‌شود.

كلاب‌هاوس ديگر به ليست مخاطب‌هاي موبايل دسترسي نخواهد داشت و متخصصان مي‌توانند مستقيم با استفاده از شماره تماس متخصصان، ديگران را به اين شبكه اجتماعي دعوت كنند.

به گفته‌ي ديويسون، متخصصان مي‌توانند براي حذف ليست مخاطب‌هاي خود كه در كلاب‌هاوس ذخيره شده‌اند با اين شركت در تماس باشند؛ البته به‌زودي ابزاري در اختيار متخصصان قرار مي‌گيرد كه مي‌توانند ليست مخاطب‌هاي متخصصان را از كلاب‌هاوس حذف كند.

عضويت در شبكه اجتماعي كلاب هاوس در حال حاضر فقط با دعوت‌نامه امكان‌پذير است و اپليكيشن آن هنوز براي متخصصان اندرويد منتشر نشده است. به‌تازگي اعلام شده است كه ارزش اين شبكه اجتماعي صوتي به يك ميليارد دلار رسيد.

براي ثبت‌ نام در طرح حمايت از توليدكنندگان محتوا مي‌توانيد به فرم در انديشه متخصصين گرفته‌شده مراجعه كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات