مرجع متخصصين ايران

مطالعه اسپيكر قابل حمل بلوتوث UE Roll 2

پنج‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مطالعه 6 دقيقه
مطالعه اسپيكر UE Roll 2 محصول آلتيميت ايرز كه يك اسپيكر قابل حمل كوچك ضد آب با ظاهري منحصربه‌فرد است.
تبليغات

سال ۲۰۱۶، سالي بود كه Ultimate Ears، اسپيكرهاي قابل حمل و محبوب خود را بروزرساني كرد و نسخه‌هاي جديدي از آن‌ها روانه بازار كرد. UE BOOM 2 و UE Roll 2، هر دو از اسپيكرهاي اين شركت بودند كه بروزرساني شدند و نسبت به نسل‌هاي قبلي خود، تغييراتي داشتند و بهبودهايي پيدا كردند. UE Roll 2 نسبت به UE Boom 2، تفاوت‌هاي كمتري با نسل قبلي خود دارد كه اين نكته با در انديشه متخصصين گرفتن اين مسئله كه نسل قبلي اين اسپيكر در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود، قابل قبول است. اما آيا اين تغييرات به قدري هستند كه شما را مجاب به بروزرساني كردن اسپيكر خود كنند يا به طور كلي، اين محصول مي‌تواند پاسخگوي كسي باشد كه به دنبال يك اسپيكر قابل حمل كوچك مي‌گردد؟ براي دريافت پاسخ اين سؤالات، همراه اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران و مطالعه اسپيكر قابل حمل بلوتوث UE Roll 2 باشيد. 

مرجع متخصصين ايران UE ROLL 2

از همان ابتدا كه جعبه UE Roll 2 را در دست مي‌گيريد، مي‌فهميد با محصولي طرف هستيد كه براي طيف جوان و دوست‌دار گردش و موسيقي ساخته شده است. از طراحي جعبه اين اسپيكر گرفته تا محتويات درون آن و حتي خود اسپيكر، با اين فكر طراحي شده‌اند. درون جعبه اين اسپيكر، علاوه بر UE Roll 2، يك كابل شارژ مايكرو يو اس بي به رنگ زرد شاد و يك تيوب قابل باد كردن براي قرار دادن اسپيكر روي آن و گذاشتن آن بر سطح استخر، وجود دارد. ظاهر Roll 2 نسبت به نسل قبل تغيير چنداني نكرده است؛ حتي وزن آن ۲ گرم كمتر شده و به ۳۳۰ گرم رسيده است. از لحاظ ابعاد، UE Roll 2 ابعادي نزديك به يك ديسك نوري دارد. قطر آن ۱۳.۵ سانتي‌متر است و ۴ سانتي‌متر ارتفاع دارد. رنگ‌هايي كه Ultimate Ears براي اين اسپيكر در انديشه متخصصين گرفته است، رنگ‌هاي شاد و زيبايي هستند و شايد بتوان تنها تغيير عمده ظاهري نسل دوم اسپيكر رول نسبت به نسل قبل را رنگ‌هاي آن برشمرد.

روي اين اسپيكر، دو دكمه بسيار بزرگ مثبت و منفي وجود دارد كه براي كم و زياد كردن صدا به كار مي‌رود. در پشت اين اسپيكر دكمه خاموش/روشن و دكمه بلوتوث قرار دارند. درگاه مايكرو يو‌اس‌بي براي شارژ و ورودي AUX در زير يك درگاه محافظ پلاستيكي قرار گرفته‌اند. علاوه بر تمام اين موارد، UE Roll 2 داراي يك كش با طراحي و مكانيزم خاص است كه به شما اجازه مي‌دهد آن را به كيف خود وصل كنيد، در هنگام حمام آن را به دوش وصل كنيد و به‌طور كلي هرجا كه خواستيد، بدون به وجود آمدن اشكال براي اسپيكر، آن را نصب كنيد و از صداي آن لذت ببريد. وجود درگاه محافظ در قسمت پشتي اين اسپيكر به اين دليل است كه UE Roll 2، از استاندارد IPX7 همراهي مي‌كند. اين استاندارد به اين معني است كه اسپيكر جديد Ulitme Ears ضد آب است و مي‌تواند تا نيم ساعت در عمق يك متر، بدون هيچ آسيبي دوام بياورد كه آن را به يك انتخاب فوق‌العاده خوب براي كنار استخر تبديل كرده است. حتي درون جعبه اين اسپيكر، يك بالشتك وجود دارد كه مي‌توانيد آن را باد كنيد و Roll 2 روي آن قرار دهيد و آن را در استخر شناور كنيد!

مرجع متخصصين ايران UE ROLL 2

نحوه اتصال Roll 2 به موبايل همراه روند بسيار ساده و راحتي دارد. با روشن كردن اين اسپيكر،‌ مي‌توانيد رول ۲ را در فهرست دستگاه‌هاي بلوتوث اطراف خود ببينيد و به‌راحتي با انتخاب كردن آن، موبايل آيفون يا اندرويد خود را به اسپيكر متصل كنيد. به محض متصل شدن، پيغامي مبني بر دانلود اپليكيشن مخصوص UE Roll 2 روي موبايل شما ظاهر مي‌شود كه براي استفاده از تمام امكانات اسپيكر، بايد اين اپليكيشن را دانلود كنيد. از طريق اپليكيشن مخصوص اين اسپيكر، مي‌توانيد آن را خاموش و روشن كنيد، صداي آن را كنترل كنيد، با دستكاري در اكولايزر صداي مورد علاقه خود را تنظيم كنيد، زنگ هشدار را تنظيم كنيد، درصد شارژ باتري را مشاهده كنيد و ميان‌افزار اين اسپيكر را بروزرساني كنيد. اما جالب‌ترين قابليتي كه اين نرم‌افزار در اختيار شما قرار مي‌دهد، قابليت Double Up است. اين ويژگي به شما اجازه مي‌دهد دو اسپيكر UE Roll 2 را به‌صورت هم‌زمان به يكديگر متصل كنيد تا صدايي كه مي‌شنويد، دوبرابر شود يا به‌صورت استريو به موسيقي خود گوش دهيد. اين قابليت زماني بسيار متخصصدي است كه به طور مثال شما در حال شنا كردن در يك استخر بزرگ هستيد و دوست داريد موسيقي، در تمام فضاي استخر پخش شود.

روي جعبه UE Roll 2، نوشته شده است كه اين اسپيكر مي‌تواند تا فاصله ۳۰ متري از منبع پخش صدا، بدون اشكال كار كند. البته اين در زماني است كه هيچ مانعي بر سر راه منبع پخش‌كننده و اسپيكر وجود نداشته باشد. در هنگام آزمايش اين اسپيكر، در تمام فضاي دفتري كه آن را مطالعه كرديم، با هيچ اشكالي روبه‌رو نشديم و به انديشه متخصصين مي‌رسد هرچند كه در فاصله ۳۰ متري ممكن است با كمي قطعي مواجه شويم،‌ در فواصل كمتر، UE Roll 2 بدون اشكال كار مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران UE ROLL 2

Ultimate Ears مدعي شده است كه اين اسپيكر مي‌تواند تا ۹ ساعت به‌صورت مداوم از طريق باتري ليتيوم يوني تعبيه‌شده در آن، موسيقي پخش كند. با اين حال، عمر باتري اين اسپيكر كاملا به نوع موسيقي و حجم صدايي كه با آن گوش مي‌دهيد بستگي دارد. هرچه موسيقي ملايم‌تر باشد و در عين حال صداي اسپيكر نيز روي ۷۰ تا ۷۵ درصد صداي كل تنظيم شده باشد، عمر باتري آن به ۹ ساعتي كه آلتيميت ايرز ادعا كرده است، نزديك‌تر  مي‌شود. در هر زماني كه بخواهيد بدانيد Roll 2 شما چه مقدار باتري دارد، با نگه‌داشتن هم‌زمان مثبت و منفي روي اسپيكر، مي‌توانيد از ميزان شارژ آن مطلع شويد.

با اينكه از لحاظ ظاهري، اين اسپيكر نسبت به نسل قبل خود تفاوت زيادي ندارد؛ اما آلتيميت ايرز، اسپيكرهاي درون آن را كاملا عوض كرده است و حال با صداي بسيار بهتر، بلندتر و واضح‌تري نسبت به نسل قبلي آن طرف هستيم. صداي UE Roll 2، براي يك اتاق سايز متوسط، كاملا مناسب است و به‌راحتي مي‌تواند پاسخ‌گوي نياز شما باشد. به طور كلي،‌ كيفيت صداي اين اسپيكر بسيار خوب است و با در انديشه متخصصين گرفتن اين نكته كه Ultimate Ears براي ضد آب كردن مجبور بوده تمام منافذ آن را ببندد، صداي Roll 2 كاملا مناسب به انديشه متخصصين مي‌رسد. صداي موسيقي نيز بسيار واضح است و هرگز صداي ساطع‌شده از اسپيكر، شما را آزار نمي‌دهد و اين اسپيكر مي‌تواند به‌راحتي صداي پخش‌شده را تفكيك كند كه به اين ترتيب با صداي شلوغي سر و كار نخواهيم داشت. به طور كلي Roll 2 نسبت به نسل قبلي خود، ۱۵ درصد صداي بلندتري توليد مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران UE ROLL 2

اگر به دنبال يك اسپيكر قابل حمل بلوتوث با صداي بسيار خوب هستيد، UE Roll 2 يك انتخاب فوق‌العاده محسوب مي‌شود. اين اسپيكر، با طراحي زيباي خود و صداي بسيار خوبش، به يكي از انتخاب‌هاي بسيار مناسب در ميان اسپيكرهاي بلوتوث خوش‌ارزش تبديل شده است. ويژگي‌هاي اضافه‌اي مانند ضد آب بودن، قابليت اتصال به تقريبا همه‌چيز و قابليت اتصال دو اسپيكر به يكديگر، مواردي هستند كه خريد اين اسپيكر را بيش از پيش توجيه مي‌كنند. اگر زياد مسافرت مي‌كنيد يا اكثر اوقات خود را كنار استخر مي‌گذرانيد و به دنبال يك اسپيكر بلوتوث خوش‌ارزش خوش‌صدا مي‌گرديد،‌ UE Roll 2 به‌راحتي مي‌تواند نيازهاي شما را برطرف كند.

اسپيكر قابل حمل UE BOOM 2 توسط شركت مرواريد اسپيرو در اختيار اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران قرار گرفته است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات