شيائومي جزوه رايگان‌خوان مي ريدر پرو را معرفي كرد

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شيائومي مي ريدر پرو معرفي شد. اين جزوه رايگان‌خوان با تغييرات زياد نسبت به مدل قبلي، به رقيب جدي آمازون كيندل اوسيس تبديل شده است.
تبليغات

شيائومي جزوه رايگان‌خوان جديدي به نام مي ريدر پرو (Mi Reader Pro) معرفي كرد. اين جزوه رايگان‌خوان نسبت به مدل قبلي كه مي ريدر نام دارد،  تغييرات زيادي كرده و اكنون به رقيب جدي آمازون كيندل اوسيس تبديل شده است.

مي ريدر پرو صفحه‌نمايش بزرگي دارد و از امكانات زيادي براي شخصي‌سازي  صفحه‌نمايش بهره مي‌برد. امكان جست‌وجوي صوتي هم به اين محصول اضافه شده است تا متخصصان سريع‌تر جزوه رايگان خود را پيدا كنند.

صفحه‌نمايش LED ۷٫۸ اينچي مي ريدر پرو تراكم ۳۳۰ پيكسل در هر اينچ را پيش روي متخصصان قرار مي‌دهد و از ۲۴ درجه براي تنظيم روشنايي برخوردار است. متخصصان مي‌توانند رنگ فونت‌ها را هم تغيير دهند تا گرم‌تر يا سردتر نشان داده شوند.

مرجع متخصصين ايران جزوه رايگانخوان مي ريدر پرو

مي ريدر پرو ۲ گيگابايت رم و ۳۲ گيگابايت حافظه داخلي دارد و يك پردازنده چهار هسته‌اي براي آن در انديشه متخصصين گرفته شده است. اين جزوه رايگان‌خوان با اندرويد ۸.۱ راهي بازار شده و از واي-فاي و بلوتوث ۵ همراهي مي‌كند.  شيائومي ويژگي Xiao AI Voice را در اين محصول به كار گرفته تا متخصصان راحت‌تر بتوانند جزوه رايگان مورد انديشه متخصصين را پيدا كنند.

مرجع متخصصين ايران مي ريدر پرو شيائومي

اين دستگاه از فرمت‌هاي txt، epub، pdf و آفيس همراهي مي‌كند. باتري در انديشه متخصصين گرفته شده براي مي ريدر پرو ۳۲۰۰ ميلي‌آمپر ساعت است كه تا ۷۰ روز دستگاه را در حالت استندباي روشن نگه مي‌دارد.

جزوه رايگان‌خوان شيائومي تنها در رنگ مشكي راهي بازار مي‌شود و ارزش ۱۶۵ دلار براي آن در انديشه متخصصين گرفته شده است. اين محصول فعلا فقط در چين عرضه مي‌شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات