آپديت اسپاتيفاي نسخه دسكتاپ اين پلتفرم را به نسخه موبايل شبيه مي‌كند

جمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
جديدترين به‌روزرساني نسخه‌ي دسكتاپ اسپاتيفاي تغييراتي ظاهري در اين اپليكيشن اعمال مي‌كند تا نسخه‌ي دسكتاپ به نسخه‌ي موبايل بسيار شبيه شود.
تبليغات

اسپاتيفاي (Spotify) از به‌روزرساني اپليكيشن دسكتاپ خود خبر داد و هم‌زمان تغييراتي مشابه روي نسخه‌ي وب اين سرويس نيز اعمال شد تا آنچه اسپاتيفاي ظاهر و حس بهبوديافته مي‌خواند، به متخصصان منتقل شود. به‌نوشته‌ي GSMArena، به‌روزرساني اسپاتيفاي تغييرات بصري متعددي را شامل مي‌شود و به‌انديشه متخصصين مي‌رسد اسپاتيفاي تلاش كرده است ظاهر نسخه‌ي دسكتاپ را به نسخه‌ي موبايل بسيار شبيه كند.

اسپاتيفاي مي‌گويد از ماه‌ها پيش مشغول كار روي به‌روزرساني جديد بوده و درنهايت توانسته است آن را در پلتفرم عملي كند. در به‌روزرساني جديد، بخش جست‌و‌جو در نوار وضعيت قرار ندارد و به بخش كناري (دقيقا بين Home و Your Library) و بخش‌هاي Browse و Radio نيز به منو سه‌نقطه‌‌ي گوشه‌ي سمت چپ بالاي رابط متخصصي منتقل شده است.

افزون‌براين، اضافه‌شدن موسيقي به پلي‌ليست‌ها ساده‌تر شده است و صرفا با درگ اند دراپ (كشيدن و رها كردن) موسيقي به درون پلي‌ليست،‌ اين كار يكي از قابليت‌هاي مهم اسپاتيفاي پريميوم امكان دانلود پلي‌ليست‌ها در موبايل است و به‌لطف اضافه‌شدن دكمه‌ي Download در به‌روزرساني جديد، اين كار در نسخه‌ي دسكتاپ نيز امكان‌پذير است. كليدهاي تركيبي جديدي نيز در به‌روزرساني اسپاتيفاي ارائه مي‌شوند كه با فشردن Ctrl + ؟ يا Command + ؟ (بسته به نوع دستگاه) مي‌توانيد به فهرست آن‌ها دسترسي پيدا كنيد. 

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات آپديت جديد اسپاتيفاي / Spotify دسكتاپ تصوير دوم

به‌روزرساني جديد اسپاتيفاي به‌صورت جهاني منتشر مي‌شود و فرايند انتشار آن آغاز شده است؛ اما احتمالا اعمال به‌روزرساني جديد روي اپليكيشن تمامي متخصصان چند هفته طول كشد. متخصصان ويندوزي مي‌توانند نسخه‌ي جديد را از مايكروسافت استور يا اپيك گيمز استور و متخصصان مك آن را از وب‌سايت رسمي اسپاتيفاي دانلود كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات