مشخصات كليدي احتمالي سرفيس پرو ۸ منتشر شد

دوشنبه ۱۵ دي ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
حالا كه سرفيس دوئو راهي بازار شده، مايكروسافت روي محصولات ديگر از جمله سرفيس پرو ۸ تمركز كرده است. امروز بخشي از مشخصات كليدي اين محصول منتشر شد.
تبليغات

Windowslatest امروز مشخصات كليدي سرفيس پرو ۸ را منتشر كرده كه منبع آن، تأييديه‌ي صادرشده در كره جنوبي است. انتظار مي‌رود مايكروسافت در سال ۲۰۲۱ محصولاتي از جمله سرفيس پرو ۸ و سرفيس لپ‌تاپ ۴ راهي بازار كند. بر اساس اين تأييديه‌، اين محصولات در اوايل سال ۲۰۲۱ معرفي مي‌شوند.

تا امروز تصاوير مختلفي از سرفيس پرو ۸ ديده بوديم كه نشان مي‌دهند اين محصول شباهت زيادي به سرفيس پرو ۷ دارد؛ ولي مايكروسافت سعي كرده است سخت‌افزار آن را ارتقا بدهد.

ازآنجايي‌كه قبلا بنچمارك‌هايي از سرفيس پرو ۸ منتشر شده بود، مشخص شده است كه اين محصول از LTE همراهي مي‌كند؛ پس محصول جديد مايكروسافت هم مدل LTE خواهد داشت و هم مدل واي-فاي.

همچنين مشخص شده است كه سرفيس پرو ۸ مدل LTE در مدل‌هايي با پردازنده Core i5 و Core i7 راهي بازار خواهد شد. هنوز نمي‌توان شايعات قبلي را تأييد كرد؛ اما بر اساس اطلاعات جديدي كه امروز منتشر شد، سرفيس پرو ۸ مدلي خواهد داشت كه از يك ترابايت حافظه داخلي و ۳۲ گيگابايت رم بهره مي‌برد.

در ادامه اين گزارش به يك سري از مشخصات كليدي اين محصول اشاره شده است. در سرفيس پرو ۸ از نسل ۱۱ پردازنده‌ي اينتل و پردازنده گرافيكي Iris Xe استفاده شده است كه عملكرد بهتري در اجراي بازي‌ دارد. 

گفته مي‌شود مدل پايه اين محصول به پردازنده Core i3ا،۸ گيگابايت رم و گرافيك UHD مجهز خواهد بود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات