آنر تبلت X7 با نمايشگر ۸ اينچ و باتري ۵۱۰۰ ميلي‌آمپر ساعت معرفي شد

شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
آنر تبلتي با مشخصات پايين‌رده و ارزش مقرون‌به‌صرفه معرفي كرده است كه مي‌تواند گزينه‌ي مناسبي براي كودكان و دانش‌آموزان باشد‌.
تبليغات

امروز آنر در اقدامي غير منتظره از تبلت پايين‌رده با مشخصاتي همچون نمايشگر LCD، دوربين ۵ مگاپيكسلي و باتري ۵۱۰۰ ميلي‌آمپر ساعت رونمايي كرد. جديدترين تبلت شركت چيني به تراشه‌ي Helio P22T مجهز شده است و داراي Magic UI 4.0 مبتني بر اندرويد ۱۰، ۳ گيگابايت رم و ۳۲ گيگابايت حافظه‌ي ذخيره‌سازي است. تبلت مذكور از يك اسلات كارت microSD براي افزايش فضاي ذخيره‌سازي تا ۵۱۲ گيگابايت همراهي مي‌كند.

آنر براي اين محصول يك نمايشگر ۸ اينچي از نوع LCD را در انديشه متخصصين گرفته است. اين نمايشگر مي‌تواند وضوح تصوير ۸۰۰ در ۱۲۰۰ را با حالت E-Book ارائه بدهد كه مي‌تواند از خستگي چشم در مطالعه‌ي طولاني‌مدت جلوگيري كند. تبلت يادشده به دو دوربين شامل يك دوربين سلفي ۲ مگاپيكسلي با فوكوس ثابت و يك دوربين اصلي ۵ مگاپيكسلي با فوكوس خودكار تجهيز شده است.

صفحه پشتي X7 از آلومينيوم ساخته شده و داراي بافتي است كه در هنگام در دست گرفتن حس خوبي منتقل مي‌كند. ضخامت دستگاه مذكور ۸٫۵ ميلي‌متر و وزن آن، ۳۲۵ گرم وزن است. يك باتري ۵۱۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي انرژي مورد نياز تبلت را تأمين مي‌كند و از طريق پورت microUSB با سرعت ۱۰ وات شارژ مي‌شود. از مشخصات ديگر اين تبلت مي‌توان به يك جك هدفون ۳٫۵ ميلي‌متري براي گوش دادن به موسيقي از طريق هدفون‌ سيمي اشاره كرد.

آنر تبلت X7 در سه نسخه و ابتدا در چين به فروش خواهد رسيد و براي تهيه‌ي مدل واي‌فاي آن با ارزش ۸۹۹ يوان (۱۱۵ دلار)، نسخه‌ي 4G با ارزش ۱۱۹۹ يوان (۱۸۵ دلار) و نسخه‌ي مخصوص كودكان با يك كيف سيليكوني ۹۹۹ يوان (۱۵۵ دلار) هزينه پرداخت كرد.

انديشه متخصصينات شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران درباره‌ي تبلت جديد آنر چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات